Weiltalweg - Weiltalweg

The Weiltal biciklistička i planinarska staza vodi od Weilquelle dalje Veliki Feldberg iznad Weilmünster do Weilburg na Lahn. Za vikend ga prati zabavni autobus s prikolicom za bicikle. Tako možete autobusom ići strmim padinama.

Putokaz na Weiltalwegu
Željeznička biciklistička staza (Weiltalbahn) u blizini Edelsberga

Profil rute

• Duljina: 47,5 km
  • Putokazi: dostupno, ali bez biciklističkih znakova u uobičajenom dizajnu
  • Padine: U početku strm, a zatim postupno postaje ravniji, između Weilmünstera i Weilburga na bivšoj željezničkoj pruzi
  • Stanje puta: Šumske ili poljoprivredne ceste. Korištenje ceste na kratkim dionicama ceste u gradu kroz promet. Samo su dijelovi popločani, inače čvrsti, pokriveni vodom
  • Prometno opterećenje: gotovo sve rute bez prometa
  • Prikladan bicikl: Turistički bicikl sa zupčanicima
  • Pogodnost za obitelj: između Weilmünstera i Weilburga
  • Inline prikladnost: Ne!

pozadini

Biciklistička i planinarska staza u Taunusu od izvora na Großer Feldbergu do ušća u Lahn kod Weilburga.

Logotip Weiltalove (biciklističke) staze

stigavši ​​tamo

Javni prijevoz

Vlakom

• od Frankfurta Hbf / centra grada linijom S-Bahn S 5 (Odredište: Bad Homburg ili Friedrichsdorf) ili RB 15 (Taunusbahn; odredište: Grävenwiesbach ili Brandoberndorf) do Bad Homburga, odatle autobusom (vidi dolje)
  • od centra Frankfurta tramvajskom linijom u 3 do terminala Oberursel-Hohemark, odatle autobusom (vidi dolje)
  • alternativno Taunusbahnom do Grävenwiesbacha, odatle biciklom ili autobusnom linijom 50 bočnom dolinom do Weilroda

Biciklistički autobus

Od početka svibnja do kraja listopada Weiltalbus s prikolicom za bicikl (linija 245) od željezničke stanice Bad Homburg ili Oberursel Hohemark preko Sandplackena uz Weiltal do Weilburga. Ponijeti bicikle sa sobom je besplatno u RMV-u.

Stanice za bicikle:

• Željeznička stanica u Bad Homburgu
  • Oberursel-Hohemark · (300 m nadmorske visine) - stanica U-Bahn (krajnja stanica U3) i parkiralište
↔ Vrijeme putovanja: 10 min., Cijena karte: 1,60 €, djeca 0,95 €
  • Arnoldshain, Pljesak pijeska · (669 m nadmorske visine) - Taunuspasshöhe s 2 velika parkirališta i restoranima.
  • Schmitten, crkva
  • Weilburg, Guntersau
  • Weilburg Bhf (ZOB 2) - željeznička veza s Gießenom i Limburgom

Kako doći: Sandplacken - Crveni križ - 5 km ili 7,9 km

Dvije staze, južna i sjeverna oko Großer Feldberga, vode udobno od autobusne stanice Sandplacken (669 m nadmorske visine) do početne točke Weiltalwega na Crvenom križu (688 m nadmorske visine).

The sjeverni put je Limes biciklistička staza. Od autobusne stanice u smjeru Weilburga, pređite ulicu, prođite pored gostionice i preko parkirališta. Biciklistička staza Limes vodi samo lijevo od ceste do Großer Feldberga. To se prijeđe nakon 300 m. Biciklistička staza neprestano se penje 2,5 km do visine od 773 m, a zatim se kontinuirano spušta. Nakon 4,2 km doći ćete pješačkom stazom do Weilquellea, nedugo zatim proći ćete pored rimske utvrde Feldberg. Trebali biste posjetiti oba mjesta.

The južni način je mnogo ravniji i ima fantastičan pogled na područje Frankfurta na putu do plesa lisica. Prije raskrižja s Großer Feldberg, staza se odvaja lijevo. Nakon 4 km stigli ste do restorana Fuchstanz. U smjeru unatrag vodi put lijevo. Postoji visinska razlika od 63 m koju treba prevladati preko 1,2 km. Na račvanju ceste krenite ravnom stazom s desne strane. Posljednji dio ide paralelno s ulicom s desne strane.

Biciklom

Od Oberursel-Hohemark

• Desno od podzemne željeznice: Udoban i blag uspon na Dvorac Saalburg a odatle u suprotnom smjeru biciklističkom stazom Limes do prijevoja Sandplacken. Prečac preko Elisabethenschneise. Pred sam kraj puta do Dvorac Saalburg Uska asfaltirana staza vodi u suprotnom smjeru do Herzberga, gdje s promatračkog tornja imate širok pogled na područje Rajne-Majne. Odatle krivudave šumske staze vode do paralelne staze biciklističke staze Limes koja vodi izravno do prijevoja Sandplacken.
  • Lijevo od podzemne željeznice: lagano rastuća staza do Königsstein-Falkensteina. Odatle strma staza do Fuchstanza (restoran), odatle lijevo do Crvenog križa.

Taunus-Pashöhe Pljesak pijeska:

Taunus-Pashöhe Crveni križ:

Rod an der Weil:

• Hess. Dugačka biciklistička ruta R6 · Od Idstein ili Usingen

Audenschmiede

• Sporedna cesta i šumska staza paralelna s tokom rijeke i bivšom željezničkom prugom Weilmünster - Grävenwiesbach (Taunusbahn). Weiltalweg vodi pored sela Audenschmiede, spoj na Grävenwiesbach označen je kao "hranilica Weiltalweg" ili "Bhf. Grävenwiesbach “.

Guntersblum na Lahnu:

U ulici

Iz Frankfurta: S autoceste "Bad Homburger Kreuz" umiru A661 u smjeru Oberursela ravno naprijed, preko B455 kroz cestovni tunel. B 455 čini široki zavoj, a zatim izađite na izlaz prema Schmittenu. Iza kružnog toka i autobusnog stajališta za autobus Weiltal nalazi se veliko parkiralište. Ako autobus ne želite koristiti, nastavite u smjeru Schmittena do vrha prijevoja Sandplacken. Velika parkirališta su s desne strane.

Opis rute sa znamenitostima

Crveni križ 668 m - Schmitten: 8 km

Prvo se uspinje s 4% do uspona na Weilquelle na 723 m, a zatim 700 m strmo nizbrdo s 8%. U daljnji tečaj uključeni su dulji ciklusi do 5%. Hess. Planer rute kreće malim, ali vrijednim zavojem preko Römerkastela i Weilquellea.

Weilmünster
Ušće Weila u blizini Weilburga / Guntersau. Pogled s Lahntalradwega na most Lahntalbahn
Weilburg an der Lahn
  • Crveni križ 0 - 668m km
  • Rimska utvrda Feldberg 0,8 - 715 km
  • Podružnica Weilquelle · Km 0,9 - 715 m · 200 m hoda do izvora

Preporuka: Krenite stazom natrag do križanja i krenite izravnom stazom do Oberreifenberga / Schmittena s desne strane, inače ćete imati nagib od 8%.

• Oberreifenberg km 3 - 666m ruševine Hattsteina, Ruševine zamka Reifenberg 3,8 km kontinuiranog nagiba od 5%
  • Schmitten km 8 - 441m

Schmitten - Hunoldstal: 4,8 km

Postepeno ide nizbrdo.

• Dorfweil km 9,7 - 407m
  • Brombach km 11,4 - 387m
  • Hunoldstal km 12,6 - 378m

Hunoldstal - Weilstein 470 m - Landstein 340 m; 3,4 km

Kontinuirano se penje uz pola planine sa 7 - 9%, a kontinuirano sa 6% opet niz planinu.

• iznad dvorca Weilstein, ispod Pferdskopfa km 14,3 - 450 / 470m
  • Landstein km 16,1 - 343 / 343m Landsteiner Mühle

Landstein - Rod an der Weil

Malo isključeno i ponovno uključeno. U mjestu Rod an der Weil, u blizini autobusne stanice, u dvorištu vas očekuje lijepi vrtni bar.

• Mappesmühle km 17,4 - 333-310m
  • Neuweilnau km 18,5 - 320-330m - Nassauer Schloss Neuweilnau
    → Altweilnau s Dvorac Altweilnau s druge strane doline. Snažna okrugla kula s razglednom platformom, dijelovi kružnog zida i toranj na vratima s četverovodnim krovom iz 1340. godine još uvijek su dobro očuvani i mogu se posjetiti. stoljeća) također vrijedi vidjeti.
  • Erbismühle km 19,6 - 303m - danas sportski hotel
  • Weilrod-Hauptstrasse čvor 22,9 - 269m čvor: Hess. R6 dugačka biciklistička staza u smjeru Idsteina sa strmim nagibima
  • Rod an der Weil · Autobusna stanica · km 23,3 - 261m

Rod an der Weil - Emmershausen 244 m - Winden 215 m

Uvijek lagano nizbrdo. S kraja Rod an der Weila slijedi kratak uspon (27 metara nadmorske visine).

Petlja Gemünden

Winden - Audenschmiede 210 m - Weilmünster 190 m; 6,6 km

Lagani nagibi gore-dolje.

Weilmünster - Ernsthausen 163 m - Weilburg / Guntersau (Lahn) 128 m

Od Weilmünstera ide isključivo bivšom željezničkom prugom ravno do Lahna. Posljednji kilometar prolazi paralelno s cestom. Zatim nastavljate Lahntalovom biciklističkom stazom izravno Lahnom Weilburg. Ovdje vas pozivaju stari grad i veličanstveni dvorac visoko iznad Lahna.

Alternativna ruta na visokoj nadmorskoj visini: Crveni križ - Weilmünster

Pogotovo u vrućim danima ne znojite se toliko na visinskoj ruti. Ruta uglavnom vodi kroz šumu i ima samo nekoliko manjih uspona, ali se planinarska staza postupno spušta.

Vozite se ulicom u smjeru Schmittena 400 m, a zatim dva puta lijevo do kraja šumskog parkirališta, a zatim nakon 60 m desno u "Hühnerstraße". Alternativno, vozite se Weiltalwegom na sljedećem raskrižju i preko ulice. Vrlo postepeno dolazite do nižih uzvišenja Taunusa. Prolazite pored sela, samo kratki odvojak sporedne ceste, i prolazite pored aerodroma za jedrilice iznad Riedelbacha. Time se izbjegava uspon od 92 m iza Hunoldstala.

Vodi nekoliko dobrih voznih šumskih staza točno do Weiltalwega:

• 1. Nakon 6 km (600 metara nadmorske visine), iza sela Seelenberg, koje se nalazi desno ispod Höhenwega, desno se odvaja put koji odmah ide u suprotnom smjeru. Zatim napravi široku krivulju ulijevo. U utočištu na 8,3 km, put se nastavlja lijevo. Na km 8,3 imate izbor: Ili ravno na sjever, sjeverno od Treisberga i uspon do promatračke kule, ili slikovita staza južno pored Treisberga. Ovdje skrećete lijevo i s ruba šume možete uživati ​​u pogledu na krajolik doline. Do Treisberga se može doći nakon 12 km na nadmorskoj visini od 573 m.
    Vozite kroz selo s lijeve strane, a zatim asfaltirana serpentinska staza s 8% uspona prema Finsternthalu (km 14,5; nadmorska visina: 388m). Tamo prelazite glavnu ulicu. S druge strane doline krenite donjom desnom stranom i vozite stazom do Weiltala uz potok. Weiltalweg je dosegnut na 16,1 km i 347 m nadmorske visine. Do autobusne stanice dolazi se na km 19 u mjestu Altweilnau.
  • 2. Nakon vožnje pored uzletišta jedrilice Riedelbach, biciklistička staza R6 na velike udaljenosti prolazi lijevo. Ovdje se možete spustiti desno do Weiltalwega i izaći iza Neuweilnaua.
  • 3. Nakon širokog zavoja ulijevo, označena hesijska biciklistička staza R6 skreće udesno. 200 m kasnije proći ćete pored gostionice Eichelbacher Hof. Staza vodi izravno do sela Rod an der Weil. Autobusna stanica nalazi se u središtu sela, u smjeru Weilmünstera.
  • 4. Ako vozite ravno na mjestu gdje se R6 odvaja i na račvanju ceste skrenite desno, proći ćete Hasselbach u širokom luku s desne strane. Pređete cestu Haintchen - Hasselbach an der Weil i nastavite na rubu šume do Langenbacha i dalje do Weiltalwega.
  • 5. Prva polja dolaze dva kilometra prije Langenbacha. Na mjestu gdje bi se vratio u šumu, skrenite lijevo, a ubrzo zatim opet desno. Tako ostajete u toku i vozite se samo u dolinu u Weilmünsteru.

Vodi nekoliko šumskih staza na kotačima prepušteno zlatnom razlogu:

Reginalbahn i Regional Express iz Frankfurta prolaze kroz Goldener Grund Limburg. Tri rute vode vas do željezničkih stanica Idstein, Bad Camberg i Oberselters.

• 1. Poslije Idstein: Put s oznakama Hessischer Radfernweg R6 i "Rajna-glavna ruta užitka 4". Strmi spusti do 12%, ali i usponi do 8% s visinskim razlikama do 110 m, preporučuju se samo sportašima. Konačno odredište je 200 m niže od odvojka (500 m).
  • 2. Poslije Bad Camberg: 2. spoj križanog smjera "Put 4 Rhein-Main-Genuss". Ne baš tako strm, uspon od maksimalno 9%, ali i 9% uspona na gotovo 90 m ispred Kreuzkapellea, s kojeg se pruža prekrasan pogled.
  • 3. Poslije Niederselters: Opuštajuća tura za umornu telad. Samo neka se kotrlja. Tamo gdje su Hess. Dugačka biciklistička staza R6 do Eichelbacher Hofa skreće desno, a RMV ruta 4 skreće lijevo, vozite ravno naprijed. na račvanju ceste skrećete desno. Put skrenite lijevo. Pređete seosku cestu, vozite i križanjem nakon što prođete prvu čistinu do sela Hasselbach. Krenite na slijedeće raskrižje lijevo. Druga staza s desne strane zatim ide nizbrdo s desne strane Hausenbach. Kratko prije sela Eisenbach, skrenite lijevo i uđite u selo. U središtu sela skrenite lijevo prema Seltersu i potražite biciklističku stazu s desne strane. Ovo prelazi ispod savezne magistrale 8. Odavde je na Hessu. Dugačka biciklistička ruta R8 nedaleko od željezničke stanice Niederselters.
  • 3b: Ako vozite ravno prema Landstrasse umjesto lijevo, možete se spustiti cestom s lijeve strane do Haintchena i, malo prije najniže točke, skrenuti lijevo na Eisenbach, pored farme konja Hubertushof, dolje do Erbacha.
  • 3c: Vozite većom krivinom kad pređete seosku cestu i nastavite ravno 1,6 km, a zatim skrenite lijevo pod oštrim kutom na gotovo ravnoj stazi do Haintchena.

Ulazne i izlazne točke

u Štap dalje U međuvremenu:

• Hess. Dugačka biciklistička ruta R6 (atletski izazov)

putovanja

Weilburg: Weiltalweg završava na Lahnu na Lahntalovoj biciklističkoj stazi, koja je ujedno i hesenska biciklistička staza R7 u ovom dijelu. Nakon otprilike 1 km u smjeru Weilburga doći ćete do Kolodvor Weilburg. Tu se zaustavljaju regionalni vlak od Giessena preko Wetzlara do Limburga i regionalni express od Giessena do Koblenza.

Povratno putovanje: Ako se vratite leđnim autobusom natrag, možete sići na vrhu prijevoja "Arnodshain-Sandplacken" i šutirati cestu u pucnju, ili možete udobno proći biciklom niz gore opisane šumske staze.

Mjesta za boravak i turističke informacije

izvana:

• Grävenwiesbach (željeznička veza): · Tel: 06086 - 961 10 · www.graevenwiesbach.de • [email protected]

Upućivanje na literaturu i karte

slobodno dostupne digitalne karte:

Web veze

Korisni članakOvo je koristan članak. Još uvijek postoje neka mjesta na kojima nedostaju informacije. Ako imate što dodati budi hrabar i dovršite ih.