Plaža Boulders - Boulders Beach

Boulders of Boulders.
Fotografija Boulders Beacha od 360 stupnjeva. Pritisnite link ovdje da ga vidim u 360 stupnjeva.

Gromade je popularna plaža u blizini Simonov grad, Cape Town u Zapadni rt provincija Južna Afrika. Naokolo su veće i slikovitije plaže, budući da je Boulders, koje je ime dobilo po velikim gromadama koje ga okružuju, prilično malo, iako je često zaštićeno od prevladavajućih vjetrova. S plaže se pruža pogled na more False Bay. Svjetski je poznat po svojoj koloniji Afrički pingvini (prije poznati kao Jackass pingvini).

Uđi

Karta plaže Boulders

Za odrasle ulazak u park naplaćuje se R76, što omogućava pristup mjestima za gledanje pingvina i plaži.

Automobilom

Vožnja automobilom, Boulders je popularna stanica na povratku od (ili do) Cape Point ako imate ograničeno vrijeme. Moguće je proći kružnu rutu, prolazeći pored Bouldersa na istočnoj obali i duž zapadne obale poluotoka u obrnutom smjeru.

Najlakši put je voziti se prema jugu M3 (De Waal Drive) od Cape Town. Na kraju autoceste skrenite lijevo i na oko 500 m skrenite desno na M4 (glavna cesta) uz istočnu obalu Rt poluotok. Nakon prolaska kroz Simonov grad skrenite lijevo Bellevue Roadom nasuprot Country Cluba - vidjet ćete smeđi natpis koji vas vodi do parkirališta na kraju ceste. Budite oprezni, jer je cesta prilično uska i pri ponovnom izlasku postoji opasnost od nesreća. Ovdje su se pingvini prilagodili stalnom protoku ljudi koji su ih dolazili vidjeti, pa sigurno neće proći.

Živopisnija alternativa je odvesti se M3 južno od Cape Towna. Na kraju autoceste skrenite desno i uključite oko 800 m (kroz jedan semafor) skrenite lijevo na Ou Kaapse Weg. Pređite slikoviti planinski prijevoj (možete se zaustaviti za pogled na vrhu, skrećući kod znaka Silvermine). S druge strane nastavite ravno, kroz dva semafora. Preći ćete Black Hill, manji planinski prijevoj, s pogledom na Indijski ocean. Silazite i stižete do obalne ceste. Skrenite desno i nastavite prema Simonstownu, kao gore.

Vlakom

Uzmi a MetroRail prigradski vlak iz Cape Town do Simonov grad. Stanica u Simon's Town udaljena je oko 3 km od plaže Boulders; tamo možete pješice slijediti Glavnu cestu (M4) prema jugu dok ne dođete do ulice Bellevue ili od stanice pođite Rikijevim taksijem.

Zaobiđi se

Pazite kad napuštate Boulders.

Parkirajte automobil na parkiralištu i prošećite uokolo kako biste vidjeli pingvine ili se prošetali okolicom.

Vidjeti

Pingvini

Kolonija pingvina Boulders.
Plivajte s pingvinima!

Došli su prvi pingvini Plaža Foxy devedesetih, a s vremenom se njihov broj povećao na više od 3000, uglavnom zato što su se pingvini s okolnih otoka doselili na plažu. Iako svake godine privuku stotine tisuća turista, lokalnim stanovnicima mogu predstavljati prijetnju. Pingvini se ne drže njihova plaže, ali vole ići na safari, a povremeno se mogu naći u susjednim vrtovima i kućama. Podignuta je ograda, ali čini se da i dalje pronalaze rupe.

Možete vidjeti pingvine bez potrebe za plaćanjem pristojbi, ali pingvini ' privatni plažom upravljaju Nacionalni parkovi Table Mountain i naplaćuje se startnina R30 (od prosinca 2008.) po osobi. Ulaz za one koji imaju Wild Cards je besplatan. Vidjeti Divlja u Africi za više informacija o divljim kartama za domaće i međunarodne turiste.

Nakon što parkirate automobil na parkiralištu, platite startninu i idite bilo do plaže Boulders kako biste uživali u opuštenom vremenu, plivajući zajedno s pingvinima ili prošetajući dalje i doći ćete do mjesta uočavanja, gdje ćete moći da vidim većinu pingvina s malene udaljenosti.

Odlazak na plažu avantura je posebno ljeti, kada je toplo i kada ćete većinu vremena dijeliti s pingvinima u vodi. Također se možete popeti uokolo kako biste došli do manje gužve na dijelu plaže. Čini ne pokušajte uhvatiti ili dodirnuti pingvine. Turisti ih već odvlače od prirodnog načina života i lako mogu odgristi prst! Odlazak na plažu znači rano ustajanje, jer samo ograničen broj ljudi smije ulaziti na plažu i ona može biti puna do 10-11 sati.

Iako ćete ovdje vidjeti pingvine tijekom cijele godine, manje ćete ih vidjeti tijekom rujna do listopada, jer će većinu vremena provoditi na moru hraneći se sezonom mitarenja. Sezona mitarenja traje od studenog do prosinca. U siječnju će odrasli provesti puno vremena vani na moru, hraneći se razmnožavanjem između veljače i kolovoza.

Čini

Zaigrajte golf na terenu za mini golf uz parkiralište.

Pješčana plaža jedna je od rijetkih koja je često zaštićena od jakog vjetra koji udara poluotok, a voda je topla i mirna za kupanje s pingvinima.

Kupiti

Suvenire možete kupiti na obližnjim štandovima i u trgovinama.

Jesti

• Restoran Penguin Point (U Boulders Beach Lodgeu).

Piće

Spavati

Idi dalje

Posjetite znamenitosti Rt poluotok, Cape Town i Rt Winelands.Ići Simonov grad, na Riblji hoek ili Chapmanov vrh.

Ovaj gradski turistički vodič za Plaža Boulders je iskoristiv članak. Ima informacije o tome kako doći tamo, kao i o restoranima i hotelima. Avanturistična osoba mogla bi koristiti ovaj članak, ali slobodno ga poboljšajte uređivanjem stranice.