Rotmain biciklistička staza - Rotmain-Radweg

The Rotmain biciklistička staza je dio Glavna biciklistička staza i započinje u Cussen u Frankonska Švicarska. Počinje na izvoru Red Main a zatim se spušta oko 14 km Bayreuth. Odatle vodi do nekadašnje željezničke pruge Kasendorf, Thurnau i Neudrossenfeld do Weißmain biciklistička staza na zapadnoj periferiji Kulmbach. U članku je kraća varijanta doline Glavna biciklistička staza opisano.

Putokaz na biciklističkoj stazi

Profil rute

Putokaz biciklističke rute na trgu Annecy

Duljina: približno 50 km na dolinskoj stazi; cca 62 km željezničkom biciklističkom stazom, od čega cca 30 km bivšom željezničkom prugom.

Putokazi: Dobro

Padine: uglavnom ravni s dva umjerena nagiba

Stanje puta: uglavnom popločan

Prometno opterećenje: niska

Prikladan bicikl: svaki

The Rotmain biciklistička staza je dio Glavna biciklistička staza i započinje u Cussen u Frankonska Švicarska. Počinje na izvoru Red Main a zatim se spušta oko 14 km Bayreuth. Odatle vodi do bivše željezničke pruge Kasendorf, Thurnau i Neudrossenfeld do Weißmain biciklistička staza na zapadnoj periferiji Kulmbach. U članku je kraća varijanta doline Glavna biciklistička staza opisano.

Putokaz na biciklističkoj stazi

Pogodnost za obitelj: Da

Inline prikladnost djelomično

pozadini

Biciklistička staza uglavnom je izgrađena na staroj željezničkoj pruzi Thurnauer Bockerla, tako da su nagibi umjereni.

Bayreuthova festivalska dvorana u sumrak

priprema

Dovoljna je uobičajena priprema za biciklističku turu; za ovu rutu nisu potrebne posebne mjere.

Ako priprema nije dovoljna, na ruti su sljedeće biciklističke radionice:

• 1  Schröck servis na dva kotača, Erlanger Str. 33, 95444 Bayreuth. Tel.: 49 921 64877.
  • 4  LandRad, Oberes Dorf 22, 95349 Thurnau. Tel.: 49 9228 97016.
  • 5  Eldorado, Bayreuther Str. 40, 95326 Kulmbach. Tel.: 49 9221 64779.

stigavši ​​tamo

Karta biciklističke rute Rotmain

Javni prijevoz

Pojedinosti o tome kako doći tamo su na stranicama Cussen, Bayreuth i Kulmbach.

Vlakom

Od Nürnberg Odavde svaki sat vozi regionalni vlak Hersbruck, Neuhaus an der Pegnitz i Pegnitz do Creußena i Bayreutha.

U ulici

Autocesta A9 Berlin - München, izlazi Bayreuth

Autocesta A70 Kulmbach - Schweinfurt, izlaz Kulmbach / Neudrossenfeld ili izlaz Thurnau

Biciklom

Da biste započeli u Bayreuthu, idite na Bayreuth-Chemnitzova biciklistička staza; ako je početak u Kulmbachu, onda putem Glavna biciklistička staza.

Opis rute sa znamenitostima

Creußen - Rotmainquelle - Bayreuth 24 km

Izvor Crvene magistrale

Iz 1 Željeznička stanica u Cussen to je samo 9 km do 1 Izvor Crvene magistrale, odatle dalje do 1 Haag, 2 Unterschreez, 3 Destuben do Bayreutha. Grad Bayreuth mogu se prelaziti na različite načine. Postoji pregled biciklističkih staza u gradu na Mapa biciklističke mreže

Tu je i biciklistička staza od Creußena izravno do Bayreutha. Uvijek se zadržava u blizini savezne autoceste 2 i kao je Pegnitzova biciklistička staza označena. Živopisnija ruta je preko Rotmainquelle.

• 1  Pivovara i Landgasthof Kurzdörfer, Brauhausgasse 5, 95473 Creussen / Lindenhardt. Tel.: 49 (0) 9246 221. Frankonska kuhinja u novoizgrađenoj brvnari. Gostionica je od izvora udaljena samo 3 km. Psi nisu dozvoljeni.Otvoreno: svakodnevno od 11 do 23 sata, ponedjeljkom zatvoreno, kuhinja od 11 do 14 i od 15:30 do 20:00Cijena: šnicla sa salatom od krumpira 7,80 €, pola litre piva 2,20 €.

Bayreuth - Neudrossenfeld 12 km

Glavni kolodvor Bayreuth

Ako imate 2 Bayreuth Napuštajući željezničku stanicu, idite pločnikom nizbrdo s lijeve strane 4 AnnecyTrg s velikim raskrižjem. Tu prelazite Bahnhofstrasse udesno i nalazite se na biciklističkoj stazi Rotmain. Odavde uvijek slijedite znakove za Kulmbach. Glavni put kojeg čovjek želi slijediti je žalosna kapljica u betonskom krevetu. Bayreutherovi se ne žale zbog "nesnosne plitkosti Majne".

Put vodi ulicama uz rijeku do Rotmain-centra, najvećeg trgovačkog centra u Bayreuthu, gdje možete nešto prigristi, ali nema supermarketa. Iza 5 -Parkiralište dolazite do prekrasne, sjenovite avenije koja vodi izvan grada. Nakon prelaska ispod Bayreutha Nordringa morate odlučiti želite li voziti zemljanim cestama kroz glavne livade ili tarriranim stazama pored postrojenja za pročišćavanje otpadnih voda do Heinersreutha.

U 6 Heinersreuth ostaje biciklistička staza na glavnim livadama i rubnim područjima. Postoje razna mjesta za zaustavljanje u selu. Nakon mjesta staza prolazi pored savezne autoceste 85, na 7 Unterwaiz ide nekoliko metara uzbrdo i onda na semaforu morate prijeći glavnu cestu. Još nekoliko metara nadmorske visine do vrha, pa se kotrljate dalje 8 Altenplos u nju. Ponovno prijeđite glavnu cestu i prođite pored gostionice s lijeve strane. Desno je dvorac Altenplos (u privatnom vlasništvu) i prelazite rijeku. Mala cesta vodi preko blago brdovite 9 Threschenau do Neudrossenfelda.

• 1  Hotel-restoran Bergmühle, Bergmühlgasse 2, 95512 Neudrossenfeld. Tel.: 49 (0)9203 6644. Franačka i međunarodna kuhinja, kava i kolači, grickalice. Povijesni mlin ispod dvorca, s pogledom na utočište vode i ptica Rotmaintal.Otvoreno: od utorka do nedjelje od 11.30 do 21.30, ponedjeljkom zatvoreno u restoranu, zima od studenog do ožujka otvoreno od četvrtka do nedjelje, hotel non-stop.Cijena: jednokrevetna od 58 €, dvostruka od 75 €.

U Neudrossenfeld staza vodi pored navedenog planinskog mlina, koji je pretvoren u hotel i restoran. Dalje u dolini preko 2 stari kameni most nakon Altdrossenfeld. Međutim, trebali biste prihvatiti nekoliko metara nadmorske visine i dobiti 3 Pogledajte crkvu i dvorac. Vrt s terasa u dvorcu pruža prekrasan pogled na dolinu Crvene magistrale, a u samom dvorcu čovjek se zabavlja na najfiniji način. Nakon kamenog mosta kojim se voziš 2 Brauereigasthof Schnupp s noćenjem i skrenite desno oko 100 metara dalje od ulice.

Nekoliko metara uzbrdo, pa se okreće 10 Biciklistička staza desno (vidi sliku) i tamo opet ide. Na putu se u redovitim intervalima nalaze umjetnička djela koja opuštaju putovanje. Vozite se udobno 11 Unterobsang (naziv dolazi iz absengen) dok se s lijeve strane ne nalazi betonara. S lijeve strane željezničke pruge nastavljate do Thurnaua, kao što je opisano u sljedećem poglavlju.

Sad morate odlučiti 12 Ako uzmete kraticu i ostanete u Rotmaintalu, vozite seoskim cestama do Glavne biciklističke staze ili do Kulmbacha ili nastavljate slijediti željezničku prugu i nailazite na vrijedna mjesta Thurnau i Kasendorf istom cilju. 10 km duža planinska ruta preporučljivija je opcija.

Neudrossenfeld - Melkendorf (dionica doline) 15 km

Dolinska staza vodi ispod autoceste nakon 4 Langenstadt s crkvom, starim kamenim mostom i rasplesanom lipom pored gostionice. Na kraju sela ulica prelazi Crvenu magistralu i nastavlja prema Unterlettenrangenu, dalje preko 13 Vršidba, 14 Lanzenreuth i Windischenhaig do 15 Katschenreuth, kvart Kulmbach na 16 Ušće Mainza.

• 3  Gasthof Hereth "Na zeleni vijenac", Windischenhaig 8, 95326 Kulmbach. Tel.: 49 9221 7 45 81. Soba s tušem i WC-om. Gostionica s frankovskom kuhinjom i vlastitom kućnom klanicom.Cijena: Noćenje s doručkom, jednokrevetna soba od 30 €, dvokrevetna od 60 €.
Sjenovit uspon s blagim nagibom

Neudrossenfeld - Kasendorf (planinska ruta) 15 km

Mi to biramo 17 Željeznička linija. Staza ide uz planinu blagom padinom, druga polovina padine u šumi je samo šljunak. Nakon što ponovno udarite popločenom biciklističkom stazom, nastavljate cestom 18 desno dolje. Na pola puta nizbrdo, biciklistička staza skreće desno i zaobilazi je Limmersdorf. Ako izađete na glavnu cestu, a zatim opet lijevo i desno nakon 100 m, dolazite do 5 Crkve i do Tanzlinde. U povratku slijedite glavnu cestu i vratite se na biciklističku stazu na kraju sela.

Sada to djeluje 19 dolje u dolinu pored teniskog terena do Schorrmühlea. Biciklistička staza penje se uz malu planinu s lijeve strane. Međutim, preporuča se objavljivanje 6 desno preko malog mosta uz jezero u središte Thurnau voziti. The 7 srednjovjekovni ansambl s muzejom keramike, crkvom i dvorcem zaista vrijedi pogledati. Također postoje mogućnosti da se zaustavite ili ostanete preko noći. Od centra grada slijedite putokaze za Kasendorf i sastajte se 20 natrag na biciklističku stazu.

Ako ostanete na biciklističkoj stazi u Schorrmühleu, morate svladati mali nagib, a zatim u zavoju skrenuti desno glavnom cestom udesno i odmah opet desno do doma umirovljenika. U seniorskom selu 21 pored staze vodi malo gore preko 22 Tečaj golfa. Neki dijelovi biciklističke staze zaštićeni su s jedne strane ili u potpunosti rešetkama od letećih biciklističkih lopti. Jednom na vrhu možete uživati ​​u pogledu ili gledati golfere kako odlaze.

Sjenovita šumska staza spušta se do sportskog terena. Nakon mosta 23 postoji mogućnost skretanja lijevo i pored crkve u 8 Centar grada Kasendorf voziti. Ima mjesta gdje se možete zaustaviti radi osvježenja i noćenja. Biciklistička staza prelazi glavnu cestu i vodi do šumarka gdje se nalazi poučna staza i 9 Tu su gomile kamenog doba.

Kasendorf - Melkendorf 10 km

Put ide dalje, dopustimo Lijep lezi s lijeve strane i ponovo pređi ulicu. U ovom trenutku savjetuje se oprez, automobili se mogu vidjeti tek malo prije prijelaza. Ako ovdje skrenete lijevo i vozite se nekoliko stotina metara uz cestu, vidjet ćete spiralnu skulpturu s desne strane na tom području, ovdje je to bilo 10 Centar Gornje Frankonije izračunati. Vraća se cestom do biciklističke staze.

Nakon kratkog vremena stignete 24 Kriva fore. Ako prijeđete ulicu i pogledate lijevo, ljeti ćete vikendom vidjeti ploču, znak da je sjenica vinove loze otvorena i poziva vas na odmor. Slijedi duga, sjenovita šumska staza. Nakon napuštanja šume, put se susreće s cestom Pross, 25 Budite oprezni kad prelazite cestu. Na kraju dionice nizbrdice do koje stižete 26 Katschenreuth.

Na kraju Katschenreuth znati znak na Ušće Mainza dolje. Crvena i Bijela magistrala spajaju se oko 500 m od biciklističke staze. Tamo je izgrađen most, a biciklistička staza vjerojatno će se promijeniti. Od ušća možete preko mosta i pješačke staze (izgurati) do 11 Dvorac Steinenhausen. Dvorac koristi vlast i nažalost ga nije moguće posjetiti. Iz dvorca se vozite u smjeru ulice 12 Melkendorf i ponovno udari u biciklističku stazu. Ako prijeđete most, biciklistička staza nastavlja se do rekreacijskog područja Kieswäsch s 27 Mogućnost plivanja. Ovom kraticom netko zaobilazi Kulmbach i susreće se s Mainleus na Glavna biciklistička staza.

Ako lijevo napustite ušće u Mainz, nastavite biciklističkom stazom preko Crvene magistrale, uz malu strmu planinu, lijevo do dvorca Steinenhausen. Budite oprezni u zavoju planine, pripazite na promet koji dolazi. Prolaz sportskog igrališta Melkendorfer, do crkve. Ubrzo nakon crkve, biciklistička staza skreće lijevo i nakon otprilike kilometar susreće se s glavnom biciklističkom stazom da bi nastavila do Mainza. Međutim, trebali biste posjetiti centar grada Kulmbach i Plassenburg ne smije se propustiti.

U središtu Kulmbacha pored Dr.-Stammberger-Halle (gradska vijećnica) 28 je Garaža za bicikle s 12 pojedinačnih kutija za bicikle, dvije kutije opremljene su stanicom za punjenje baterija za e-bicikle, tu je i svlačionica za presvlačenje znojne biciklističke odjeće i opušteno istraživanje grada. Objekt je otvoren od travnja do listopada od 8:00 do 22:00, cijena je 1 € po biciklu. Turističke informacije nalaze se na suprotnoj strani velikog parkirališta, a na ulazu u javni toalet podzemno parkiralište.

sigurnost

Biciklistička staza uglavnom je bez prometa, posebna pažnja potrebna je prilikom prelaska cesta i zavoja treba voziti s desne strane kako bi se izbjegli sudari. Svakako ga treba voziti s biciklističkom kacigom.

putovanja

Nastavite Weißmainovom biciklističkom stazom do Planine Fichtel ili glavnom biciklističkom stazom do ušća

Na Weißmain biciklistička staza do izvora Bijele magistrale ili preko Glavna biciklistička staza do usta gore Mainz.

The Bayreuth-Chemnitz biciklistička ruta vodi iz Bayreutha preko sud, Plauen, Zwickau do Chemnitz.

Upućivanje na literaturu i karte

• Za četvrt Kulmbach dostupna je nova karta ciklusa 1: 50 000. Karta je dostupna i kao digitalna karta s GPS koordinatnom mrežom, POI i stazama. Karticu možete dobiti kod Okrug Kulmbach.
  • Fritsch planinarske karte 1: 50 000, br. 65 - Park prirode Frankonska Švicarska, Sjeverni list

Web veze

Cijeli članakOvo je cjelovit članak kako ga zajednica predviđa. Ali uvijek se ima što poboljšati i, prije svega, ažurirati. Kad imate nove informacije budi hrabar te ih dodajte i ažurirajte.