Pješačenje klisurama Doubs - Wikivoyage, besplatni suradnički vodič za putovanja i turizam - Randonnée des gorges du Doubs — Wikivoyage, le guide de voyage et de tourisme collaboratif gratuit

Trans švicarska staza

Regija
Mjesto
47 ° 16 ′ 37 ″ S 7 ° 3 ′ 31 ″ E

Ovaj Trek od Saignelégier Do Soubey prolazi kroz Franches-Montagnes, mirnu regiju prošaranu klisurama i tamnim šumama nasuprot izoliranim farmama na proplancima. Saignelégier je njegovo ekonomsko središte.

Shvati

Saignelégier je mirno selo u kojem stanovnici imaju koristi od raznih zabavnih aktivnosti, uključujući jahanje. Događaji, poput tržišta, nisu rijetki. Soubey je mirno i slikovito selo na Doubsu, u blizini uskih klisura ...

Koraci

Od stanice Saignelégier, skrenuti desno. Stigli ste na glavnu cestu, nastavite nasuprot rue des Rangiers. Prije centra Coop, skrenite lijevo i pridružite se cesti. Pređite je i krenite ulicom prema Cimetièreu. Nastavite po njemu i izađite iz grada. Nakon malog drva skrenite desno. Kratko prije kraja ulice krenite stazom s lijeve strane. Nastavite ravno, a zatim na kraju staze lijevo. Pređite nekoliko dijelova šume i konačno dođite do Les Pommerats. Na kraju ulice skrenite desno, a zatim na drugom raskrižju skrenite desno. Na križanju triju staza krenite stazom suprotnom u šikarama. Pridružite se lijevoj cesti na kraju šume. Neće se dugo pojaviti. Na drugom velikom zavoju ukosnice krenite stazom koja se spušta u šumu. Pređite cestu da biste nastavili put. Prođite pored farme i skrenite desno. Siđi dalje u šumu dalje 1.500 metara do Moulina Jeannottata. Skrenite desno pa slijedite stazu u klancu Doubs. Dolina se krajem 3 km i staza se tako pridružuje katranskoj stazi u blizini male skupine stanova usred prirode. 500 m dalje, napustite cestu da biste krenuli stazom s desne strane, između dva brda. Popnite se, a zatim se vratite dolje u šumu i dođite do ceste. Idite desno prema Soubeyu i nastavite dalje 200 m. Pređite Doubs da biste došli do sela.

Ići

Automobilom, putem 18 od Glovelier Gdje La Chaux-de-Fonds. Vlakom Glovelier - linija La Chaux-de-Fonds ili Tavannes-Saignelégier. Autobusna linija povezuje St-Ursanne sa Soubeyom, a nekoliko linija polazi iz Saignelégiera. Autobusi koji su ranije povezivali Soubey sa Saignelégierom ukinuti su.

• 1 Saignelégier
  • 2 Pommerati
  • 3 Soubey

Kružite

Vidjeti

Čini

Kupiti

• Sir "Tête de Moine" (Bellelay)

Jesti

Popijte piće / izađite

Sigurnost

Oko

Logotip predstavlja 1 zvijezdu pola zlatne i sive i 2 sive zvjezdice
Članak na ovoj ruti je skica i treba više sadržaja. Članak je strukturiran prema preporukama Priručnika za stil, ali nema podataka. Treba mu tvoja pomoć. Samo naprijed i poboljšajte ga!
Cjelovit popis ostalih članaka iz regije: Švicarska jura