Discovery turneja Kassel - Entdecker-Runde Kassel

Ulazna tabla s logotipom kruga otkrića ispod planinskog parka

The Discovery turneja Kassel je 48 km duga biciklistička staza kroz vanjske dijelove grada kassel. Krug međusobno povezuje brojne poznate i manje poznate znamenitosti, spomenike, umjetnička djela i projekte okruga, ali i nekoliko stajališta s pogledom na bazen Kassel ili brdoviti Okolno područje.

Profil rute

Wilhelmsgymnasium u Kunoldstrasse
Stara samostanska crkva u Nordshausenu
  • Duljina: 48 km
  • Ocjena: Obilazak Kassel označen je žutim slovima naslova na plavoj podlozi.
  • Putokazi: Ili veliki pojedinačni znakovi ili mali zasebni znakovi ispod biciklističkih znakova. Da bi bili sigurni, oni koji nisu upoznati s tim područjem uvijek trebaju imati odgovarajuću karticu.
  • Padine: Iako se biciklistička ruta kontinuirano odvija u slivu Kassel, postoje i mali, ali i veliki usponi, poput Langen Felda ili okruga Jungfernkopf, ali oni su ograničeni i obično se mogu brzo savladati.
  • Stanje puta: Otkrivački krug Kassel prolazi 90% asfaltnim stazama i 10% šljunčanim stazama, zbog čega se stanje staze može opisati kao vrlo dobro.
  • Prometno opterećenje: Stambene ulice s manje prometa uglavnom se koriste, ali naravno u velikom gradu kassel glavne ceste također se mogu prelaziti ili dijeliti.
  • Prikladan bicikl: Turistički bicikl sa glavčinom od 7 brzina je dovoljan, ali po potrebi su dovoljna tri stupnja prijenosa.
  • Pogodnost za obitelj: Da, Fuldabrücker Runde pogodan je i za manju djecu.
  • Inline prikladnost: Samo djelomično, jer između ostalog moraju zaobići i park Buga i Dorothea-Viehmann-Park.

pozadini

Discovery turneja Kassel
Uspon na Keilsberg / Langes Feld

kassel je najveći grad Sjeverni Hessen i treći po veličini u Hesse. U cijeloj je zemlji poznat prije svega po Documenti koja se održava svakih pet godina, najvažnijem svjetskom nizu izložbi suvremene umjetnosti, kao i Bergpark Wilhelmshöhe sa svojim vodenim značajkama, koje je 2013. postalo UNESCO-vom svjetskom baštinom. Otkriće oko Kassela postavljeno je kao projekt za 1100. obljetnicu grada kassel, koji bi trebali međusobno povezati gradske četvrti.

stigavši ​​tamo

Groblje Niederzwehren je malo izvan rute
Elektrana Kassel smještena je na Fuldi

Uz obilazak Kassela postoje brojne tramvajske i autobusne stanice, tako da zapravo možete ući bilo gdje. Na raskrižjima s ostalim biciklističkim stazama na velike udaljenosti mogu se naći velike informativne ploče kassel: U Bergpark Wilhelmshöhe, Neue Mühle, bar na plaži u Bugi, na Lindenbergu, u Wolfsangeru i na Željeznička stanica Kassel-Wilhelmshöhe. Oni pružaju informacije o ruti, znamenitostima, restoranima i odmorištima. Na svakoj se postaji mogu naći manje table s informacijama, obično na uličnim svjetiljkama koje pružaju informacije o određenom prizoru.

Opis rute

Židovsko groblje u Bettenhausenu

Staza za otkrivanje u Kasselu uglavnom se odvija na malo prohodnim stambenim ulicama, koje su obično lako dostupne s klizaljkama. Bez obzira na to, to ne treba zanemariti kassel je sada postao mali grad, gdje biciklizam uvijek zahtijeva više pažnje nego u zemlji. Ali prođete puno stajališta na kojima možete prerano završiti biciklističku turu ili jednostavno prijeći biciklističku rutu. Za detaljnu biciklističku kartu jednostavno kliknite na POI-ove koji će vas odmah uputiti na opisani položaj.

Wahlershausen - New Mill (15 km)

Stari željeznički vagon u školi Joseph von Eichendorff

Od 1 Prijelaz Lange Straße / Kunoldstraße u staroj gradskoj jezgri Wahlershausena, o čemu je Biciklistička staza Herkules-Wartburg prvo se vozite Kunoldstraße do Wilhelmshöher Allee (kratki uspon). Nakon što je prešao ovo na Autobusna postajaAutobusna postajaKunoldstrasse slijedite Kunoldstrasse ravno ispred Landgraf-Karl-Strasse kod Autobusna postajaAutobusna postajaWalther-Schücking-Platz do Wilhelmsgymnasium (kaldrmisani pločnik), iza kojeg biciklirate preko Bayernstraße i Lahnwega kroz riječnu četvrt do Druseltalstraße. To možete učiniti na Autobusna postajaAutobusna postajaFrankenstrasse Pređite uz pomoć semafora i nastavite Frankenstrasse u stambeno naselje Marbachshöhe. Ovo se ubrzo pretvara u Marie-Calm-Straße, na kojoj se vozite nizbrdo u istočnom smjeru, a zatim u zavoju skrenite prema jugu u malu šljunčanu stazu. Jedan dolazi 2 Helleböhnweg doznajte koji treba slijediti istok na Autobusna postajaAutobusna postajaHelleböhnweg pored i preko Eugen-Richter-Straße, prije skretanja na jug u Helleböhnweg neposredno prije željezničke pruge. To prolazi prilično ravno kroz četvrt Süsterfeld / Helleböhn (alternativno, možete ići i izravno na Hessencourrier vozite ulicom bez automobila Am Rennsteig) i završava ravno ispred ulice 3 Magazinhof S Autobusna postajaAutobusna postajaMagazinhofto će se jednom zaobići. Zajedno s Hessencourrier biciklistička staza sada vozite bicikl preko nekoliko stambenih ulica preko Heinrich-Schütz-Alleea do Autobusna postajaAutobusna postajaKorbacher Strasse / Sveučilište na rubu dönchea. Sada slijedite tok Korbacher Straße prije nego što polako dođete do Nordshausena ulicama Auf der Dönche, Eichenrodstraße i In den Steinen. Ubrzo nakon toga ponovno stižete do ulice Korbacher Strasse iza koje vrijedi vidjeti 4 Samostanska crkva Nordshausen stoji.

Solarna elektrana 1 iz SMA u Salzmannshausenu

U blizini rute Hessencourriers, koji sada prelazi, također stoji Autobusna postajaAutobusna postajaWallensteinstrasse, međutim, obilazak u Kasselu prati put Am Kirchgarten, koji je južno od osnovne škole Brückenhof-Nordshausen i od Zatvoreni bazen jug trči uzduž i ispred sportskih terena prema jugu na Kronenackerstraße. Sad ste stigli do močvarnog biotopa Heisebach, koji napuštate udesno i nastavljate biciklirati šljunčanom stazom uz Heisebach dok ne dođete do Mattenbergstraße. Ubrzo nakon toga prelaze se tramvajske pruge i stigli ste do starog gradskog središta Oberzwehrena. U Thomaskircheu s istim imenom Autobusna postajaAutobusna postajaThomas Church pokraj jedne grane prije željezničke stanice Kassel-Oberzwehren (RT5 i RT9) u Altenbaunaer Straße i dolazi do željezničkog mosta Main-Weser-Bahn Autobusna postajaAutobusna postajaKeilsbergstrasse. Slijedite Altenbaunaer Straße kratku udaljenost prije nego što skrenete na jug u Dorothea-Viehmann-Park i jednom ga prijeđete duž šljunčane staze Goldbach. Na kraju parka stojiš Autobusna postajaAutobusna postajaKod Goldbacha, na kojem vozite biciklom dalje prema sjeverozapadu saveznom autocestom 49 asfaltnom cestom natrag do glavne Weser-Bahn. Nakon kratkog uspona prelazite ispod autoceste i vozite ulicom Am Keilsberg duž Eselsgrabena. Napokon, skrenite prema jugu i vozite biciklom do Lange Felda i opet se odvojite prema istoku sljedećom asfaltiranom stazom. Groblja Niederzwehren i Rusko groblje također su u blizini, ali vozite biciklom sjeverno od planiranog industrijskog područja preko 5 Štap za čekanje. Iza ovoga se opet vozite nizbrdo do elektrane Kassel i točno ispred nje kod ograde. Konačno dolazite do Neue Mühle ulicom Am Sandgraben Autobusna postajaAutobusna postajaNovi mlin i Hess. Dugačka biciklistička ruta R1 (biciklistička ruta Fulda).

Novi mlin - lučki most (15 km)

Mala luka Kassel

Slijedite ovo od Neue Mühle Hess. Dugačka biciklistička ruta R1 (biciklistička ruta Fulda), koji u početku kratko traje uzbrdo do mosta preko Fulda, a zatim opet nizbrdo s druge strane i kroz Fuldaaue do Kasseler Straße. Slijedite ovo prema sjeveru i uskoro biciklirajte popločanom odvojenom pješačkom stazom i biciklističkom stazom tik do savezne autoceste 83, prije nego što skrenite lijevo u šljunčanu stazu neposredno prije savezne autoceste 49. Ovo prvo vodi ispod autoceste prije nego što prijeđe ispod nje i izađete na parkiralište Messe Kassel. Sada se voziš ispod 6 Željeznički most pa do zatim na Damaschkestrasse dalje Autobusna postajaAutobusna postajaIzložbene dvorane provozati se pokraj Buge. U ovom se vozi šljunčanim stazama pored bara na plaži, a zatim se odvaja od Hess. Dugačka biciklistička ruta R1 (biciklistička ruta Fulda) i preko nekoliko mostova dolazite do jedriličarskog restorana iz kojeg možete malom šljunčanom stazom sjeverno od Autobusna postajaAutobusna postajaJezera Fulda biciklirati uzbrdo i preći saveznu autocestu 83 preko mosta. Sada ste unutra Kasseler Okrug Waldau i okreće se iza štale za desetinu Autobusna postajaAutobusna postajaDesetina staja skrenite desno u Nürnberger Straße. Slijedite ovo i kasnije na Kasseler Straße prije skretanja lijevo u staroj školi u Waldemar-Petersen-Straße. Iza Autobusna postajaAutobusna postajaCentar zajednice i vatrogasci, opet skrenete na istok i biciklističkom stazom kroz vrtove vozite do Stegerwaldstrasse, gdje skrenite lijevo i prođete otvorenu školu Waldau i dođete do Wahlebacha. Nakon prelaska bivše željezničke pruge skrenite desno 7 Wahlebach zajedno prije nego što se s Biciklistička staza Herkules-Wartburg vozi Lindenbergstraße pored sportskog igrališta do četvrti Forstfeld.

Vanjski pogled na crkvu sv. Laurencija

Nakon što je prešao nekoliko ulica, uključujući Ochshäuser Straße Autobusna postajaAutobusna postajaUlica Windhoek, na kraju Payerstraße skrenite desno u Steinigkstraße i nedugo zatim skrenite lijevo u Windhukstraße. Prije zavoja, obilazak Kassela vodi na kratku udaljenost do sada šljunčane nekadašnje željezničke pruge Söhrebahn prije skretanja lijevo u Forstbachweg na tržnici Edeka. Na Autobusna postajaAutobusna postajaAhornweg prošlost napokon stignete nizbrdo Autobusna postajaAutobusna postajaLindenberg, na kojem se preko semafora prelazi Leipziger Strasse i grana se prema Fischhauswegu. Zatim slijedite ovo do Lossea, koji zatim vozite prema zapadu. Ispred Cornelius-Gellert-Kampfbahn zatim desno i na rubu hrastove šume opet lijevo preko Eichwaldstraße do 8 Židovsko groblje. Preko Eichwaldstraße i Olebachwega dolazite do Joseph-von-Eichendorff-Schule, ispred koje možete vidjeti Eichwaldstraße na starom željezničkom vagonu na popločanoj stazi Vogelsang Autobusna postajaAutobusna postajaVogelsang dosegla. Nakon što pređete Losse, vozite biciklom duž njega na Burgstrasse i Inselweg, prije nego što ponovno prijeđete Losse na seoskom trgu Bettenhausen i nastavite Buttlarstrasse i Lossestrasse, koji ima dvije asfaltne trake. Kad stignete na Sandershäuser Strasse, krenite na Autobusna postajaAutobusna postajaU Sälzerhofu mimo Dresdener Straße, koju prelazite sa semaforima i skrećete u Spangenberger Straße s druge strane ulice. Na kraju ovog skrenite desno u Ellenbacher Strasse i na nekoliko 9 SMA zgrade preko prema delti Loss. Prolazeći južno od ove, dolazi do Kasseler Hafen i biciklom na Hafenstrasse do njih dvoje Autobusna postajaAutobusna postajaluka i Lučki most preko do 10 Lučki most. Od lučkog mosta, najkraći je od obilaska Kassela do centra grada kassel.

Lučki most - Wahlershausen (18 km)

Vanjski pogled na Zionskirche
Sa Wegmannstrasse sa stablima Beuys imate prekrasan pogled

Lučki most koristit će se zajedno s Hess. Dugačka biciklistička ruta R1 (biciklistička ruta Fulda) napustiti u smjeru sjevera prije nego što na kraju skrenete prema istoku u Bleichenweg. Zatim slijedite ovo do njegovog kraja i nastavite asfaltnom stazom i biciklističkom stazom nedaleko od Fulda u luku pored pročistača otpadnih voda. Iza ovog, zatim ravno kroz livade, sve dok malo prije Fuldatalstraße ne skrenete lijevo i desno. Između Autobusna postajaAutobusna postajaWolfsanger a uz Fuldu se obilazak Kassela grana na kraju sela kassel iz Hess. Dugačka biciklistička ruta R1 (biciklistička ruta Fulda) u 11 Metzelsteinstrasse iz. Kratko slijedite ovu strmu uzbrdicu, a zatim se polako penjete do Triftwega, u kojem skrenite desno i malo kasnije napustite Kinderwiesenweg. Zatim se kratko vozite biciklom Grenzwegom prije nego što skrenete prema zapadu na asfaltiranu seosku cestu s koje se pruža prekrasan pogled. Dolazite do Höhewega, vozite malo prema njemu prema jugu, prije nego što prođete pokraj sjevernog groblja na Lindenwegu 12 Ihringshäuser Strasse S Autobusna postajaAutobusna postajaIhringshäuser Strasse dolazi. Ihringshäuser Straße može se proći uz pomoć semafora, a zatim se obilazak Kassela nastavlja preko Wielandstraße i Simmershäuser Straße do dodijeljenih vrtova. Zaobilaze se asfaltnim cestama sjeverno i južno od pašnjaka uz Kasseler Okrug Philippinenhof-Warteberg. Prošavši crkvu sv. Laurenta, spustite se niz Weidestrasse do Zionskirchea i sastajte se iza tržnice Aldi i Autobusna postajaAutobusna postajaŠkola Hegelsberg na dvije biciklističke staze Biciklistička staza Kassel-Edersee i Reinhardswald biciklistička staza. Zatim ih slijedite prema sjeveru duž Ahne, prije nego što ponovno napustite rutu i duž Bunsenstraße 13 Nizozemska ulica S Autobusna postajaAutobusna postajaNizozemska ulica dosegla.

Ochsenallee na rubu Bergparka Wilhelmshöhe

Nakon uspješnog prelaska Holländische Strasse, prvo možete doći do Schenkebier Stanne ispod željezničkih mostova ranžirne stanice Autobusna postajaAutobusna postajaUz vrbe prođite dok ne dođete do željezničke pruge kassel-Warburg sa željezničkom stanicom kassel- Jungfernkopf je stigao i ispod ovog na Autobusna postajaAutobusna postajaDjevojačka glava vozi se mimo njega. Obilazak Kassel sada slijedi Waldecker Straße u crkvi Jungfernkopf Autobusna postajaAutobusna postajaU logor prošli i kratko nastavili šljunčanom stazom na cesti Am Ziegenberg, prije nego što smo na brdu skrenuli u Kornblumenweg. Nakon prisustvovanja Autobusna postajaAutobusna postajaPut kukuruza je prošao biciklom, skrenuo desno na kraju ulice i sada slijedite Wegmannstraße dalje 14 Groblje Harleshausen prošlost do ulice Obervellmarer. Pređite ga preko mosta i dođite do Gladiolenwega, odvojite se prema jugu na Orchideenweg, a zatim na prvu asfaltiranu stazu prema istoku. Na njemu se djelomično strmo spušta do Firnskuppenstrasse, koja prelazi Geilebach i prolazi Daspelstrasse. Nakon skretanja u ulicu Im Baumhof napokon stižete do toga Vanjski bazen Harleshausen s istim imenom Autobusna postajaAutobusna postajaVanjski bazen Harleshausen. Možete doći preko ulica Am Hilgenberg, Falkenweg i Eschebergstraße Autobusna postajaAutobusna postajaSperberweg, prije kojeg skrećete na jug u Sperberweg i slijedite ga ravno naprijed. Iza slobodnog područja ovo postaje Lerchenfeldstraße i vi ovako vozite bicikl Autobusna postajaAutobusna postajaLerchenfeldstrasse prolazeći asfaltiranim cestama i stazama uvijek ravno preko 15 Lerchenfeldstrasse Livade srndaća i uz rub šume makadamskom stazom nizbrdo. Ispod vas susrećete Wilhelmshöher Weg do kojeg ste sada opet popločali uzbrdo Autobusna postajaAutobusna postajaPrince Spring slijedi. Tada se obilazak Kassela okreće prema istoku i prolazi Schanzenstrasseom do Autobusna postajaAutobusna postajaStahlbergstrasse, prije čega se naglo grana udesno u Ochsenallee. Zatim slijedite ovo do Prinzenquelle s prekrasnim objektom za gaženje vodom, gdje skrenete s ruba šume i nastavljate asfaltiranim volovskim drvoredom kroz polja i pašnjake do neposredno prije velikog parkirališta ispod Bergpark Wilhelmshöhe slijedi. Na informativnoj ploči skrenite lijevo i slijedite asfaltiranu cestu do tramvajskih pruga, gdje opet skrenite lijevo i vozite bicikl iznad skladišta KVG Wilhelmshöhe. Iza ovoga, zatim na Rammelsbergstraße, pored reformske škole nizbrdo iznad Drusela, i nastavite kaldrmom Langen Straße dok ne stignete natrag u staro gradsko središte Wahlershausena.

književnost

• Karta biciklističkog grada Kassela - Merilo 1:20 000 s katalogom ulica, 4,50 €, objavio Geodetski ured za grad Kassel (5. izdanje, 2011.)
  • Mapa regionalne biciklističke rute Kassel - grad i okolica - Mjernica 1:30 000 s konturnim linijama, 4,50 €, objavio Geodetski ured za grad Kassel (5. izdanje, 2011.)
  • Letak turneje za otkriće Kassel - Letak je objavio Grad Kassel, a dostupan je u Kassel Marketing turističkom informativnom centru na Wilhelmsstraße i na kolodvoru Wilhelmshöhe. Sadrži kratki opis svih postaja i znamenitosti na ruti, kao i malu kartu rute s visinskim profilom.
Cijeli članakOvo je cjelovit članak kako ga zajednica predviđa. Ali uvijek se ima što poboljšati i, prije svega, ažurirati. Kad imate nove informacije budi hrabar te ih dodajte i ažurirajte.