Europska pješačka staza za velike daljine E2 - Europäischer Fernwanderweg E2

Planinarski simbol Europske planinarske asocijacije za E2
Kurs E 2

E2 je europska pješačka staza za velike daljine. Trenutno prometuje od Škotske preko Engleske i La Manchea te dalje kroz zemlje Beneluxa i Francusku do Nice. Švicarska je nakratko dirnuta, a vrlo kratak dio prolazi i kroz Njemačku.

pozadini

E-načini

Europske pješačke staze na daljinu projekt su Europskog planinarskog udruženja (ERA-EWF-FERP). EWF je krovna organizacija nacionalnih i regionalnih planinarskih klubova koji su odgovorni za obilježavanje i održavanje staza na svom području.

U vrijeme kada je EWF osnovan 1969. godine, pješačke staze na velike udaljenosti započele su kao povezujući element u Europi. Danas mreža europskih pješačkih staza na velike udaljenosti pokriva površinu od 60 000 km.

Planinarske staze na velike udaljenosti sastoje se od poznatih, kraćih planinarskih staza i odgovarajućih spojnih elemenata (u Francuskoj Sentier de Grande Randonnée GR5 i Grande Traversée des Alpes). Stoga se uglavnom koriste u dijelovima kao djelomični pregled, a pješačka staza više razine virtualni je nosač. Za više informacija pogledajte članak Europska pješačka staza za velike daljine E1.

E 2

Put u Duntercleuchu u Škotskoj
Signage u Luksemburgu

E2 trenutno počinje u Stranraer u Škotskoj, produžetak za Irska od Galway na je planirano. Prolazi Škotskom i u dvije varijante Engleska do La Manchea. Na europskom kopnu zapadna varijanta započinje u Ostende u Belgija a istočna varijanta u Hook of Holland u Nizozemska. On nastavlja kroz Luksemburg i uz njegovu istočnu granicu kroz dolinu Našeg, Sauera i Mozele. U Schengenu zakorači na njemački teritorij na nekoliko stotina metara i dosegne ga u Apachu francuski Lorraine. O Vogezi i Sundgau dopire do Francuza zakon. Na Ženevsko jezero kratko dotakne Švicarska i vodi s južne obale preko Grande Traversée des Alpes kroz francuske Alpe Lijepogdje završava.

U Francuskoj ruta prolazi zajedno sa Sentier de Grande Randonnée GR5. Ukupna duljina je oko 4.850 km.

priprema

U članku se može naći koristan popis priprema Put svetog JakovaU mnogim slučajevima nisu znakovi koji se koriste kao pješačke staze na velike udaljenosti, već znakovi lokalnih planinarskih staza kojima E2 prolazi.

stigavši ​​tamo

Molimo pogledajte regije ili gradove i zračne luke.

sigurnost

Put vodi kroz zemlje sigurnog putovanja. Opekline od sunca i krpelji opasnosti su s kojima se svakodnevno možete suočiti. Bakterija Borrelia koju prenose krpelji može se zaustaviti samo liječenjem antibioticima. Možete se zaštititi od ranog ljeta meningoencefalitisa TBE koji je uzrokovan virusom cijepljenjem na vrijeme prije putovanja. Trebali biste provjeravati ili provjeravati krpelja svake večeri.

tečaj

Škotska

Trenutno E2 započinje u blizini Stranraera ili Portpatricka, ovisno o izvoru. Prvo ide na istok na Južna uzvišica Melroseu. Tamo napušta Južnu goru i vodi na Put svetog Cuthberta do granice s Engleskom.

• Portpatrick - New Luce (21,5 km): Južna uzvišica, a s njom i E2 započinje na sjevernom kraju lučke fronte u Portpatricku, gdje se nalazi prvi informativni pult Južne uzvišice, i penje se preko betonskih stepenica na vrh litica, odakle se imate lijep pogled na grad koji ima. Staza prolazi pored nekih zgrada obalne straže - skrenite lijevo ovdje i oko njih na obali mora, a zatim prolazi uz rub golf igrališta Dunskey prije nego što se spusti u malu pješčanu uvalu Port Mora. Od uvale staza vodi preko malog brdašca, a zatim se vraća u more u kamenom Port Kaleu. Strma, stepenasta staza urezana u stijeni vodi opet prema gore. Staza sada vodi kroz pašnjake ovaca visoko iznad mora prema svjetioniku Killantringan. Malo prije svjetionika Killantringan, staza dolazi do ceste do svjetionika i na kraju skreće na istok, dalje od obale. Slijedite cestu pored farme Killantringan do raskrižja s B738. Skrenite lijevo na ovih oko 400 metara, a zatim desno na drugu sporednu ulicu i nastavite prema sjeveru i sjeveroistoku do križanja neposredno prije Farme kuca i kukuruza. Ovdje skrenite desno (jug) na zemljani put i nedugo zatim skrenite prema istoku do drugog raskrižja. Tamo skrenite lijevo na stazu koja vodi preko močvarnih livada, s vjetroturbinama s desne strane i rezervoarom Knockquhassen s lijeve strane. Na istočnom kraju rezervoara staza skreće desno na stazu koja prolazi pored farmi Little Mark i Greenfield, gdje postaje stražnja cesta. Ubrzo nakon posljednje farme, staza prelazi Piltanton Bach i dolazi do križanja, gdje skreće udesno, a ubrzo zatim dolazi do drugog križanja i tamo skreće lijevo. Nakon kratkog vremena staza skreće desno u drugu sporednu ulicu i vodi pored Ochtrelurea. Cesta se prvo savija ulijevo, a zatim udesno. Na potonjem spoju, pješačka staza vodi nizbrdo do Spout Wellsa. Tamo skreće desno na stražnju cestu koja vodi do farme Whiteleys i A77. Ovdje staza skreće lijevo na A77 stotinjak metara, zatim desno u sporednu ulicu koja vodi u drugu ulicu, gdje na kraću udaljenost skreće desno, a zatim lijevo u ulicu koja prelazi Bach of Black Stank. Neposredno prije Culhorn Mains Farm, skrenite lijevo na stazu koja vodi do ruba velike plantaže. Ovdje skrenite desno i slijedite stazu kroz polja i šume do sporedne ulice. Slijedi staza desno do T-raskrsnice, gdje prolazi ispod željezničkog mosta s lijeve strane. Odmah nakon mosta, skrenite lijevo na stazu, nastavite kroz ugodno šumovito područje do informativne ploče za Južni uzvisinski put na periferiji malog sela Castle Kennedy.
  • Castel Kennedy - Bargrennan (43 km): Ovaj dio započinje na A75 na ulazu u vrtove Castle Kennedy i slijedi glavni prilaz kroz šumoviti park do Bijelog jezera kroz koji se mogu vidjeti ruševine zamka Kennedy i noviji dvorac Lochinch. Ruta prolazi jugoistočnom obalom White Loch do ulaza u Dvorac Gardens (koje vrijedi posjetiti ako imate vremena). Ovdje skreće desno i vodi uzbrdo na sporednu cestu s pogledom natrag na Crni Loch, koji je sjeverno od Bijelog Locha. Skrenite lijevo na stražnju cestu s Kultima Loch s desne strane. Nakon otprilike 600 metara skrenite desno na stazu koja prolazi pored kuća Chlenryja, a zatim farme Chlenry. Završava nedugo zatim, a ruta nastavlja uzbrdo stazom kroz pašnjak do spoja s istom sporednom cestom. Slijedite ovo desno oko 500 metara do staze koja vodi desno (jugoistočno) do vrata na rubu šume Glenwhan, velike plantaže četinjača. Prođite kroz vrata i odmah skrenite lijevo slijedeći dobro održavanu stazu oko sjevernog ruba šume, a zatim se spustite do Craig Creeka, koji se nalazi na slikovitoj krševitoj šumskoj čistini gdje se ruši u malim slapovima. Ruta slijedi potok do željezničke pruge, a zatim skreće prema sjeveru i prolazi kroz šumu do mosta preko željezničke pruge. Preko mosta staza vodi livadama do drugog mosta, koji prelazi vodu Luce, a zatim se penje uzbrdo do farme krstarenja. Staza vodi lijevo uz cestu na kraću udaljenost pored farme krstarenja, a zatim skreće desno na stazu za prelazak preko neravnog pašnjaka do stare napuštene kuće Kilhern, gdje skreće oštro ulijevo. Staza vodi oko desne (istočne) strane plantaže drveća. Staza ide stazom s lijeve strane, susreće se sa stazom iza šume i slijedi je do sporedne ceste. New Luce je ovom cestom udaljena oko dva kilometra zapadno. Međutim, staza skreće prema istoku i prati cestu do svog kraja na farmi Balmurrie. Ovdje se ruta nastavlja prema sjeveru stazom do Kilmacfadzeana, a zatim izlazi i skreće desno na grubu stazu koja vodi prema sjeveroistoku preko otvorenog močvarnog područja kojim dominiraju divovske vjetroturbine na istoku. Pred nama leže tamne četinjače ogromne šume. Staza vodi u šumu i vodi močvarnom šumskom stazom, prelazi mostić preko potoka Mulniegarroch ili Čistilišta, do sušnije šumske ceste kojom idete kilometar dok ne skrenete desno na stazu koja vodi do čistine kod Laggangarna , gdje se nalazi malo drveno sklonište poznato kao Košnica oboje, što je korisno po lošem vremenu ili za noćenje ako sa sobom imate opremu za spavanje i kuhanje. Put se nastavlja do druge čistine s dva stara kamena - Laggangarn Stones - i informativnim znakom iz povijesne Škotske. Iza kamena, staza prelazi Tarf Water i dolazi do putokaza koji pokazuje natrag na kamenje Laggangarn i do Bunara Rees-a, koje vrijedi posjetiti. Kratki zaobilazni put dovodi do čistine na kojoj su preko tri mala izvora sagrađene tri male kamene kupole. Te su tajanstvene kupole vrlo stare i svrha im je odavno izgubljena. Nastavljamo preko Craig Airie Fell-a (ovo je moguće zaobići nastavljanjem šumske staze i susretom sa stazom pri spuštanju). Spustite se s Craiga Airie Fell-a da biste došli na šumsku stazu koja se zatim ljulja lijevo (istočno). Na kraju drveća skrećemo desno i hodamo kratkom travnatom stazom pored suhog nasipa da bismo se susreli s malom (zemljanom) cestom u blizini zgrada u Derryju. Skrenite desno ovom cestom koja vodi prema šumi i prođite neko vrijeme pored nje prije ulaska u šumu. Na Polbae staza skreće desno da bi prešla potok i cesta je sada asfaltirana. Nastavlja dok ne upozna B7027, gdje skreće desno i slijedi cestu do malog zaseoka Knowe (nema sadržaja). Nakon što je prešao most preko Beoch Bacha, staza napušta cestu i skreće lijevo na još jedan močvarni šumski potez koji kroz četinjače vodi do sporedne ceste u kolibi Glenruther. Ruta skreće lijevo i slijedi ovu cestu kilometar i pol, a zatim vodi stazom udesno koja vodi preko otvorenog močvara do vrha 184 metra visokog brda Ochiltree, dobrog vidikovca. Staza vodi blago nizbrdo, zatim šumom natrag na sporedni put, koji vodi malu udaljenost udesno, a zatim malo prije Garchewa ulijevo za posljednju priveznu stazu do ceste A714 i do sela Bargrennan, gdje ima smještaja i hrane.
  • Bargrennan - Dalry (40 km)
  • Dalry - Sanquhar (41,5 km)
  • Sanquhar - Wanlockhead (12,5 km)
  • Wanlockhead - Beattock (30 km)
  • Beattock - St Mary's Loch (33,5 km)
  • Loch St Mary's - Traquair (18,8 km)
  • Traquair - Melrose (28 km)
  • Melrose - Harestanes (24 km)
  • Harestanes - Kirk Yetholm (28 km)

Engleska

Od Kirka Yetholma na škotskoj granici ruta sada prolazi preko Peninski put prema jugu. Blizu Middleton-in-Teesdalea, dugačka staza dijeli se na dvije rute različitih duljina.

• Kirk Yetholm - Windy Gyle (21 km)
  • Windy Gyle - Byrness (22.5 km)
  • Byrness - Bellingham (24 km)
  • Bellingham - Greenhead (35 km)
  • Greenhead - Alston (25 km)
  • Alston - Dufton (32 km)
  • Dufton - Middleton-in-Teesdale (33 km)

Središnja ruta (ruta Kent)

Kentova ruta zasad ostaje na putu Peninski put. Nastavljamo do Uttoxetera kroz nacionalne parkove, preko visokih ritova i usamljenih planinskih staza. Put Srca Engleske slijedi E2 prema Oxfordu i Temzi. Windsor i Canterbury posljednji su veći gradovi na dugoj pješačkoj ruti prije nego što su stigli do lučkog grada Dovera.

• Middleton-in-Teesdale - Tan Hill (27,4 km)
  • Tan Hill - Hawes (27 km)
  • Hawes - Horton in Ribblesdale (22,5 km)
  • Horton in Ribblesdale - Malham (22,5 km)
  • Malham - Ickornshaw (27 km)
  • Ickornshaw - Calder Valley (25,8 km)
  • Calder Valley - pozornica (17 km)

U Standedgeu E2 slijedi E2 na kraćim dionicama Pennine Bridleway, Tame Valley Way,Staza Tameside i Goyt Way sve do Dislay-a.

• Tribina - Broadbottom (?? km)
  • Broadbottom - Dislay (?? km) Od Dislay-a E2 slijedi Gritstone Trail u Ruston Bank
  • Dislay - Tegg-ov nos (17 km)
  • Tegg's Nose - Ruston Bank (21 km)

Iz Ruston banke slijedi E2 Staffordshire Way do Milforda

• Ruston Bank - Rudyard (7.12.)
  • Rudyard - Rocester (32 km)
  • Rocester - Milford (34,8 km)

Iz Milforda E2 slijedi Srce Engleske Put u Burton-on-the-Water

• Milford-Lichfield (25 km)
  • Lichfield-Meriden (48,8 km)
  • Meriden-Henley (28 km)
  • Henley-Campden (43 km)
  • Campden-Bourton-on-the-Water (25,4 km)

Od Bourtona na vodi, E2 slijedi ulicu Oxfordshire Way Kirlingtonu.

• Bourton-on-the-Water - Charlbury (27,5 km)
  • Charlbury - Kirtlington (17,7 km)

Iz Kirtlingtona slijedi E2 za kratki dio Šetnja kanalom Oxford do Oxforda.

• Kirlington - Oxford (?? km)

Iz Oxforda E2 sada to slijedi Temza put do Weybridgea.

• Oxford - Abingdon (15,8 km)
  • Abingdon - Wallingford (21,6 km)
  • Wallingford - Tilehurst (23,7 km)
  • Tilehurst - Henley-on-Thames (19,7 km)
  • Henley-on-Thames - Marlow (13,9 km)
  • Marlow - Windsor (22,3 km)
  • Windsor - Shepperton (21,9 km)

Od Weybridgea E2 sada slijedi Rijeka Wey Navigacijska u Guildford.

• Waybridge - Guildford (30 km)

Iz Guildforda E2 sada slijedi North Downs Way do obale u blizini Dovera.

• Guildford do West Humble (21 km)
  • West Humble do Merstham (16 km)
  • Merstham do Oxted (12,8 km)
  • Oxted do Otforda (18,9 km)
  • Otford do Cuxton (24,1 km)
  • Cuxton do Detling (20,1 km)
  • Detling do Lenhama (14,9 km)
  • Lenham do Wye (17,9 km)
  • Wye do Etchinghilla (18,1 km)
  • Etchinghill do Dover (19,3 km)

E2 ostavlja Britanske otoke u Doveru. Trajektom možete krenuti do Calaisa, gdje se ruta prema Belgiji nastavlja.

Istočna ruta (Harwich ruta)

Harwich Route grana se u Middleton-u-Teesdaleu. Vodi prema obali Sjevernog mora do koje se dolazi u blizini Whitbyja. Prolazeći Kingston-om preko Hull-a, ruta nastavlja do Lincolna. Kroz istok Engleske vode uglavnom livadske i poljske staze koje su često omeđene poznatim živicama. Nakon Cambridgea, Essex Way prati E2 do luke Harwich.

književnost

Web veze

• E2 u wikiju na otvorenom
  • Europski planinarski klub
  • E2. U:traildino.com, pristupljeno 30. 6. 2017.
  • Južna uzvišica , alternativna strana (na engleskom)
  • Put svetog Cuthberta (na engleskom)
  • Peninski put (na engleskom)
  • Oxfordshire Way (na engleskom)
  • Temza put (na engleskom)
  • North Downs Way (na engleskom)
Nacrt člankaGlavni dijelovi ovog članka još su vrlo kratki, a mnogi su dijelovi još uvijek u fazi izrade. Ako nešto znate o toj temi budi hrabar te ga uredite i proširite tako da postane dobar članak. Ako članak trenutno u velikoj mjeri pišu drugi autori, nemojte se odgađati i samo pomozite.