Tour du Mont Girod - Wikivoyage, besplatni turistički vodič za putovanja i putovanja - Tour du Mont Girod — Wikivoyage, le guide de voyage et de tourisme collaboratif gratuit

Obilazak Mont Giroda

Regija
Mjesto
47 ° 15 ′ 21 ″ S 7 ° 19 ′ 0 ″ E

The Trek oko Brdo Girod, je sklop smješten između 700 i 1000 metara nadmorske visine na vrhu doline Tavannes, u kantonu Bern.

Shvati

Koraci

Iz sela Champoz krenite ulicom koja se penje na Mont Girod. Nastavite stazom dugom više od jednog kilometra. Na raskrižju se spustite nasuprot. Kad dođete do staze do krava, krenite stazom nasuprot koja je jedva vidljiva kroz polja. Nastavite prema farmama Mont Girod. Nakon toga krenite stepenicama, a zatim krenite stazom s desne strane. Nastavite do Lac Vert.

Varijanta 1 (mala petlja)

Vratite se na farme. Odatle nastavite ravno do Champoza. Nakon prvih kuća krenite ulicom s desne strane do sela.

Varijanta 2 (velika petlja)

Nastavite do raskrižja. Skrenite desno na stazu ispod brda. Nastavite ravno, a zatim slijedite potok sve do ceste za Valbirse (Bévilard). Popni se do sela.

Ići

Automobilom: Iz Biela, Neuchâtela ili Berna, A16, izađite iz Loveresse, a zatim nastavite do kružnog toka na izlazu iz Valbirsea (Bévilard), slijedite znakove "Champoz". Od Moutiera krenite malom cestom desno na izlazu iz grada na ulazu u klisure de Court. Vlakom: Iz Biela, vozite vlakom prema Sonceboz-Sombeval, a zatim promijenite smjer Moutier. Iz Moutiera, vozite vlakom prema Sonceboz-Sombeval. Siđite na Malleray-Bévilard ili na Court.

• 1 Champoz

Sigurnost

Oko

Logotip predstavlja 1 zvijezdu pola zlatne i sive i 2 sive zvijezde
Članak na ovoj ruti je skica i treba više sadržaja. Članak je strukturiran prema preporukama Priručnika za stil, ali nema podataka. Treba mu tvoja pomoć. Samo naprijed i poboljšajte ga!
Cjelovit popis ostalih članaka u regiji: Švicarska jura