Beuron - Beuron

Beuron
na Wikipodacima nema turističkih podataka: Dodajte turističke informacije

Beuron je zajednica u Baden-Wuerttemberg. Dolina gornjeg Podunavlja poznata je po mogućnostima planinarenja i biciklizma.

pozadini

Općina Beuron nalazi se u okrugu Sigmaringen i sastoji se od 5 okruga. Mjesto je najpoznatije po benediktinskoj opatiji Beuron, ali i po stijenama doline gornjeg Podunavlja od kojih su neke otvorene za penjanje.

stigavši ​​tamo

Avionom

Vlakom

The 1 Željeznička stanica Beuron je na Dunavskoj željeznici. Vlakovi se tijekom dana zaustavljaju svakih sat vremena.

U ulici

Beuron je na seoskom putu L 277 otprilike na pola puta između Tuttlingen i Sigmaringen. Do mjesta se također može doći s juga putem savezne autoceste B311 i iz Worndorfa preko K 5941 i K 8278 može se postići.

mobilnost

Turističke atrakcije

Pogled sa stijene proizvođača gumba u dolinu Dunava
Kapela svetog Maura
  • 1 Stvarač gumba, sa 768 m visoke litice, prekrasan pogled na dolinu Dunava 150 m ispod.
  • U okrugu Thiergarten nalazi se 2 Kapela svetog Jurja, "najmanja bazilika u Europi".
  • 3 Dvorac Werenwag leži visoko iznad Dunava, u privatnom je vlasništvu i nije mu dostupan.
  • 4 Hausenove ruševine blizu Hausena u dolini
  • 5 Ruševine Falkensteina u Thiergartenu
  • 6 Dvorac Wildenstein blizu Hausena u dolini. Dvorac Wildenstein je hostel i restoran za mlade. Svatko ga može posjetiti kako bi tamo prenoćio.

aktivnosti

Karta Beurona
  • Uspon u puštenim stijenama parka prirode Gornja dolina Dunava. Godišnje ažurirani popis nalazi se na Web stranica općine Beuron pronaći.
  • pješačenje: U dolini Gornjeg Dunava postoji niz pješačkih staza. Dolinu Dunava prolaze dugačke pješačke staze. Postoji nekoliko kružnih ruta oko sela koja se također mogu kombinirati. Natpisi na putokazima ponekad su pomalo zbunjujući zbog velikog broja različitih ruta koje su označili različiti organizatori, ali obično razumljive. Konjska noga je da je na kružnim rutama odredište dato u oba smjera. Tada znak na znaku glasi "Rauher Stein 2 km" u jednom smjeru i "Rauher Stein 11 km" u suprotnom smjeru ako hodate obrnuto. Do odredišta ćete doći ako odaberete smjer s kraćom udaljenostom.

Beuron - Rauher Stein - Maurusfelsen - Beuron (kružna ruta, 12,9 km) Planinarenje-Sign-T1.png

Kružna ruta oko Beurona može se obaviti u dobrom poludnevnom obilasku. Postoje mogućnosti za proširenje pojma na raznim stranicama.

• Od početne točke kod starog drvenog mosta u Beuronu (u blizini 2 Parkiralište za planinare) prijeđete seosku cestu L277 i popnete se na visinu od gotovo 200 metara u dolini potoka i "Hohlsteig" do visoravni iznad doline Dunava (mogućnosti prečaca na strmijim stazama ako propustite spoj).
  • Nakon 1,15 km slijedite 1 Šumski put u smjeru istoka. Ako put nakon još 1,15 km livada na 2 Kamp za mlade Irndorf skrenite desno i zatim na račvanju skrenite lijevom šumskom cestom. Ovo prolazi duž odlagališta smeća. A 3 Pješačka staza silazi u Hirschental. Pređena je asfaltna cesta koja vodi do uređaja za pročišćavanje kanalizacije. Tamo se pješačka staza penje u šumu. Do toga se dolazi nakon 400 m 1 Planinarski dom Rauher Stein, gdje možete jesti i spavati (ovdje također i parkirna mjesta). Pogled s vidikovca na 2 Grubi kamen Dunav je vrijedan kratkog zaobilaznog puta.
  • Staza prolazi rubom šume i surovim livadama. Nakon 1,7 km dolazite do 4 Irnsdorfer rock vrt s brojnim biljkama u regiji. Ovdje možete odlučiti produžiti obilazak i nastaviti do Eichfelsena ili se spustiti u dolinu stazom ispod kamenjara.
  • Nakon 1,2 km prijeđete L277, a zatim možete skrenuti lijevo stazom do Donaustega, asfaltirane ceste do 7 Kapela sv. Mavra slijedite ili potražite pećinu Benedikt na pješačkoj stazi, a zatim se spustite do kapelice Maurus.
Kapelu Maurus stvorio je otac Beurona Desiderius Lenz 1868. godine i smatra se pionirskim djelom umjetničke škole Beuron. Arhitektura s stupovima na pročelju, predvorje i cella te freske podsjećaju na drevne egipatske hramove.
  • Na jedan 5 Drveni šetalište , koji se koristi i biciklističkom rutom, prijeđite Dunav i skrenite desno makadamskom cestom. Ovdje je važno odlučiti hoćete li ići 8 Dvorac Wildenstein želi se popeti ili nastavlja slijediti Dunav.
  • Staza vodi uz Dunav i prolazi se pored njega 6 Crvena špilja stijenu Maurus. Dunavom se ne može proći. Ispred stijene put se cik-cak uspinje i vodi preko vrha 7 Maurusova stijena.
Od lipnja 2020. ova je staza zatvorena zbog rizika od odrona kamenja i zaobilaznica kroz dvorac Wildenstein je označena!
  • Pješačka staza vodi na zapad kroz šumu i dolazi do makadamske ceste koja vodi rubom šume livadom. 8 Ovdje morate ponovno odlučiti želite li se laganim i udobnim putem vratiti do Beurona makadamskom cestom, kojom se vozi i Dunavska biciklistička staza, ili se želite malo malo popeti.
  • Oni koji se uspinju stižu pješačkom stazom ispod 9 Stijene starog grada i prošlost 10 Petershöhle ispod Petersfelsena na visokoj stazi natrag do Beurona.
U Beuronu možete nastaviti pješačenje u smjeru Liebfrauentala ili se možete vratiti na parkiralište na glavnoj cesti i zaustaviti se u "Kući prirode" na željezničkoj stanici ili samostanskoj crkvi Posjetite opatiju Beuron.

Rauher Stein - Eichfelsen - Langenbrunn (produžetak, 6,1 km) Planinarenje-Sign-T2.png

Gornja ruta može se produžiti obilaskom Eichfelsena i Langenbrunna; Moguća je i kružna tura "Rauhen Stein" s povratkom kroz kamenjar.

• Od planinarskog doma "Rauher Stein" slijedite gore opisanu stazu do Irnsdorfer Felsengarten. Umjesto da se tamo spustite, nastavite stazu iznad litica koje se spuštaju u dolinu Dunava i dođite do rijeke 3 Hrastove stijene sa slikovitom panoramom.
  • Pješačka staza iznad stijena vodi prema istoku do makadamske ceste koja vodi prema Finstertalu.
Odatle možete nastaviti ulicom do ulice 2 Talhof (s autobusnim stajalištem i osvježenjem) ili a 11 Šumski put nastaviti u smjeru istoka. Početi s jednim tada nije lako 12 Pješačka staza koji se često koriste penjačima na stijenama iznad Talstrasse i vodi do parkirališta na Talstrasse.
  • Ovdje se bočni kanal i Dunav mogu kombinirati u jednom 13 most preći (kod Talhofa nema prelaznog mosta) i možete šetati duž Dunava 14 Zemljana cesta do Donauhausa i dolazite do gore opisane rute i slijedite je natrag do Beurona.

Ako želite samo kružno putovanje od Rauhena Steina, možete se vratiti u suprotnom smjeru preko kapelice Maurus i Irnsdorfer Felsengarten do "Rauhen Stein".

Beuron - Liebfrauental - Bronnen - Ziegelhütte - Knopfmacher (kružna tura, 20,5 km) Planinarenje-Sign-T2.png

Prekrasno kružno putovanje dolinom gornjeg Podunavlja između Beurona i Fridingen može se započeti u Beuronu ili u Knopfmacherfelsenu. S dobrih 20 km (s nekoliko kratkih zaobilaznica do vidikovaca) postaje punopravna jednodnevna tura, tura između Bronnena i Knopfmachera lako se može skratiti preko Jägerhausa i prijelaza Dunav, a zatim postaje poludnevna tura s 8,3 km.

• Od početne točke drveni most na Beuronu odn. Na tamošnjem parkiralištu za pješačenje prvo prolazite pored opatije na ulici i skrećete u iza posljednjih kuća 15 Zemljana cesta u smjeru Liebfrauentala. Ovdje su postaje križnog puta, do kojih pješački put ide do jedne 9 Lurdska pećina slijedi. Nakon kapelice, pješačka staza u dolini slijedi potok i dolazite do makadamske ceste preko livade. 16 Ovdje morate odlučiti hoćete li slijediti križanje udesno u smjeru Jägerhaus-a (i krenuti skraćenom rutom) ili ćete ići za cijelo kružno putovanje kroz zaselak Bronnen do 10 Dvorac Bronnen (Privatno vlasništvo, ne može se posjetiti) uspinje.
  • Put se u početku nastavlja makadamskom cestom, dobro je označen (morate biti oprezni da ne slijedite samo cestu i propustite rutu); iznova i iznova grane vode do stjenovitih pogleda na Dunav. Pogled na kartu pomaže u odluci isplati li se zaobilaznica, na primjer do 17 Ruševine Roggenbuscha.
Ruta prelazi Eseltal (slijedite makadamsku cestu kratko prema istoku, a zatim dolazi sljedeći krak) i Bachtal s cestom koja vodi prema Dunavu.
  • Put opet vodi prema gore, s dva vidikovca iznad litica s "vražjom kuhinjom" koja leži u dubini pruža se pogled na Dunav, a zatim se prelazi Buttental. Između označenih grana "Kaiserstand Ost" i "Kaiserstand West" može se skratiti, mala petlja preko 4 Carski status Vrijedi zaobilaznice zahvaljujući pogledu.
  • Staza dolazi do makadamske ceste i ubrzo se odvaja prema sjeveru 11 Ruševine Kallenberga . Do njega se dolazi kratkom slijepom ulicom i trenutno se osigurava adaptacija, pogled je vrijedan posjeta.
  • Ruta se sada spušta s malim cik-cakom u dnu doline i na mjestu Schänzle dolazi do male ceste kojom se voze biciklisti duž Dunava. 3 Vesperstube Ziegelhütte poziva vas da napravite pauzu sa sladoledom, kavom i kolačem na sljedećem domaćinstvu.
  • Iz Ziegelhüttea slijedite makadamsku cestu i prelazite Dunav na Ziegelstegu, napustite biciklističku stazu i popnite se na jedan 18 Pješačka staza na brdskom grebenu. Staza skreće prema istoku 5 Steiglefelsen a zatim skrene duž rute žičare u smjeru sjeveroistoka.
  • Na 12 Kapela Mattheiser pored staze skreće natrag do Dunava do vidikovca na 6 Stiegelesfelsen.
  • Odatle dolazite na zemljane ceste. šumskom cestom na dva kilometra do Izrađivač gumba Berghaus.
Razgledna platforma na Stvarač gumba od tamo se može doći za nekoliko minuta.
  • Pješačka staza prolazi uz liticu paralelno s cestom, nakon otprilike 600 m odn. nakon skoka okreni se 19 Pješačka staza , koji se širi do makadamske ceste, dolje u dolinu Dunava. U prednjem dijelu od Eichhalde, makadamska cesta zamišljena je kao poučna biljna staza i nakon 3 km od Knopfmacherfelsena dolazite do početne točke kod drvenog mosta Beuron.

Beuron - Liebfrauental - Jägerhaus - Knopfmacher (kružno putovanje, 8,3 km) Planinarenje-Sign-T2.png

Kratka tura koja se može završiti za pola dana može se dodati i kao produžetak turneje u prvom krugu oko Beurona.

• Iz Beurona idete putem kroz Liebfrauental s Lurdska pećina do spoja ispod domaćine Bronnen. Umjesto da se popnete do dvorca Bronnen, skrenite prema Dunavu i nakon kratke udaljenosti stići ćete do 20 Špilja lovačke kuće, u kojem su pronađeni tragovi naseljavanja iz prapovijesti.
  • kratak spust vodi do Dunava Gostionica Jägerhaus.
Nekadašnji Jägerhaussteg uništen je u oluji, od 2020. Dunav se može prijeći na velikim stepenicama, između kojih curi voda, moraju se nositi mala djeca.
  • Staza vodi pored kampa na ulici Stuttgart, a zatim vodi stazom kroz močvarno izvorište do tvrđavske ceste koja vodi ispod gostionice za izradu gumba na gore opisanoj ruti. Također možete posjetiti špilju 21 Rupa vrabac i dalje putem u smjeru Stiegelesfelsa i makadamske ceste koja vodi do Gasthaus Knopfmacher na platou.

dućan

kuhinja

Uz Dunav postoje razni restorani i barovi koji su integrirani u mrežu planinarskih staza.

noćni život

Osim proslava grupa mladih u kampovima na Dunavu, noću je u dolini Dunava i tiho.

smještaj

zdravlje

Praktični savjeti

• Telefonski kod = 07466
  • Poštanski broj = 88631

putovanja

• s B311 kod Immendingena posjetite 13 Točka poniranja Dunava iz Immendingena.

književnost

• planinarska karta Gornja dolina Dunava, prirodni navigacijski list 51-532, ISBN 978-3-96099-021-5

Web veze

Korisni članakOvo je koristan članak. Još uvijek postoje neka mjesta na kojima nedostaju informacije. Ako imate što dodati budi hrabar i dovršite ih.