Mechernich - Mechernich

Mechernich
na Wikipodacima nema turističkih podataka: Dodajte turističke informacije

Mechernich je grad u Sjeverna Rajna-Vestfalija u okrugu Euskirchen.

pozadini

Okruzi

Sljedeće četvrti pripadaju gradu Merchernich:

Susjedne zajednice

U Eifel:

• Heimbach, s opatijom Mariwald, nezgodne veze javnim prijevozom
  • Bad Münstereifel, Željeznička veza preko Euskirchena
  • Nettersheim, postoji izravna željeznička veza
  • Kall, postoji izravna željeznička veza
  • Schleiden, u Kallu prijelaz na regionalni autobus

U Kölnski zaljev:

• Euskirchen, Okružni grad i regionalno prometno čvorište. Postoji izravna veza vlakom
  • Zülpich s "Römerbadom", slaba povezanost javnim prijevozom.

stigavši ​​tamo

Zračne luke

Vlakom

• DB linija Köln - Mechernich - trier stiže do zaustavljanja Mechernich i Satzvey (tamo se ne zaustavljaju svi vlakovi). Željezničke veze od Bonn i Bad Münstereifel prevesti Euskirchen (tamo se promijeni).
  • Ostalim okruzima prilaze pozivni taksiji sa željezničke stanice Mechernich.

U ulici

Cilj: 1 Predgrađe stanice

• Sa sjevera
Na A1 E29, Simbol: AS 111 Wißkirchen, nastavi dalje B266 Dir. Mechernich do kružnog toka iza Kommerna, pa gore B477 do željezničke stanice.
  • S istoka (područje Bonna)
Na B56 do Euskirchen-Euenheima, odatle nadalje B266 do kružnog toka iza Kommerna, izađite na 3. izlaz B477 do željezničke stanice.
  • S juga (regija Moselle, Trier-Wittlich)
Slijedite znakove prema Euskirchenu do Simbol: AS 114 Blankenheim the A1, nastavite dalje Simbol: AS 112 Mechernich, tamo L 165 (iz Breitenbendena B477) do željezničke stanice.
  • Sa zapada (Simmerath)
Na B266 do kružnog toka iza Roggendorfa, skrenite na 1. izlaz B477 do željezničke stanice
  • Sa sjeverozapada (područje Aachena)
Na A4 do Simbol: AS 7 Düren, odatle nadalje B56 zaobići Zülpich, odatle nadalje B265/B477, nakon nekoliko km B477 Dir. Mechernich do Kommerna, pa desno B266 do kružnog toka krenite na 3. izlaz B477 do željezničke stanice.

Brodom

nema plovne vode

Biciklom

Savjeti za prelazak Eifela

• Köln-trier: Ova 170 km ruta slična je željezničkoj pruzi; stoga bi prijelaz na DB bio moguć u bilo kojem trenutku! Veliki dio prelazi preko Kylltal biciklistička staza. Moguće prekretnice bile bi:
    • Mechernich (50 km od Kölna), malo uzbrdo od Kölna
    • Dahlem (85 km od Kölna), s umjerenim nagibima u oba smjera. Pogledajte članak Dahlem s daljnjim putovima do Dolina Moselle .
    • Bitburg (140 km od Kölna), s usponima, posebno na dvije krajnje točke. Lagano nagnuto u daljnjem toku prema Trieru, u suprotnom smjeru, strmi nagib malo prije Bitburga (približno 7 km)
  • Köln-Luksemburg: Ovu rutu od 200 km ne prate željezničke pruge; U većini mjesta autobusne tvrtke ne nude ni prijevoz bicikla. Veliki dio teče u dolinama Our i Sauer. Moguće prekretnice bile bi:
    • Mechernich (50 km od Kölna), malo uzbrdo od Kölna
    • Hellenthal (80 km od Kölna) u uvjetima niskog planinskog lanca
    • Echternach (170 km od Kölna), s usponima, posebno u suprotnom smjeru. U daljnjem toku umjereni nagibi u oba smjera.

Željezničke stanice dostupne biciklom

• Kall (11 km s umjerenim nagibima u oba smjera od glavnog grada, znatno kraći od južnog i zapadnog dijela grada),
  • Kall-Scheven (9 km s umjerenim nagibima u oba smjera od glavnog grada, znatno kraći od južnog i zapadnog dijela grada),
  • Euskirchen (16 km od glavnog grada, s umjerenim nagibima, posebno u suprotnom smjeru, puno kraćim od sjevernih dijelova grada) s vezom iz Bonna
  • Bad Münstereifel (10 km sa strmim nagibima u suprotnom smjeru, kraće od istočnih dijelova grada)

Pješice

Mechernich je scensko odredište Pješačka staza Rimski kanal.

mobilnost

Karta Mechernich-a

Turističke atrakcije

Gradski krajolik

• Gradsko središte Kommerna: jedan od najljepših gradskih pejzaža na sjevernom Eifelu s mnogo polovnih drvenih kuća.

Crkve i kapelice

• 2 Andrije u Glehnu Kasnoromanička crkva
  • The 3 Brat Klaus terenski sastav jugozapadno od okruga Wachendorf posvećen je Nikolausu von der Flüeu i građen je od 2005. do 2007. godine prema planovima arhitekta Petera Zumthora. Lako je dostupan biciklom i utorkom-nedjeljom. otvoren najmanje od 11 do 16 sati To je privatna molitvena soba. Od parkirališta hodate otprilike 1 km do kapelice. Bicikli trebaju biti parkirani na 100 m od zgrade. U zgradi nije dozvoljeno fotografiranje. Riječ je o betonskoj građevini nalik tornju, otvorenog krova. Nemate dojam crkvene zgrade ni izvana ni iznutra; međutim, potiče se na meditaciju. Uvjeti svjetlosti mijenjaju se s različitim položajima sunca; Najsvjetlije je oko podneva (po lokalnom vremenu). Posjetitelji bi prvo trebali pogledati zgradu izvana, na primjer na putu s parkirališta, a nakon ulaska u sobu sa zatvorenim vratima, pustiti je da utone na nekoliko minuta, tek tada različiti umjetnički i religijski aspekti zgrabi zgrabiti.

Muzeji

• 4  Muzej na otvorenom LVR u KommernuWeb stranica ove institucije (Linija 773, autobus na zahtjev! Nazovite jedan sat prije polaska! od željezničke stanice Mechernich do muzeja na otvorenom. Tel. 02441/99 45 45 45. Alternativa: Iz Mechernicha autobusom 808 (smjer Euskirchen). Izlaz u Kommern-Mitte. Hodajte do muzeja oko 25 minuta.). Tel.: 49 (0)2443 99800. LVR-Freilichtmuseum Kommern u enciklopediji WikipediaLVR-Freilichtmuseum Kommern u direktoriju medija Wikimedia CommonsLVR-Freilichtmuseum Kommern (Q8875) u bazi podataka WikidataLVR-Freilichtmuseum Kommern na Facebooku.Vidi također: Renish muzej na otvorenom.Otvoreno: 30.3. do 31. listopada: svakodnevno od 9 do 19 sati. 1.11. do 31. ožujka: svakodnevno od 10 do 17 sati.Cijena: Djeca / mladi do 18 godina: besplatan ulaz, inače 6,50 €, naplata parkiranja 2,50 € (2014).

Muzej rudarstva

• 5  Posjetiteljska rudnik Grube Günnersdorf, Bleibergstrasse. Tel.: 49 2443 48697, Faks: 49 2443 8204. Bivši rudnik olova (19. i 20. stoljeće) Ponuđeno: posjet muzeju i rudniku posjetitelja, potraga za blagom u rudniku posjetitelja, planinarenje povijesti rudarstva. Sponzor je udruga sponzora rudarskog muzeja.Otvoreno: Obilasci s vodičem su od utorka do nedjelje. 14 sati, daljnje ture na zahtjev.Cijena: Redovna cijena ulaza 4,50 €.

Parkovi, šuma, priroda

Velika špilja Kakushöhle
  • 6  Špilja Kaku. Špilja Kakus u enciklopediji WikipedijeKakushöhle u direktoriju medija Wikimedia CommonsKakushöhle (Q1507927) u bazi podataka Wikidata.Litice Kartstein s dvije prirodne špilje i tragovima naselja kamenog doba (Homo erectus, neandertalci, ali i neolitik). Kelti su također ostavili svoj trag. Mnoge vrste šišmiša gnijezde se u špiljama. Povremeno se za iskusne vodiče dogovore "večeri šišmiša" i posjete špiljama. Ispred ulaza u Kakushöhle, koji je u četvrti Dreimühlen u smjeru Weyer an der B477 je mali izletnički restoran "Café zur Kakushöhle" s javnim parkiralištem i bez preprekabez prepreka WC za invalide. Ovdje također možete saznati datume za vođene ture i druga pješačenja u okolici. Zajednica je odmah na ulazu u špilju postavila prostor za roštilj koji mogu koristiti dnevni izletnici. Ako se prostor za roštilj koristi kao mjesto događaja uz otvorenu vatru, zajednica mora platiti malu naknadu u kafiću. Kroz špilju vodi označena, ali ne hendikepirana pristupačna staza koja vodi preko litica Kartstein do male špilje i natrag do početne točke na parkiralištu.
  • 7  Park divljih životinja Kommern, Becherhofer Weg, 53894 Mechernich-Kommern. Tel.: 49 (0)2443 6532, Faks: 49 (0)2443 911828, E-mail: . Hochwildpark Kommern u enciklopediji WikipediaHochwildpark Kommern u direktoriju medija Wikimedia CommonsHochwildpark Kommern (Q1246693) u bazi podataka Wikidata.ograničena bez preprekaograničena bez prepreka Veliki park za divljač nudi preko 500 lokalnih divljih životinja u ograđenim ograđenim prostorima, zoološki vrt za malu djecu, avanturističko igralište, restoran s terasom, prostorima za piknik i roštilj, vođene ture i hranjenje, šumsko obrazovanje, foto izleti, psi na uzici su dobrodošli.Otvoreno: tijekom cijele godine; za vrijeme praznika, na državne praznike i od 1.4. do 20.10. svakodnevno od 9 do 18 sati izvan ovog vremena samo vikendom, državnim praznicima i srijedom od 9 do 17 sati.Cijena: Cijene: odrasli 5 €, školarci i invalidi 4 €, djeca 3 €, popust za grupe od 10 ili više.

aktivnosti

Neke pješačke staze prolaze kroz općinu Mechernich:

• Planinarske staze na velike udaljenosti, glavne pješačke staze Eifelvereina
    • The Europska pješačka staza za velike daljine E 8 dio je europskih pješačkih staza za daljinu i trči od Irska tek nakon Istanbul. Njegova ukupna duljina iznosi približno 4.390 km. Planinarska staza njemačkog jedinstva ("W.D.E.") je unutarnjemačka planinarska staza za velike daljine. Vodi oko 1.080 km od najistočnijeg njemačkog grada Gorlitz u najzapadniji njemački grad Aachen. Na području Eifelvereina, na primjer, na dionicama krunidbene staze (Aachen-Bonn). Od loš Godesberg do Aachena, planinarska staza njemačkog jedinstva identična je europskoj pješačkoj stazi E 8 (Irska-Crno more). Osim povremenih znakova, nema trajnih oznaka. Oznake regionalnih ruta dovoljne su kao opisana planinarska staza. E 8 i W.D.E. trčati na području Kakushöhlea zajedno s Ahr-Venn-Wegom. Oznake su stoga obično dostupne samo na posebnim spojevima!
    • The Ahr-Venn-Weg (HWW 11) dugačak je 116 km. Počinje blizu Ušće Ahr u Rajna na Sinzig, vodi preko Ahrbergea s obje strane Ahra, prelazi Erftal i Urfttal, nastavlja preko cijelog Kermetra im Nacionalni park Eifel i to doseže duž gornje doline Rur Monschauer Živa ograda, a time i rubno područje Visoko Fens.
    • The Pješačka staza Rimski kanal vodi oko 116 km uz brdo koje su Rimljani sagradili u 1. stoljeću naše ere Eifelov akvedukt od Nettersheim do Köln. Put koji je prvi put označio Eifelverein 1988. godine, temeljito je moderniziran 2012. godine i opremljen suvremenim sustavom označavanja. Otprilike 50 ploča putem pruža informacije o lokalnim značajkama i izgradnji akvadukta. Putokaz je stilizirani presjek zasvođenog kanala u crnoj boji na bijeloj podlozi s dodatnim strelicama za usmjerenje.
  • Kružne planinarske staze u gradu Mechernich
    • Kružna planinarska staza br.7: Neposredno pored znaka na VE „Kakushöhle“ staza vodi zajedno s E 8, HWW 11 i kružnim pravcima 8, A 1 i A 3 stepenicama do visoravni Kartstein, kod Waldecke prvo desno, kasnije lijevo do Crkva Weyer, ovdje desno nizbrdo, u početku asfaltiranom cestom kroz Vollem, kasnije zajedno s planinarskom stazom do Rimskog kanala do mosta Vussem do rimskog akvadukta. Prolazeći sportsko igralište i groblje Vussem, uglavnom je na prirodnim stazama s prekrasnim pogledom na Dreimühlen (vodenicu) natrag do VE „Kakushöhle“. Ukupna udaljenost iznosi oko 9 km. Oznaka puta je crna "7" na bijelom polju s dodatnim strelicama za smjer.
    • Kružna planinarska staza br.8: Neposredno pored znaka na WWP "Kakushöhle" staza vodi zajedno sa E 8, HWW 11 i kružnim pravcima 7, A 1 i A 3 stepenicama do visoravni Kartstein, kod Waldecka prvo desno, kasnije lijevo do Weyerer Kirche, u početku s HWW 11 i A 2 ravno naprijed, kasnije prirodnim stazama kroz livade i Weyerer Wald dolje u dolinu Urfeyer, ovdje zajedno s planinarskom stazom Rimskog kanala i HWW 11 do Urfey, u središtu selo s lijeve strane, na putu prema mostu za rimski akvadukt u Vollemu, prije mosta, zajedno s planinarskom stazom Römerkanal, skrenite lijevo na livadsku stazu i nastavite rubom šume do rimskog izvora "Klausbrunnen", slijedite okružnu cestu ulijevo oko 150 m, kasnije ukosnicom skrenite desno uz šumsku stazu, pored Eulenberga u dolinu do Vollema. Odavde ide zajedno s kružnim pravcima 7 i A 1 uzbrdo do Weyerer Church i poznatom rutom natrag do VE “Kakushöhle”. Ukupna udaljenost je oko 11,5 km. Oznaka puta je crna "8" na bijelom polju s dodatnim strelicama za smjer.
    • Kružna planinarska staza A 1: Neposredno pored znaka na VE "Kakushöhle" staza vodi zajedno s E 8, HWW 11 i kružnim pravcima 7, 8 i A 3 stepenicama do visoravni Kartstein, kod Waldecke prvo desno, kasnije lijevo do Weyerer Church, ovdje desno nizbrdo, prvo asfaltiranom cestom, prva staza desno do iznad Vollema, desno uzbrdo prirodnim stazama s prekrasnim pogledom na dolinu Feybach natrag do VE “Kakushöhle”.

Ukupna udaljenost je 3,2 km. Oznaka puta je crna "A 1" na bijelom polju s dodatnim strelicama za smjer.

• Kružna planinarska staza A 2: Pređite B 477 ispod VE „Kakushöhle“, pored B 477 lijevo do Dreimühlena, desno „na Pescher Weg“, odmah lijevo do „Im Schlund“ uzbrdo, nastavite prirodnim stazama pored Hermesberga s prekrasnim pogledom, do podvožnjaka autoceste (autocesta A1), ovdje zajedno s HWW 11 "Ahr-Venn-Weg" lijevo na cesti, na križanju HWW 11 skreće desno, ovdje nastavite ravno uzbrdo, pored sportskog igrališta Weyer, ravno u krivini , strmo nizbrdo na stazi, desno uzbrdo stazom do raskrižja, ravno naprijed zajedno sa A3 preko “Am Silberberg” natrag do VE “Kakushöhle”. Ukupna udaljenost je 4,6 km. Oznaka puta je crna "A 2" na bijelom polju s dodatnim strelicama za smjer.
    • Kružna planinarska staza A 3: Na VE „Kakushöhle“ pređite B 477 i desno zajedno s A 2 slijedite B 477 prema Weyeru otprilike 140 m, prva staza lijevo kroz livade do Weyera, na križanju desno na „Burgring“ do centra, ovdje lijevo na "Hauptstraße" ", desno na" Kreuzweg "i uzbrdo do" Eifelblick Brehberg "sa izvrsnim pogledom, na vrhu križanje desno, nakon otprilike 100 m strmo nizbrdo (!!!) kroz šumu, na cesta desno, kasnije kružnom stazom 8 kroz livadski teren do crkve Weyerer, ravno E 8, HWW 11 i kružnim pravcima 7, 8 i A 1 natrag do WP Kakushöhle. Ukupna udaljenost je 4,8 km. Oznaka puta je crni "A3" na bijelom polju s dodatnim strelicama za smjer.

dućan

Grad Mechernich ima bogat trgovački krajolik maloprodajnih trgovina i supermarketa u centru grada, kao i u okrugu Kommern. Hipermarkete i diskonte možete pronaći u samom centru grada. Osnove se također mogu kupiti na brojnim benzinskim crpkama u gradu s pripadajućim trgovinama. Osim toga, okrug posjeduje Kommern benzinska pumpa od 24 sata. Također u Kommern postoji željezarska trgovina s vrtnim centrom i trgovina elektronikom.

kuhinja

• 1  Kafić do Kakushöhlea, Kakusstraße 0, 53894 Mechernich-Dreimühlen. Tel.: 49 (0)2484 9198282, Mobilni: 49 (0)157 71483339. Café zur Kakus-Höhle u Dreimühlenu nudi jednostavna, ali ukusna mala jela, uključujući uglavnom domaća, također domaće kolače i pite i tirinške specijalitete.Otvoreno: svakodnevno od 11 do 19 sati, osim ponedjeljka ljeti i ponedjeljka utorka zimi.
  • 2  Azijska kuća, Rathergasse 2, 53894 Mechernich. Tel.: (0)2443 3140929. Srednji raspon cijena, uključujući ručak na bazi švedskog stola Pon-Sub 6,90 EUR, uz dobar izbor (bez jela od patke).Otvoreno: svakodnevno (zatvoreno od 14.30 do 17.30).
  • 3  Hotel Stollen, Kölner Str.58, 53894 Mechernich-Kommern. Tel.: (0) 24 43 - 31 75 11. Hotel u starom gradu Kommernu blista svojom jeftinom, ukusnom kuhinjom. Za malu glad, npr. "Gorke kuglice", nizozemski specijalitet i izvrsna juha od krumpira.

noćni život

• Diskoteka u Firmenichu

smještaj

• 1  Hotel Stollen, Kölner Str.58, 53894 Mechernich-Kommern. Tel.: (0) 24 43 - 31 75 11. Hotel u staroj jezgri Kommerna nudi jednostavne sobe s TV-om i Wi-Fi mrežom. Doručak je bogat (5 € po osobi).Cijena: soba od 69 € po osobi

zdravlje

• Bolnica se nalazi u blizini željezničke stanice.

Praktični savjeti

Turistička agencija Mechernich e.V.. Tel.: 49 (0)2443 494321, Faks: 49 (0)2443 495321, E-mail: .

putovanja

Biciklom

• Zülpich: Römerbad, Zülpicher See, irski restoran u Zülpich-Sinzenich. Udaljenost između glavnih gradova je 13 km, s umjerenim nagibima, posebno u suprotnom smjeru.
  • Euskirchen: uključujući industrijski muzej u četvrti Kuchenheim (dostupan i vlakom) Udaljenost između glavnih gradova je 16 km, s umjerenim nagibima, posebno u suprotnom smjeru. Kuchenheim je udaljen 17 km (najkraćom rutom).
  • Bad Münstereifel: Gradski zid, Heino-Café, ruševine rimskog hrama (također dostupno vlakom). Glavni su gradovi udaljeni 10 km, u uvjetima niskog planinskog lanca
  • Kall: uključujući samostane u Steinfeldu (vlakom do Kall-Urtina). 12 km između glavnih gradova s ​​prilično malim usponima. Nakon Steinfelda ima 15 km s umjerenim nagibima u oba smjera.
  • Heimbach: Opatija Mariawald, dvorac Hengebach, hodočasnička crkva. Glavni su gradovi udaljeni 16 km, u uvjetima niskog planinskog lanca.
  • Nideggen: Muzej dvorca. Glavni gradovi udaljeni su 20 km, s umjerenim nagibima u oba smjera

književnost

Web veze

Korisni članakOvo je koristan članak. Još uvijek postoje neka mjesta na kojima nedostaju informacije. Ako imate što dodati budi hrabar i dovršite ih.