Hessencourrier biciklistička staza - Hessencourrierradweg

Putokazi / znakovi za biciklističku stazu Hessencourrier

The Hessencourrier biciklistička staza je 43 km duga biciklistička staza od kassel-Wilhelmshöhe oko Baunatal i Loš Emstal do Naumburg. Otprilike prati 33 km dugu željezničku prugu Hessencourrier u Park prirode Habichtswald, posebno iz Schauenburg-Breitbach to je prilično udaljeno od ovoga.

Profil rute

Biciklistički putokaz s logom Hessencourrierradwega
Lokomotiva HC 206 Hessencourriera
  • Duljina: 43 km
  • Ocjena: Hessencourrierradweg označen je zelenom parnom lokomotivom na bijeloj podlozi.
  • Putokazi: Mali odvojeni znakovi, između kassel i Martinhagen pod znakovima ciklusa, između Martinhagena i Naumburg u prilogu pojedinačno. Da bi bili sigurni, oni koji nisu upoznati s tim područjem uvijek trebaju imati odgovarajuću karticu.
  • Padine: Postoje dva značajna uspona, između Nordshausena i Altenbaune, te između Kopita i Breitenbacha takozvani Hoofer Pforte, najviša točka rute.
  • Stanje puta: Većina Hessencourrierradwega trči asfaltnim stazama, samo povremeno makadamskim stazama, zbog čega se stanje staze može opisati kao vrlo dobro.
  • Prometno opterećenje: Niska, jer biciklistička staza uglavnom prolazi daleko od cesta. Državne i okružne ceste koriste se samo sporadično.
  • Prikladan bicikl: Turistički bicikl sa glavčinom od 7 brzina je dovoljan, ali bolji je veći broj brzina.
  • Pogodnost za obitelj: Ne, jer Hessencourrierradweg ima vrlo prepoznatljiv visinski profil.
  • Inline prikladnost: Ne. Samo je dionica između Bad Wilhelmshöhea i Niederzwehrena prohodna za rolere.

pozadini

Željeznička stanica Kassel-Wilhelmshöhe Süd, početna točka Hessencourrierradwega

The Hessencourrier je prva muzejska željeznica Hessen a na željezničkoj pruzi dugoj 33,4 km vozi od 1992. godine kassel-Naumburg (Hessen). To prolazi od Bad Wilhelmshöhe preko Süsterfeld-Helleböhna, Niederzwehrena, Nordshausena, Altenbaune, Großenrittea, Elgershausena, kopita, Breitenbacha, Sand, Balhorna i Altenstädta do Naumburg (Hessen) kroz Habichtswald.

stigavši ​​tamo

Lijep pogled s ruševina Schauenburga

Javnim prijevozom

Na Željeznička stanica Kassel-Wilhelmshöhe Pored dugotrajnih vlakova IC i ICE, zaustavljaju se mnogi regionalni vlakovi, kao i autobusi i tramvaji KVG-a i NVV-a. Četiri autobusne rute voze se biciklističkom rutom 52, 53, 55 i 152kojom upravljaju HLB Hessenbus i putnička služba Bonte. Autobusi u pravilu uz sebe uzimaju i 1-2 bicikla, pod uvjetom da dozvoljava operativna situacija (usluga putovanja Bonte prometuje s manjim autobusima koji uzimaju najviše jedan bicikl).

Biciklom

Početna točka Hessencourrierradwega na željezničkoj postaji Kassel-Wilhelmshöhe Süd je preko Biciklistička staza Herkules-Wartburg i doći do lokalnih biciklističkih ruta. Po Naumburg (Hessen) također vodi Hess. Biciklistička staza R4 na kojoj se nastavlja Wolfhagen ili Fritzlar može voziti. U oba grada postoji željeznička veza Kurhessenbahn.

Opis rute

Martinsstein je točno na rubu staze
Hessencourrier biciklistička staza
Vrijedi zaobići: ružičnjak u Sandu, okrugu Bad Emstal

Hessencourrierradweg djelomično ne slijedi topografsku idealnu liniju željezničke pruge i ima neke viseće rute. Ako želite brže napredovati, na primjer, potražite kraće rute kassel-Brasselsberg ili Wolfhagen-Isha. Ako, pak, samo želite uživati ​​u krajoliku, Hessencourrierradweg je pravo mjesto za vas. Za detaljnu biciklističku kartu jednostavno kliknite na POI-ove koji će vas odmah uputiti na opisani položaj.

Kassel - Baunatal (10 km)

Baunatal - Bad Emstal
Hessencourrier biciklistička staza iza Großenritte ...

Početak je Hessencourrierove biciklističke staze 1 kassel na Johanna-Waescher-Strasse. Slijedite ovaj jug, skrenite lijevo u Amalie-Wündisch-Straße, vozite na Helleböhnweg ispod željezničke pruge i skrenite desno na Sophie-Scholl-Straße do 2 Leuschnerstrasse, na kojem se ovaj put prelazi željeznička pruga. Također možete ići ulicom Am Rennsteig izravno duž rute ulice Hessencourrier voziti. Zatim oko Magazinhofa i preko Glöcknerpfada, kao i ulice An den Triftäckern, Am Rosengarten i Wolfgang-Bangert-Straße zur 3 Autobusna postajaAutobusna postajaKorbacher Strasse / Sveučilište (Linije 4 i 7). Prolazi se Korbacher Straße i vozite se lijepom šljunčanom stazom duž Dönchebacha do Heinrich-Plett-Straße, kojom slijedite desno pored Autobusna postajaAutobusna postajaHeinrich-Plett-Strasse, Brückenhof sredina i Zatvoreni bazen jug prema 4 Zatvoreni bazen jug . Sada oko osnovne škole Brückenhof-Nordshausen u maloj Kasseler Okrug Nordshausen koji se vozi kroz Felchenstraße i dužinu staze. U Nordhausenu prvi veći uspon započinje asfaltiranom cestom prema Baunsbergu. Na vrhu na 247 metara nadmorske visine skrenite lijevo do 5 Savezna autocesta 44 a ispod toga do igrališta na ulazu u Altenbaunu, gdje možete pristupiti Baunatalna kružna ruta susreće. Nastavljamo šljunčanom stazom uz rub šume pored Friedrich-Ebert-Schule, prije skretanja prema jugu nizbrdo u Baunsbergstraße, koja 6 Altenritter Strasse na Autobusna postajaAutobusna postajaKod Goldackera (Linije 51 i 60) i slijedite Langenbergstraße u gradski park Baunatal. Hessencourrierradweg sada nastavlja Friedrich-Ebert-Allee do Autobusna postajaAutobusna postajacentar za mlade i Park stadion mimo Erich-Kästner-Schule, gdje prelazite Schulze-Delitzsch-Straße i pratite Glatzer Straße i Karlsbader Straße, skrenite desno u Breslauer Straße i lijevo u Bahnhofsstraße zur 7 Autobusna postajaAutobusna postajaStanica Grossenritte okreće.

Baunatal - Bad Emstal (20 km)

Bad Emstal - Naumburg
Hessencourrierradweg malo prije Balhorna.

Od željezničke stanice Großenritte prvo vozite Schauenburger Straße željezničkom prugom, prije nego što skrenete desno u Elgershäuser Straße i uz Trineweg lijevo, pored Autobusna postajaAutobusna postajaTrineweg (Crta 61) slijedi. Ubrzo nakon toga Hessencourrierradweg se odvaja desno na polja i vi odlazite Baunatal. Prolazeći dvorištem dolazi se do pružnog prijelaza preko kojeg se ne prelazi, već malo lijevo zajedno s Baunatalna kružna ruta kreće se. Napokon se sagneš 8 skrenite desno, prođite biciklom pored uzornog uzletišta, pređite Lützel i Landesstraße 3215, kao i željezničku prugu kassel-Naumburg ukupno četiri puta. Elgershausen je samo pogođen i vi vozite dalje 9 Željeznička stanica mjesta na asfaltiranoj cesti pored pravca Kopita. Malo prije kopita, skrenite desno u Pfingstweide, prođite pored dva supermarketa, pređite Korbacher Strasse kod Autobusna postajaAutobusna postajaShirne (Linije 52, 53 i 59) i nizbrdo do Baune. Nakon prelaska ovo je uzbrdo preko željezničke pruge i u cik-caku pored šume i kopita do jednog 10 Sliv za zadržavanje kišnice. Ovdje prolazite ispod željezničke pruge Hessencourriers i vozi se do ovog do sportskog terena u Bauni, gdje započinje uspon do Hoofer vrata. Ulicom An der Bauna vozite se kopitom do Triftstraße, u kojoj skrećete lijevo do Ehlener Straße, u kojoj opet skrećete desno, prelazite željezničku prugu kod pilane i osvajate posljednji uspon na Hoofer Pforte. Jednom na vrhu nalazi se 11 Vrt za dodjelu, odakle možete zaobići makadamske ceste do brda zamka s ruševinama Schauenburga. Hessencourrierradweg sada vodi nizbrdo kroz polja do Breitenbacha, također okruga Schauenburg, u koji se ulazi preko Ahrensbergstrasse i Uhlensteinstrasse. Skrenite desno u Lindenbergstrasse i skrenite lijevo na Schönbergstrasse do 12 Landesstraße 3220, na kojoj je Warmetalweg trči. Nastavite Kreuzwiesenstraße i Leckenweg pored osnovne škole Breitenbach Autobusna postajaAutobusna postajaosnovna škola (Crta 59) i asfaltiranim cestama uzbrdo do Martinhagena. Mjesto koje vrijedi vidjeti Martinsstein prolazi kroz Schulstrasse, Wattenbergstrasse i Mittelweg. Biciklirate pored dvorišta do tri 13 Vjetrenjače. Ovdje skrenite lijevo, vozite malo L 3215, a zatim desno šljunčanom stazom u šumu. Sad se penje uzbrdo i nizbrdo, zajedno s planinarskom stazom vorbei pored Remmenhausener Kopf. Putokazi također označavaju 14 Odvojak za Balhorn, ali Hessencourrierradweg nastavlja kroz šumu na Erzebergu i pored Lauseküppela i utočišta 15 Loš Emstal-Pijesak do kojeg se može doći putem Triftwega.

Bad Emstal - Naumburg (13 km)

Gravira Matthäusa Meriana von Naumburgka 1646
Pogled na povijesno središte Naumburga

Ne prelazite željezničku prugu u Sandu, ali prije nego što skrene desno u ulicu Auf dem Krombach i preko Balhorner Wega na prvotno asfaltiranoj, a zatim makadamskom stazom do četvrti Loš Emstal napustiti. Uskoro se vraćate u šumu i prelazite je zajedno s Habichtswaldsteig. U utočištu ponovno izlazite i vozite biciklom preko Erzebergstraße kroz polja do Balhorna. U Edeki i istoimena štedionica 16 Autobusna postajaAutobusna postajaŠtedionica (Linije 53 i 152) skrenite lijevo i nastavite na Königsstraße pored ceste Autobusna postajaAutobusna postajaKoenigsstrasse (Linije 53 i 152) i Naumburger Straße izvan grada. Sada prolazi kroz prekrasan krajolik Wolfhager Land lako plovnim stazama prvo kroz otvoreni krajolik, a zatim kroz područje šume Lindchen do nekoliko 17 Vjetroagregati na kojima vozite lijevo i nedugo zatim opet desno. Jednostavno ih možete vidjeti ispred sebe Weidelsburg a prije toga Ippinghausen, prije skretanja lijevo kod malog biciklističkog putokaza nizbrdo do Altenstädta u ulicu Auf den elf Äckern. Sam Altenstädt vozi se po ulici Kasseler Straße i dolazi se do obojice 18 Autobusna postajaAutobusna postajaU vrtu lipa i centar (obje linije 53 i 152) prije nego što je prešao ulicu An der Hardt iz okruga Naumburg tjera van. U šumici Große Hard skrenite desno u ulicu 19 Mastenweg, asfaltna poljoprivredna cesta, koju možete vidjeti malo prije Naumburg slijedi. Na malom industrijskom području skrenite opet lijevo nizbrdo u Industriestraße i slijedite put katranom dva puta udesno u produžetku ove Naumburg. Preko Lerchenwega napokon stižete na nakon 43 km 20 željeznička stanica Naumburg, krajnja točka Hessencourrier i Hessencourrierradweg. Ovdje je također Autobusna postajaAutobusna postajaželjeznička stanica (Linije 53 i 152). Dovoljno je 300 m nizbrdo do hesenske dugotrajne biciklističke rute R4 preko Bahnhofstrasse do središta prekrasnog polubrodskog grada Naumburg.

književnost

• Karta biciklizma i planinarenja u Parku prirode Habichtswald - mjerilo 1:35 000, ISBN 978-3-86973-031-8 , 4,50 €, objavio Kartographische Kommunalen Verlagsgesellschaft mbH (2011).
  • HR Park prirode Habichtswald / Reinhardswald - Topografska karta za slobodno vrijeme 1:50 000, ISBN 978-3-89446-319-9 , 9,50 €, zajedno objavili Hessisch-Waldeckischer Gebirgs- und Heimatverein e.V. i Hessian državni ured za upravljanje tlom i geoinformacije (2012)
  • Letak Hessencourrier-Radweg - Letak je objavio Region Kassel-Land e.V. i sažima sve informacije o biciklističkoj ruti, uključujući visinski profil.
Cijeli članakOvo je cjelovit članak kako ga zajednica predviđa. Ali uvijek se ima što poboljšati i, prije svega, ažurirati. Kad imate nove informacije budi hrabar te ih dodajte i ažurirajte.