Baunatalna kružna ruta - Baunatal Rundweg

Biciklistički putokaz s logom Baunatal Rundwega

The Baunatalna kružna ruta je 30 km duga biciklistička staza u gradu i okolici i oko njega Baunatalkoji se nalaze na sjevernom području Chattengaus laži. Obiteljska biciklistička ruta povezuje sve gradove i četvrti jedni s drugima, prolazi oko tvornice VW i šumovitog Baunsberga Habichtswald na sjeveru Baunatal.

Profil rute

Tvornica Volkswagena u Kasselu
Pogled s ulice Knallhütte na Rengershausen
  • Duljina: 30 km
  • Ocjena: Baunatal Rundweg označen je crvenim krugom s biciklom i R na bijeloj podlozi.
  • Putokazi: Mali odvojeni znakovi koji su pričvršćeni ispod znakova biciklističke staze ili ponekad pojedinačno. Da bi bili sigurni, oni koji nisu upoznati s tim područjem uvijek trebaju imati odgovarajuću karticu.
  • Padine: Ako vozite biciklističku rutu u dolje opisanom smjeru, postoji samo nekoliko strmijih uspona, naime do Baunsberga, kao i kod Kirchbaune i Guntershausena.
  • Stanje puta: Više od 75% Baunatalove kružne rute prolazi preko asfaltnih staza, rijetko preko šljunčanih staza, zbog čega se stanje staze može opisati kao vrlo dobro.
  • Prometno opterećenje: Vrlo malo, jer biciklistička staza uglavnom prolazi daleko od cesta. Oblasne ceste prelaze se samo u pojedinačnim slučajevima ili se ceste u okruzima dijele.
  • Prikladan bicikl: Turistički bicikl sa glavčinom od 7 brzina je dovoljan, ali po potrebi su dovoljna tri stupnja prijenosa.
  • Pogodnost za obitelj: Da, kružna ruta Baunatal pogodna je i za manju djecu.
  • Inline prikladnost: Osim Baunsberga i malo blizu Altenrittea, da, ali ne sve do kraja.

pozadini

Šumska staza na Baunsbergu
Baunatalna kružna ruta

Baunatal je grad s oko 27 000 stanovnika u Sjeverni Hessen Južno od kassel. Stvorena je 1. siječnja 1964. spajanjem ranije neovisnih zajednica Altenbauna, Altenritte, Kirchbauna, Großenritte, Hertingshausen, Rengershausen i Guntershausen (Buchenhagen) kao rezultat uspostavljanja pogona Volkswagen AG 1957. godine.

stigavši ​​tamo

Pogled s Großenrittea na Habichtswald

Javnim prijevozom

Pogled sa zapada na Baunatal

Grad Baunatal ima tramvajsku vezu sa kassel kroz tramvajske pruge 5 i 7, kao i željeznička veza kroz dvije stanice Guntershausen i Rengershausen (Linije RT5, R38 i RE98). Baunatal također ima dobro razvijenu mrežu gradskih autobusa, središnja stanica je Baunatal centar grada u centru grada.

Biciklom

Gledajući unatrag s juga Hess-a. Područje prometnih treninga na Langenbergeu

Nadregionalne biciklističke rute koje prolaze područjem općine Baunatal izgubio Hess. Dugačka biciklistička ruta R1 (biciklistička ruta Fulda), Chattengauweg i Hessencourrier biciklistička staza. Za kraća područja, neke od ovih biciklističkih staza identične su kružnoj stazi Baunatal ili se križaju uz jednolično označene lokalne biciklističke staze.

Opis rute

Ispod drveća na Hess-u. Završeno prometno područje treninga

Kružna ruta Baunatal povezuje sve dijelove grada i četvrti Baunatal međusobno su brojne autobusne stanice smještene izravno na biciklističkoj ruti i tako omogućuju brzi dolazak i odlazak (autobusi obično uz sebe uzimaju 1-2 bicikla, pod uvjetom da operativna situacija to dopušta). Iznova i iznova imate prekrasan pogled na okolnu regiju ili u nju. Za detaljnu biciklističku kartu jednostavno kliknite na POI-ove koji će vas odmah uputiti na opisani položaj.

Rengershausen - Baunsberg - Großenritte (13 km)

Između Hertingshausena i Kirchbaune imate prekrasan pogled na Kirchbaunu

Moguće polazište kružne rute Baunatal je željeznička stanica Rengershausen (Linije RT5, R38 i RE98), s koje se vozi preko ulice Zum Felsengarten do Rengershausena. Ubrzo nakon ulaska u grad, s ulice Imgrund dolazite lijevo 1 Autobusna postajaAutobusna postajaRaskrsnica do željezničke stanice (Redak 64) također Baunatal kružna ruta, kojom se sada prolazi grobljem do neposredno prije Autobusna postajaAutobusna postajaKuća zajednice (Redak 64) se kreće. Ovdje se držite lagano udesno i vozite nizbrdo te vozite pored društvenog doma i dobrovoljne vatrogasne postrojbe prije skretanja udesno i prema Knallhütter Straße do Knallhütte pogoni (pivovara Hütt s pansionom). Stigli smo do ovog, a zatim prošli pored ovog i dijela duž savezne autoceste 49, prije nego što se provozate ispod nje i slijedite kurs Fasanenweg. Ovo konačno završava okretajućim čekićem, kojim prolazite biciklom i na sjenovitom asfaltu 1 Pješačka staza i biciklistička staza vozi između Landesstraße 3311 i parkirališta VW postrojenja. Napokon prelazite glavnu cestu i preko mosta dolazite do kocke Autobusna postajaAutobusna postajaVW tvornička petlja (Redak 5 (samo privremeno)). Preko Gerhard-Fieseler-Wega dolazite do podvožnjaka (biciklisti silaze) i vozite s druge strane željezničke pruge kassel-Naumburg na Ulmenstraße uz ovo malo, a zatim na Lindenallee na Autobusna postajaAutobusna postajaBreza avenija (Redak 60) prošlost blago uzbrdo. Prije nego što cesta postane šira, kružna staza Baunatal skreće desno i prolazi pored igrališta na šljunčanim stazama malo uzbrdo do ruba šume 2 Hessencourrier biciklistička staza . Obje biciklističke rute u početku vode malo zajedno rubom šume prije nego što kružna staza Baunatal naglo skrene lijevo u šumu. Na magistralnim cestama koje su jednostavne za vožnju, obično vozite lagano uzbrdo prema saveznoj autocesti 44, a zatim uz ogradu divljine do 3 Pješačko parkiralište Baunsberg, najviša točka kružne rute Baunatal. Od sada ide jedva primjetno preko šljunčanih šumskih cesta kroz šumsku nizbrdicu do prvih kuća Altenritte, gdje skrećete desno i dolazite do ulice Wilhelmshöher, na koju skrećete lijevo 4 Stajalište FinkenstrasseAutobusna postajaAutobusna postajaFinkenstrasse (Linije 51 i 53) slijedi. Prije ove autobusne stanice, skrenite desno u Hessenbergstrasse i zavijte laganim zavojima, ubrzo niz Hirzsteinstrasse u dolinu Bauna. Na kraju Hirzsteinstrasse, skrenite desno i vozite biciklom kroz polja do obilazne ceste i preko Baune. U skloništu u zavoju skrenite lijevo i siđite s Landesstraße 3218 i Naumburger Straße u 5 Središte Altenrittea u nju. Iza vatrogasne postrojbe skrenite lijevo u Ritterstraße, a zatim opet lijevo, tako da nastavljate asfaltiranom cestom uz Lützel. Prijeđite ispod Landesstraße 3218, a zatim skrenite desno do Lützelhofa, gdje nastavljate biciklirati po asfaltiranim poljoprivrednim cestama lijevo, a zatim opet desno. Napokon vozite ravno naprijed, dugo ravno, pređite Kreisstraße 22 i 6 Željeznička linija od Hessencourriers (kassel-Naumburg). Sad vozite malo zajedno s tim Hessencourrier biciklistička staza, ali onda skrenite lijevo i prođite kroz udubljenje u kojem također prelazite Leisel i nastavite dalje 1 asfaltirane seoske ceste s koje se uvijek ima prekrasan pogled na Großenritte i sasvim Baunatal Ima. Nakon nekog vremena susretnete se na rubu šume Kassel-Steig, u blizini je i Autobusna postajaAutobusna postajaGertrudenstift (Redak 61), i nastavite rubom šume cestom ispred dvorca. Na oglasnoj ploči Kassel-Steigs zatim se odvojite ulijevo i vozite udobno nizbrdo asfaltiranom poljoprivrednom cestom do Kulturhalle u Großenritteu, gdje 2 Autobusna postajaAutobusna postajaDvorana za kulturu (Redak 61) Nalazi se.

Großenritte - Hertingshausen - Rengershausen (17 km)

Utvrđena crkva Kirchbauna

Od Autobusna postajaAutobusna postajaDvorana za kulturu (Redak 61) vozite biciklom ulicom Am Mühlengraben do izlaza Großenritte na Niedensteiner Straße. To se prelazi i vozite s druge strane na periferiji kroz objekt nalik parku s pojedinačnom opremom za igru, na kraju kojeg nastavljate Besser Straße do Schulze-Delitzsch-Straße. Ovdje skrećete desno i vozite zasebnom biciklističkom stazom zajedno s Chattengauweg uz državnu cestu do 3 Sonnenhofkod koga se prelazi. Sada se nastavlja lakim plovnim asfaltnim poljoprivrednim cestama kroz sjevernu Chattengau u nekoliko zavoja, uključujući kroz malu šumu dok ne dođete do 4 Područje obuke za hesenski promet dosegla. Vozite se pored ovoga pod velikim drvećem, pažljivo prijeđite okružnu cestu 22 preko pješačkog otoka i dođite zajedno s Eko staza kulturna povijest Hertingshausen i Kirchbauna the Baunataler Okrug Hertingshausen kojim prolazite biciklističkim stazama i biciklističkim stazama te Neckarwegom. Na kraju sela sretnete ih Autobusna postajaAutobusna postajaMarburger Strasse (Linije 50 i 62) i nakon prelaska Kreisstraße 22 skrenite u zasebnu pješačku stazu i biciklističku stazu na kojima se vozite ispod drveća duž Marburger Straße prema Kirchbauni. Tarrovan ovim 5 Pješice i biciklističke staze uvijek imate lijepe poglede Baunatal s VW pogonom. Konačno, ova se staza odvaja od Marburger Straße i vodi nizbrdo kroz voćnjake i pored crkve Kirchbauna do Kirchbaune. Baunatal Rundweg ovdje čini malu petlju kroz četvrt Baunatal, tako da možete krenuti ulicama An der Kirche, Herrmann-Schaft-Straße i Am Wehrich do Autobusna postajaAutobusna postajaKod vjetrenjače (Redak 62) dolazi. Povratak je sada preko Söhrestrasse iznad Baune i uzbrdo ulicama Am Berge i Dörnbergweg do Taunusstrasse. Prošlog istoimenog Autobusna postajaAutobusna postajaTaunusstrasse (Linije 50 i 63) možete doći do čvora autoceste Baunatal-Mitte, odakle također možete doći do 6 Pređite savezni autoput 49 na Wolfsburger Strasse, a zatim iza ulice Autobusna postajaAutobusna postajaSpoj Fehrenberg (Linije 50 i 63) skrenite desno nizbrdo u Fehrenberger Straße. Iza malog industrijskog područja dolazite do šumovite doline Baune i na kraju do farme Fehrenberg s parkiralištem za planinare. Odatle nastavite na Fehrenberger Straße preko prekrasne visoravni do gore 7 Guntershausen do ruba šume, gdje skrećete lijevo uzbrdo. Asfaltna poljoprivredna cesta vodi vas natrag do Wolfsburger Strasse i nekih hala tvornice Volkswagen, skrenite desno u njih i dođite do Guntershäuser Strasse, gdje se također nalazi pustinja Buchenhagen. Sada se vozite Guntershäuser Straße odvojenom pješačkom i biciklističkom stazom do 8 Autobusna postajaAutobusna postajaVodovod (Linije 50, 63 i 64), gdje prelazite Guntershäuser Straße i odmah zatim skrenite desno u šumu. Sad ste na asfaltiranom poljoprivrednom putu kojim idete sve do Rengershausena. U samom Rengershausenu vozite biciklom Triftwegom opet do ulice Guntershäuser, a zatim skrenite desno i odmah opet lijevo u Dorothea-Viehmann-Straße. Prošle Autobusna postajaAutobusna postajaDječji vrtić (Redak 64) dolazite do Andersenstraße, prelazite je dijagonalno i nastavljate ulicom U osnovi istim imenom Autobusna postajaAutobusna postajaU osnovi (Redak 64) pored ulice Am Felsengarten, gdje je Autobusna postajaAutobusna postajaRaskrsnica do željezničke stanice (Redak 64) Nalazi se. Odavde nije daleko do željezničke stanice Rengershausen, do koje se opet može doći nakon 30 km cestom Am Felsengarten.

književnost

• Mapa regionalne biciklističke rute Kassel - grad i okolica - svibanjski mjerilo 1:30 000 s konturnim linijama, 4,50 €, objavio Geodetski ured za grad Kassel (5. izdanje, 2011.)
  • Karta biciklizma i planinarenja u Parku prirode Habichtswald - mjerilo 1:35 000, ISBN 978-3-86973-031-8 , 4,50 €, objavio Kartographische Kommunalen Verlagsgesellschaft mbH (2011).
  • HR Park prirode Habichtswald / Reinhardswald - Topografska karta za slobodno vrijeme 1:50 000, ISBN 978-3-89446-319-9 , 9,50 €, zajedno objavili Hessisch-Waldeckischer Gebirgs- und Heimatverein e.V. i Hessian državni ured za upravljanje tlom i geoinformacije (2012)
  • KB Kurhessisches Bergland Schwalm-Eder-Kreis - topografska karta za slobodno vrijeme 1:50 000, ISBN 978-3-89446-296-3 , 9,50 €, zajednički objavili Touristik Service Kurhessisches Bergland e.V., okružni odbor okruga Schwalm-Eder i Hessian državni ured za upravljanje tlom i geoinformacije (2008).
Cijeli članakOvo je cjelovit članak kako ga zajednica predviđa. Ali uvijek se ima što poboljšati i, prije svega, ažurirati. Kad imate nove informacije budi hrabar te ih dodajte i ažurirajte.