Istočna željeznička staza Gippsland - East Gippsland Rail Trail

Ovaj se put odvija na Istoku Gippsland, u Victoria, Australija

Shvati

The Istočna željeznička pruga Gippsland, bježi od Bairnsdale do Orbost. Stara željeznička pruga koja je nekada pružala Bairnsdale do Orbosta pretvorena je u stazu za šetnju, biciklizam ili jahanje.

Počevši od Bairnsdalea, staza započinje istočno od rijeke Mitchell u parku Bairnsdale. Možete vidjeti stari željeznički most preko rijeke Mitchell, ali on je samo napola i očito je neprikladan za promet. Staza započinje istočno od nje. Puno je parkinga, a preko autoceste Princes nalaze se toaleti i fontane za punjenje boca vode itd. Uz stazu nema staze na udaljenosti od 10 km. Asfaltirana je prva dionica pruge od Bairnsdalea do Nicholsona.

Staza se nastavlja kroz uglavnom poljoprivredno zemljište prvih nekoliko kilometara, sve dok ne prijeđe autocestu Princes. Na mjestu prijelaza, oko 200 m lijevo od križanja uz autocestu, nalazi se centar za mini golf i streličarstvo. Mini golf je prilično jedinstven, a tamo prodaju sladolede i pića.

Nastavljajući preko autoceste, staza prelazi neke male potoke uglavnom na izvornim željezničkim mostovima prije nego što uđe u Nicholson. Staza prelazi rijeku Nicholson na izvornom željezničkom mostu na visokoj razini i zaista je prilično spektakularna. Spustite se malo prije mosta uz rijeku do parka i igrališta uz rijeku. Ovdje postoje električni roštilji. Preko puta ceste nalazi se pub, a 50m natrag od rijeke nalazi se trgovina mješovite robe koja prodaje toplu hranu, pića i sladolede. U parku ima vode i toaleta.

Nakon mosta na rijeci Nicholson, staza više nije asfaltirana, ali je lijepi sitni šljunak pogodan za biciklizam, ali hibridni ili brdski bicikl bi bio najbolji. Staza se nastavlja još 12 km prema Bruthen, ostavljajući trasu autoceste Princes. Na Bruthenu pruga prolazi kroz izvorni željeznički tunel, a zatim prelazi izvorni željeznički most preko rijeke Tambo, još jedan spektakularni prijelaz. Kratka je skretanja sa staze prema Bruthenu, park u središnjem dijelu ceste ima toalete, vodu, a na glavnoj traci postoji i trgovina za poneti i kafić.

Nakon Bruthena staza počinje prolaziti kroz državnu šumu Colquhoun. Prvih 5 km to je stalan uspon uzbrdo (ili vrlo lijepo krstarenje Bruthenom, ovisno o vašem smjeru). Sljedeći odjeljak u Nowa Nowa nastavlja kroz šumu, sada postupnim spustom. Ako vozite bicikl, ovdje možete imati 2-3 km dionice bez potrebe za okretanjem pedala. Staza prolazi velikim mostom preko Stony Creeka prije Nowa Nowa - vjerojatno jednim od najvećih mostova u Australiji. Nowa Nowa ima trgovinu i kafić.

Od Nowa Nowa staza prolazi kroz šumu države Waygara do Newmerelle. U Newmerelli postoji benzinska postaja. Staza slijedi uz cestu i preko mosta na posljednjih 5 km Orbost.

Pripremiti

Uđi

Ići

Ostati siguran

Idi dalje

Ovaj plan puta do Istočna željeznička staza Gippsland je obris i treba više sadržaja. Ima predložak, ali nema dovoljno podataka. Molim vas, zaronite naprijed i pomozite mu da raste!