Haunetal biciklistička staza - Haunetal-Radweg

The Haunetal biciklistička staza vodi iz Haunequellea Dietershausen (Općina Künzell na Fulda) gore Hünfeld do Bad Hersfeld do ušća u Fuldu.

Putokaz za biciklističku stazu Haunetal
Logotip biciklističke staze Haunetal

Profil rute

• Duljina: približno 56 km (Ne postoje službene informacije o duljini biciklističke staze Haunetal). Duljina rijeke je 64 km.
Visinski profil Haunetalradwega od izvora do Hünfelda
Visinski profil Haunetalradwega od Hünfelda do Bad Hersfelda
  • Putokazi: U početku je staza bila označena samo kao biciklistička staza Haunetal u zajednici Petersberg, a kasnije u cijeloj četvrti Fulda od Haunequelle do Rothenkirchena / Sennhütte. Na daljnjem putu morali ste se pridržavati putokaza hesenske regionalne biciklističke rute "Waldhessen R12". Godine 2020. putokazi u okrugu Hersfeld-Rotenburg također su znatno poboljšani. Sada je označen kao biciklistička staza Haunetal gotovo do Bad Hersfelda, a od Rothenkirchena i kao R12.
Putokazi biciklističke staze sada su uglavnom dobri. Međutim, na nekoliko mjesta postoji određena zabuna zbog nove rute za e-bicikle "Haunehöhen-Radweg", koja je postavljena 2020. godine. Na primjer u Oberhaunu, gdje znak lijevo prikazuje "Haunehöhen-Radweg", ali nema znaka za Hauneradweg, koji nastavlja ravno naprijed.
  • Padine: Nema stvarnih nagiba između Bad Hersfelda i Haunestauseea u blizini Marbacha, samo manji usponi do najviše 20 metara nadmorske visine zbog rute. Lagani uspon između Almendorfa i Rexa, od Dirlosa se neprestano penje. Stvarni uspon do izvora započinje u Dietershausenu. Usta u Bad Hersfeldu na 200 m nadmorske visine, izvor ispod planine "Giebelrain" na 475 m nadmorske visine
  • Stanje puta: Različite - stražnje ceste, zemljane ceste sa šljunkom i šljunkom, šumske staze, novoizgrađene, asfaltne dionice kao čiste biciklističke staze. Održavanje pojedinih odjeljaka također je vrlo različito. (Više detalja u uputama)
  • Prometno opterećenje: nizak - poljoprivredni promet na nekim cestama, a malo na stražnjim cestama. Na području Haunestausees nema prometa motornim vozilima (rezervat prirode), također u dijelu Burghaun-Rothenkirchen - "Sennhütte".
  • Prikladan bicikl: Ušće Dirlosa: svi bicikli su prikladni, osim za bicikle s vrlo uskim gumama (zemljane ceste). Potreban je prijenos brzine s Dirlosa na izvor!
  • Pogodnost za obitelj: prikladan. Moguća ograničenja na sporednim ulicama
  • Inline prikladnost: kratki i široki dio u blizini Rothenkirchena, Hünfeld - Haunesee - Almendorf (neki mali usponi / padine) je posebno pogodan
"Inline ruta" u Salzbornu blizu Rothenkirchena, biciklistička staza Haunetal

pozadini

Na internetu gotovo da nema podataka o biciklističkoj stazi Haunetal. Čak i Hessen-ov planer biciklističke rute samo navodi ovu biciklističku stazu zajedno s lokalnom rutom "Waldhessen R12", iako se na putokazima već može naći jedinstveni logotip za gotovo cijelu rutu. Oznake su nedavno znatno poboljšane.

priprema

stigavši ​​tamo

Javni prijevoz

Dobre željezničke veze preko Bad Hersfelda, Hünfelda ili Fulda.

Putokaz za hesensku biciklističku rutu R1 / 2

Biciklom

Do biciklističke staze Haunetal može se doći putem nekoliko hesenskih biciklističkih staza:

U ulici

Autocesta A7 Fulda i Hünfeld i A4 Bad Hersfeld

Opis rute sa znamenitostima

Tabla u Haunequelleu

Haunequelle - Dietershausen: 2,1 km

Lijep asfaltirani spust oko 70 m sporednom cestom (obratite pažnju na izletnički promet vikendom i traktore!). Restoran s pivskim vrtom u gradu.

Dietershausen - Dirlos: 4,2 km

Na raskrižju (L3377) u Dietershausenu, obratite pažnju na putokaz nasred ulice! Skrenite desno i odmah opet lijevo (Raiffeisenstrasse). Asfaltirana staza vodi niz polja. Pažnja: U ljeto 2008. kanalizacijski radovi, djelomično zatvaranje staze bez uputa za obilaznicu, prolaz za bicikliste moguće! Asfaltni strop djelomično je oštećen građevinskim vozilima. Nakon 1,5 zemljanog puta sitnim šljunkom / šljunkom. 800 m prije Dirlosa ponovno je asfaltirana ruta. U Dirlovom restoranu i glazbenom baru "Alte Piesel".

Dirlos - Wissels - Rex (poljska kapela): 4,9 km

Poljska kapela iz 1884. u Rexu s pogledom na Hochrhön

U Dirlosu skrenite desno na jedinu umjereno putovanu Landstrasse 3429 do Wissela, prelazeći ispod B458, pa lijevo preko Haunebrückea. Ne previdite znak! Ponovno skrenite desno i slijedite znakove do Rexa. Iza mjesta opet neasfaltirani zemljani put. Od Rexa opet asfalt do poljske kapelice. Odavde imate panoramski pogled na Hochrhön, Milseburg i Wasserkuppe.

Biciklistička staza preko polja do Almendorfa

Poljska kapela Rex - Almendorf: 2,5 km

Sljedeća ruta do Horwiedena je gruba makadamska cesta (oko 500 m). L3174 treba prijeći, ovdje su znakovi loši: posebno u Suprotan smjer Ako se izgubite, putokaz pokazuje biciklističku stazu Haunetal u smjeru Petersberga. Na spoju na makadamskoj stazi za Rex nema table s logom Haunetalradwega. U smjeru Almendorfa ide lagano uzbrdo s druge strane ceste, pa desno na biciklističku stazu preko polja. U Almendorfu stignete do Milseburgradwega.

Almendorf - Haunestausee (Marbach): 5,5 km

Prijeđe se Milseburgradweg, sljedeći dio do Steinaua označen je zasebnim znakom za biciklističku stazu Haunetal. Pređite ulicu ispred starog Haunebrückea između Steinaua i Steinhausa i popločanom biciklističkom stazom kroz Hauneauen do rezervoara Sljedeći dio renatuiranog krajolika Hauna jedan je od najvažnijih ruta. U prirodnom rezervatu možete se čuditi rijetkim životinjama i biljkama, a na južnoj lijevoj obali jezera nalazi se štand za promatranje ptica.

Haunestausee - Hünfeld: 8,5 km

Na lijevoj obali jezera asfaltna biciklistička staza vodi pored Zellmühle (odmor i noćenje), gdje staza skreće na staru Bahnhofstrasse, ispod željezničke pruge i uzbrdice B27 do Marbacha. Slijedeći znakove dolazite do nekadašnjeg prolaza federalne ceste. Nakon napuštanja grada, prođite pored supermarketa i pekarnice s kafićem, neposredno prije novog B27, skrenite lijevo na biciklističku stazu uz saveznu cestu: srećom samo oko 500 m, zatim biciklistička staza slijedi petlju stare savezne ceste do mora se savladati biotop ispod nove crte, kratki, snažni uspon, nakon čega slijedi silazak do Rückersa. Uz B27 ide prema Hünfeldu, Haune sada teče malo dalje s druge strane ceste. Nedugo prije Hünfelda ponovno ide preko mosta preko B27, kratko putovanje, Uski Držite lijevo (!) i put prati izlaz s brze ceste. Biciklistička staza vodi desno uz magistralnu cestu. Budite oprezni na izlazima iz benzinske pumpe! Iza nje je promijenjena ruta: U prošlosti je R12 išao ravno kroz Hünfeld do Grubena i sporednom cestom do Burghauna. Ali sada je presječena magistralna cesta iza mosta i na sporednoj cesti uvijek vozite lijevo od željezničke pruge pored Hünfelda.

Biciklistička staza na Haunestausee

Nakon otprilike kilometar put se odvaja do središta Hünfelda. Najistaknutiji građanin Haunestadta bio je Konrad Zuse, izumitelj računala. Mogu se posjetiti muzej Konrad-Zuse i spomen kip (u Bürgerparku), kao i Muzej moderne umjetnosti, novi smještaj u hotelu Konrad-Zuse nasuprot kružnog toka u samostanu.

Hünfeld - Rothenkirchen: 7,2 km

Ako ostanete na biciklističkoj stazi uz Haune, proći ćete pored željezničke stanice. Nakon još jednog kilometra staza skreće lijevo. (Pravo preko pružnog prijelaza do kojeg ide Kegelspielradweg.) Haune se prelazi na mostu i asfaltnim stazama dolazi se do Hünhana, koji je izravno povezan s Burghaunom. Ovdje ćete putem naći i mogućnosti kupovine. Ponovno prelazite Haune mostom, vlakom (željezničkom postajom) i B27. S desne strane glavne ceste, biciklistička staza sada vodi do Rothenkirchena.

Rothenkirchen - Bad Hersfeld: 13,2 milje / 13,2 milje

Haunebrücke u blizini Odensachsena
Biciklistička staza ispred Oberhauna

Staza sada vodi vrlo lijepo uz rijeku širokom "linijom", kod Totoenkirche i kod Salzborn na Hauneu (Prirodni spomenik, odmorište) pored Sennhüttea. Ovdje napuštate kvart Fulda, dosegnut je kvart Hersfeld-Rothenburg. Iznad glavne ceste s nekoliko malih uspona na šumskom putu prema Haunetal-Neukirchenu i Rhini. Nakon 1,8 km staza se vraća natrag do B27, odavde asfalt opet prometnom cestom. Na odmorištu na Rhini pređite glavnu cestu, pa tamo dvije mogućnosti: kroz grad Neukirchen (asfaltirano, desno Hauneseite) ili preko Rhine kroz polja (lijevo od rijeke, ne asfaltirano). Staze se ponovno susreću na putu prema Holzheimu. Na K26 preko Mauera i Müsenbacha ide do Odensachsena. Ponovo ovdje dvije mogućnosti: desno kroz selo (asfaltirano) ili prije mosta ravno na zemljanom putu na rubu šume i uz rijeku (lijepa ruta, ne asfaltirana). Ispred Hermannspiegela, kod malog drvenog mosta i prolaza ispod željezničke pruge, dvije se varijante ponovno susreću. Zatim u petlji morate prijeći željeznički most. Kroz livadu i pašnjak slijedi zemljani put. Na sporednoj cesti (dijelom prometna gužva iz Bad Hersfelda) možete doći do autoceste A4 preko Oberhauna i Haunecka. Čak i prije uspona na predgrađe Johannesberga, mali putokaz pokazuje put ispod autoceste s desne strane (pomalo avanturistički prolaz privatnom stazom otvorenom za bicikliste). Prošli velika skladišta nekih internetskih tvrtki za naručivanje pošte, nalazi se park na Fuldi Bad Hersfeld brzo stigli, držite se desne strane i idite ispod B62. R12 ubrzo skreće lijevo, slijedite putokaze R1 / 7 kroz park i za oko 1,5 km bit ćete na ne baš spektakularnom ušću Hauna.

sigurnost

Srećom samo nekoliko "neugodnih mreža" i zapreka nakon postavljanja. Prelazak nekih ulica je problematičan, na primjer: B27 kod Haunetal-Rhine, izlaz na benzinsku crpku i prelazak magistralne ceste u Hünfeld-Süd.

putovanja

Nekoliko hesejskih biciklističkih staza, kako je opisano pod "Dolazak".

Upućivanje na literaturu i karte

Web veze

Korisni članakOvo je koristan članak. Još uvijek postoje neka mjesta na kojima nedostaju informacije. Ako imate što dodati budi hrabar i dovršite ih.