Fuldabrückerova runda - Fuldabrücker Runde

Vozite biciklistički putokaz s logom Fuldabrücker Runde

The Fuldabrückerova runda je 17 km duga biciklistička staza u i oko četvrti općine Fuldabrückto je južno od kassel leži u dolini Fulda. Povezuje sve četvrti jedni s drugima i vodi izravno uz Fuldu, na grebenima do nje ili na šumskim stazama kroz Söhre, s kojih uvijek imate prekrasan pogled na okolnu regiju.

Profil rute

Brojne klupe pozivaju vas na predah duž Fuldabrücker Runde
Lijep pogled na dolinu Fulda s Guntershausenom
  • Duljina: 17 km
  • Ocjena: Fuldabrücker Runde označen je plavim krugom s crvenim slovima naslova na bijeloj podlozi.
  • Putokazi: Postoje zasebni znakovi koji su pričvršćeni ispod znakova ciklusa ili ponekad pojedinačno. Da bi bili sigurni, oni koji nisu upoznati s tim područjem uvijek trebaju imati odgovarajuću karticu.
  • Padine: Ako vozite biciklističku rutu u dolje opisanom smjeru, svladati će se samo mali nagibi, ali oni su prilično dugi, primjerice do Söhrea.
  • Stanje puta: Oko 75% kruga Fuldabrück prolazi preko asfaltiranih staza, a oko 25% preko šljunčanih staza, zbog čega se stanje staze može opisati kao vrlo dobro.
  • Prometno opterećenje: Vrlo malo, jer biciklistička staza uglavnom prolazi daleko od cesta. Oblasne ceste prelaze se samo u pojedinačnim slučajevima ili se ceste u okruzima dijele.
  • Prikladan bicikl: Turistički bicikl sa glavčinom od 7 brzina je dovoljan, ali po potrebi su dovoljna tri stupnja prijenosa.
  • Pogodnost za obitelj: Da, Fuldabrücker Runde pogodan je i za manju djecu.
  • Inline prikladnost: Samo dio u dolini Fulda na biciklističkoj stazi Fulda između Bergshausena i Dittershausena.

pozadini

Vijećnica Dörnhagena

Fuldabrück je zajednica od oko 9000 stanovnika u Sjeverni Hessen Južno od kassel. Nastao je 1. srpnja 1967. godine dobrovoljnim spajanjem zajednica Dennhausen i Dittershausen; u sklopu regionalne reforme u državi Hessen, ranije neovisne zajednice Bergshausen i Dörnhagen dodane su 1. kolovoza 1972.

stigavši ​​tamo

Crkva Dörnhagena

Javnim prijevozom

Dugi uspon na Söhre nagrađen je prekrasnim pogledom

Zajednica Fuldabrück ima samo jednu autobusnu vezu kassel kroz autobusne rute 17 i 17E, koje opslužuje Kasseler Verkehrs-Gesellschaft i obično sa sobom vode i 1-2 bicikla, sve dok operativna situacija to dopušta. Željeznička stanica također se nalazi neposredno iza općinske granice Baunatal-Rengershausenna kojem se Linije RT5, R38 i RE98 držite. Od željezničke stanice ima oko kilometar nizbrdo (ili natrag uzbrdo) do Fuldabrücker Runde.

Biciklom

Fuldabrückerova runda

Jedina nadregionalna biciklistička ruta kroz općinu Fuldabrück je Hess. Dugačka biciklistička ruta R1 (biciklistička ruta Fulda), koja prolazi uglavnom bez nagiba dolinom Fulda uz Fuldu. Dijelom je ova biciklistička staza identična Fuldabrücker Rundeu ili je prelazi pored jednoobrazno označenih lokalnih biciklističkih staza.

Opis rute

Iznova i iznova dolazi do izražaja silueta Habichtswalda

Fuldabrücker Runde međusobno povezuje sve četvrti Fuldabrücka, nekoliko autobusnih stajališta nalazi se izravno na biciklističkoj ruti i na taj način omogućuju brzi dolazak i odlazak (obično autobusi sa sobom uzimaju 1-2 bicikla, pod uvjetom da operativna situacija omogućava ). Iznova i iznova imate prekrasan pogled na okolnu regiju ili u nju. Za detaljnu biciklističku kartu jednostavno kliknite na POI-ove koji će vas odmah uputiti na opisani položaj.

Dittershausen - Dörnhagen - Bergshausen (11 km)

Vozite se kroz Söhre sjenovitim šumskim stazama

Ako odaberete željezničku stanicu Rengershausen kao početnu točku Fuldabrücker Runde, vozite se odatle ulicama Zum Felsengarten i Am Mühlenberg dolje u dolinu Fulda i dođite preko mosta 1 Crkva Dittershausena u blizini istoimenog Autobusna postajaAutobusna postajacrkva (Linije 17 i 17E), gdje također susrećete znakove za Fuldabrücker Runde. Oni vas vode u ulicu Graben i izlaze iz okruga Fuldabrück van, nedugo zatim držite se lijevo i iza raspodjele dolazite do visokog platoa oblikovanog poljima. Iza 2 Dalekovod Visokonaponski vodovi skreću udesno kod klupe i nakon još jednog skretanja dolazite do brze rute Hanover-Wurzburg lijevo uz zaštitne ograde malo3 Vidikovac Fuldatal sa sjedištem s kojeg se pruža prekrasan pogled na dolinu Fulda na Guntershausenu. Nastavljamo šljunčanom stazom kojom zaobilazimo mali komad šume i dolazimo do biciklističke table gdje skrećemo lijevo prema Dörnhagenu. Na sada asfaltiranoj stazi do granične planine prelazite s Kassel-Steig saveznom autocestom 7 i stiže do Dörnhagena. Na ulazu u selo skrenite desno u Dennhäuser Straße ispred vrtića i slijedite ga dalje 4 Vijećnica Dörnhagena prošlost ovog sjevera prošlost Autobusna postajaAutobusna postajacentar (Linije 17 i 17E). Iza toga prelazite ulicu Melsunger, skrenite desno u Bachstraße i nedugo zatim u Warpelstraße, na kojoj izjednačite nagib iz Dörnhagena i na kraju Stritz Bach pored igrališta i mnogih voćki 5 Rub šume Söhre dosegla. Na ovom se vozi lijevo i na kraju s lijepim pogledom na Chattengau dalje, kasnije šljunčanom stazom kroz šumu do malog parkirališta, na ulazu u koji dolazite do državne ceste 3460 (nekadašnja federalna cesta 83), koju pažljivo prelazite. S druge strane zatim strmo nizbrdo i kroz podvožnjak ispod 6 Savezna autocesta 7 kroz. Vozite se livadom po tarriranoj seoskoj cesti prije nego što se vratite u šumu i lagano nizbrdo šljunčanom šumskom stazom uz strmu padinu. Između jednog i drugog dođete do zavoja 7 mala klupa pokraj strme padine prije nego što je nakon nekog vremena stigao do prvih kuća Bergshausena. Na ulici Vor dem Walde možete doći do Bergshauserov most Bundesautobahn 44, ispod koje se vozite i nastavljate nizbrdo Triftstraße do Bergshausena.

Bergshausen - Dennhausen - Dittershausen (6 km)

Debeli hrast u Dörnhagenu

Druga etapa Fuldabrücker Runde kroz dolinu Fulda identična je onoj Hess. Dugačka biciklistička ruta R1 (biciklistička ruta Fulda), tako da je biciklistička staza još bolje označena. Od 8 Bergshausen Na spoju Triftstraße / Lindenstraße, Fuldabrücker Runde je u početku označen putovima Kasseler Straße i Sankt-Johann-Promenade izravno na Fuldauferu, ali ako želite preskočiti ovu petlju, možete alternativno izravno preko Lindenstraße i Uferstraße na Hess. Dugačka biciklistička ruta R1 (biciklistička ruta Fulda) Vozite se do Fuldatalbrücke Bergshausen, koju prelazite ispod njegovih nosača. Sada biciklirate sjenovitim asfaltnim putem malo iznad Fulde do naselja Sperre, gdje preko Fulde možete prijeći preko 9 natkriveni pješački i biciklistički most prekriženo sjedenjem s obje strane. S druge strane Fulde, zatim pored postrojenja za pročišćavanje otpadnih voda, oko pješčara i lagano uzbrdo do visokonaponskih vodova, kojima prvo vozite biciklom duž malog šumskog područja, a zatim kroz njega putem Buchenwiese do ceste 3214. Ovaj zatim slijedi preko Fulde do Dennhausena do 10 Stajalište mostaAutobusna postajaAutobusna postajamost (Linije 17 i 17E), iza koje skrećete lijevo u Dorfstraße i prije Fulde opet lijevo, tako da se vozite ispod ulice Dennhäuser. Alternativno možete skrenuti oštro desno iza mosta i voziti se prema Brückenstraße do Fulda (stara ruta, više nije označena). Sada na prekrasnoj popločanoj pješačkoj stazi i biciklističkoj stazi pored sportskog terena, uvijek u blizini Fulde, koja se kasnije sužava nakon spoja. Nakon vožnje biciklom pored Kalweitovog pivskog vrta, nakon 17 kilometara vraćate se do crkve Dittershausen. Ako se želite vratiti do željezničke stanice Rengershausen, trebali biste zadnji put prijeći Fuldu, a zatim gurnuti bicikl malom, strmom popločanom stazom do željezničke stanice.

književnost

• Mapa regionalne biciklističke rute Kassel - grad i okolica - Mjernica 1:30 000 s konturnim linijama, 4,50 €, objavio Geodetski ured za grad Kassel (5. izdanje, 2011.)
  • HR Park prirode Habichtswald / Reinhardswald - Topografska karta za slobodno vrijeme 1:50 000, ISBN 978-3-89446-319-9 , 9,50 €, zajedno objavili Hessisch-Waldeckischer Gebirgs- und Heimatverein e.V. i Hessian državni ured za upravljanje tlom i geoinformacije (2012)
  • KB Kurhessisches Bergland Schwalm-Eder-Kreis - topografska karta za slobodno vrijeme 1:50 000, ISBN 978-3-89446-296-3 , 9,50 €, zajednički objavili Touristik Service Kurhessisches Bergland e.V., okružni odbor okruga Schwalm-Eder i Hessian državni ured za upravljanje tlom i geoinformacije (2008).
Cijeli članakOvo je cjelovit članak kako ga zajednica predviđa. Ali uvijek se ima što poboljšati i, prije svega, ažurirati. Kad imate nove informacije budi hrabar te ih dodajte i ažurirajte.