Klisura Wutach - Wutachschlucht

The Klisura Wutach je na jugu Baden-Wuerttemberg, "kraljevske pozornice" Schluchtensteig.

Regije

Klisura Wutach

Klisura Wutach prvenstveno je uska dolina rijeke Wutach. Posljednjih godina okolni su se gradovi i zajednice okupili kao regija za odmor pod imenom njihove najveće turističke atrakcije. Na zapadu je omeđena sa Crna šuma, proteže se duž južnog dijela rijeke Baar a na istoku je omeđen Klettgauom i Randenom u Švicarska.

mjesta

Ostali ciljevi

Kartica Wutach

pozadini

Ova rijeka potječe iz Seebuck u masivu Feldberga teče kao Seebach kroz Feldsee i Bärental u Titisee. Pod imenom Procjena Isprva teče kao mirna rijeka u smjeru jugoistoka. Nakon što je rijeka prošla most Gutach, njezin se nagib povećava i dublje kopa u stijenu. S lijeve i desne strane Haslach i Rötenbach ulijevaju se u rijeku, čije je ime sada Wutach mijenja i nastavlja teći u smjeru istoka. Na razini Bonndorf S juga Lotenbachklamm utječe u klisuru Wutach, malo dalje na Klisura Gauchach. Blizu koljena Wutach Blumberg njegov smjer prema jugu, u Dimni dim zidovi stijena ponekad su visoki i preko 300 m. Iza Stühlingen dolina se širi, a na Waldshut-Tiengen Wutach se napokon ulijeva u Rajnu.

Jezik

stigavši ​​tamo

mobilnost

Klisura Wutach i bočne klisure uglavnom su pod zaštitom prirode, dopuštene su samo pješice biti počinjen; Na uzdužnim stazama ždrijela zabranjeno je voziti i voziti bicikl.

Turističke atrakcije

Popularna atrakcija među ljubiteljima željeznica je Sauschwänzlebahn, svoje ime duguje jedinom njemačkom kružnom tunelu na području Zaliha i ima vrlo zavojitu rutu s nekoliko tunela. Tijekom ljetnih mjeseci od svibnja do listopada, muzejski vlak vozi od Blumberg-Zollhaus do Weizena i natrag na 25 km dugoj i slikovitoj ruti.

aktivnosti

Pješačenje u regiji klisure Wutach

Karta klisure Wutach

Wutachflühe - donja klisura Wutach - Wutachmühle (19 km) Planinarenje-Sign-T2.png

Potez od Grimmelshofena uz Wutachflühe do Blumberga i dalje Schleifebächle preko Achdorfa najmanje je prohodan dio Wutachschluchta; ovaj odjeljak odgovara većini prve dvije faze Schluchtensteig i mora se obaviti u dvije dnevne faze ako ne skratite rutu.

Na 1 Gasthaus Wutachschlucht u bivšoj stanici Lausheim-Blumegg, zaustaviti Wutachtalbach u blizini 1 Grimmelshofen pješačenje vodi u klisuru Wutach. U 1 Željeznički most prelazi se Wutach. Zatim staza vodi polako uzbrdo kao uska staza kroz Prirodni rezervat Wutachflüh prošlost Mannheimer Felsen, 2 Nadvratnik i 3 Gajdaš dobel do vidikovca 4 Bijes. (vidi kraticu)

Određena ruta Schluchtensteig vozi dalje 1 Parkiralište za planinare Wutachfluchten kratko prođite županijskom cestom 5742, ispod željezničke pruge, a zatim skrenite lijevo do 5 Ottilienhöhe. Zatim ide uzbrdo do vrha 6 Buchbergs (otvoreno utočište). Odatle pješačenje u početku vodi strmo nizbrdo 2 Blumberg, do središta grada dolazi se Friedhofstraße.

Od Od Blumberga staza u početku vodi dijelom preko stepenica i ljestava kroz mali klanac Schleifenbach (7 Schleifenbachklamm) sa svojim vodopadom, a zatim natrag do Wutacha, do kojeg se dolazi malo prije Achdorfa.

Od 3 Achdorf do Wutachmühlea dolina je široka. Do 4 Aselfingen Schluchtensteig prolazi desno od Wutacha, dok je križni put lijevo od Wutacha označen putokazima. Ubrzo nakon Aselfingena na 8 Most Wutach Aselfingen Obje staze ponovno se spajaju, a zatim zajedno vode lijevo od Wutacha.

The 9 Wutachmühle, do koje se dolazi nakon otprilike četiri kilometra, sada je samo pilana. Bivšom gostionicom se ne upravlja; na 2 Pješačko parkiralište Wutachmühle s druge strane Wutacha, međutim, postoji jedan kiosk.

skraćenica: da biste rutu završili u jednom danu, možete bez uspona na Ottilienhöhe i rute preko Blumberga i dobra 2 km na cesti K5742 neposredno nakon Achdorf, udaljenost je smanjena na približno 14 km.

• Pješačko parkiralište Wutachmühle, Autobusna stanica pješačkog autobusa

Wutachmühle - Schattenmühle (17 km) Planinarenje-Sign-T2.png

Dio klisure Wutach, veći dio druge faze Schluchtensteig vjerojatno je najpopularniji dio u klancu Wutach; U lijepim ranim ljetnim danima znatno je nalet planinara. Kružna pješačenja nije jednostavno izvesti, ali linija autobusa za pješačenje u klisuri Wutach prometuje pješacima natrag do početne točke njihove ture.

Od Wutachmühle, dolina Wutach postaje uska i nalik klisurama. Put vodi pored 10 Gauchachovo ušćegdje je rijeka na "Kanadiersteg", natkriveni drveni most, može se prijeći.

Schluchtensteig u početku ostaje na južnoj strani Wutacha, ali se mijenja nakon 11 Wutach izlaz na sjevernu stranu rijeke prije nego što je krenuo dalje 12 Rümmelesteg mijenja natrag na drugu stranu rijeke.
Nakon 13 Propuštanje bijesa (Ovdje se dio vode Wutacha provlači, da bi izronio tri kilometra nizvodno kad izađe iz Wutacha) staza se dijelom nastavlja uskim izbočinama kroz uski klanac, a zatim pored 14 Schurhammerhütte dalje do nekadašnjeg lječilišnog hotela 15 Bad Bollkoja je teško oštećena u požaru 1975. godine i čiji su ostaci uklonjeni 1992. godine; samo bivša kapela još uvijek svjedoči o kupališnom kompleksu. Činjenica da je pristupni put uništen golemim klizištem na sjevernoj obali 2017. godine također je razlog da se na području nekadašnjeg Bad Boll-a više neće nastaviti aktivnosti.

Budući da je klizištem uništena trasa Schluchtensteig na južnoj obali, 16 križevi jedan ovdje s druge strane rijeke i nastavlja na Münzlochweg. U bivšem Dietfurt-Hofu i 17 Dijefurtski most ostanite na sjevernoj strani Wutacha i prođite 18 Veo pad u Schelmenhaldeu do Mlin za sjene.

• 3 Pješačko parkiralište Bad Boll s ulaskom u klisuru Wutach u blizini nekadašnjeg Bad Boll-a
  • 4 Parkiralište za planinare u Schattenmühleu, Autobusna stanica pješačkog autobusa

Schattenmühle - Kappel - Lenzkirch (10 km) Planinarenje-Sign-T2.png

Turbinska kuća elektrane Stallegg
Usta Rötenbacha
Ušće rijeka Haslach i Gutach

U usporedbi s Mlin za sjene je onaj donji 19 Ulaz u Lotenbachklamm na parkiralištu za planinarenje.

Schluchtensteig ostaje na sjevernoj obali Wutacha i penje se sjeverno od cestovnog mosta 20 Stube strmo uz padinu, a zatim slijedi makadamski put daleko iznad neprohodnog ždrijela Wutach, samo kod Glockenhalde 21 staza dolje do vode. Uzmite jedan ispod nekadašnjeg bazena Göschweiler 22 Pješačka staza prema 23 Razbojnički dvoracDvorac Neu-Blumegg, stijena visoko iznad Wutacha, nalazio se u 14. stoljeću, a još uvijek postoji malo ruševina koje to dokazuju. Neposredno prije toga, pješačka staza omogućuje vam da prijeđete Wutach i dođete do Gündelwangena.

Pješačka staza nastavlja se visoko iznad neprohodnog ždrijela Wutach, a zatim se penje do 24 Most iz Stallegga iz. Ne prelazite ovo, već nastavljate sjevernom stranom rijeke makadamskim putem i dolazite do baraže 25 Riječna elektrana Stallegg.
Ova je elektrana najstarija riječna elektrana u Badenu. Proizvodila je električnu energiju od 1889. do 1979. godine i trenutno se obnavlja. Pješačka staza nastavlja se iznad brane Wutach, do koje vodi makadamska cesta 26 Usta Rötenbacha, ovdje lijepo izletište točno na vodi.
Pješačkim mostom prijeđete Rötenbach i odmah skrenete lijevo, pješačka staza nastavlja se duž Wutacha i nakon otprilike 1,5 km dolazite do 27 Usta Haslacha. Od ušća Haslacha nadalje, Wutach se zove Procjena određena.

Pređite most Wutach (Gutach) i skrenite desno, staza napušta dolinu Wutach i nastavlja u Haslachklamm. (Ako prijeđete Haslach preko drugog mosta, možete ići do Sječa dohvatiti). Prošle 28 Računalna stijena i 29 Höllochfelsen staza doseže trasu nekadašnjeg Haslachtalbahna, zatvorenog 1976. godine, na kojem se nastavlja prema Lenzkirch ide.

Ispod Kapela iza prvoga 30 Željeznička stanica Kappel-Grünwald Schluchtensteig odvaja od Prijelaz Freiburg - Bodensko jezero. Schluchtensteig vodi duž Mühlenbacha kroz podvožnjak ispod željezničke pruge natrag do Haslacha. Zatim se iznova i iznova penje preko nekadašnje željezničke pruge do Lochmühlea i dalje do 5 Lenzkirch.

• 5 Parkiralište za planinare u blizini Kappela, odavde ulazak u gornju klisuru rijeke, spajanjem Gutacha i Haslacha, rijeka sada dobiva svoje ime Wutach.

Klisura Lotenbach (1,5 km) Planinarenje-Sign-T1.png

Vodopad Lotenbach

Iz Parkiralištu za planinare na B315 Bonndorf - Holzschlag - Lenzkirch moguće je pristupiti putem Lotenbachklamm za oko 1,5 km do Planinarenje mlin sjena. Lotenbachklamm se često koristi kao ulaz u srednji dio klanca Wutach.

• Od parkirališta za pješačenje prelazite ulicu, uska staza vodi do Waldeckea u Waldheinu, uskoro se prvi put susrećete na Lotenbachu.
  • Dobro razvijena staza vodi dijelom preko mostova uz Lotenbach; impresivno je koje duboke usjeke i mirne bazene je Lotenbach ukopao u stijenu.
  • Otprilike na pola puta se grana 31 Pješačka staza do brda zaštićenog područja "Höll".
  • Na zadnjem se dijelu dolina širi, a staza postaje šira, neočekivano stojite na čistini na pješačkom parkiralištu na donjem ulazu u Lotenbachklamm.
  • 6 Lotenbachklamm parkiralište za planinare
  • Parkiralište za planinare na donjem ulazu u Lotenbachklamm

Tri klisure - planinarska staza / Gauchach klisura (11 km) Planinarenje-Sign-T2.png

Klisura Gauchach

Pješačkom stazom Tri klisure može se pristupiti s pilane ili krenite s pješačkog parkirališta Bachheim; suprotno od kazaljke na satu, skliske uspone u Engeschluchtu je malo lakše savladati, za suhog vremena smjer kružne vožnje ne pravi razliku.

• Od iza pilane slijedite makadamski put koji prati tok rijeke. Na 32 Kanadski brv prijeđite Wutach na sjever i skrenite lijevo pješačkom stazom.
  • Staza slijedi Gauchach, nakon kiše često je malo blatnjavo i stvaraju se lokve; Gauchach se prelazi na tri mostića.
  • Nakon otprilike dva kilometra stižete do , u sjenovitom pivskom vrtu na Gauchachu možete uživati ​​u pićima i jednostavnim jelima.
  • Pješačka staza nastavlja se dalje uz Gauchach, nakon dva prijelaza na mostićima dolazite do spoja s stazom kroz 33 Uski kanjon: staza se prvo uzdiže i vodi na boku padine iznad Tränkebacha, zatim prolazi u blizini korita potoka i prelazi je nekoliko puta mostićima, ljestvicom je omogućen pristup dijelu vodopada.
  • Klisura se polako širi, na gornjem kraju ponovno prelazite potok; pješačka staza širi se do šumske ceste i nakon istezanja stižete asfaltiranom cestom 6 Komercijalna cesta prema Bachheimu.
  • Možete ga zaobići i odvesti "Kiesstrasse" do parkirališta kod Dvorana tri klisure. Na Dorfkiosk Bachheim / "Wirtschaft mit Herz" nudi pića i jednostavne zalogaje, pivski vrt dolazi na predah.
  • U smjeru šume prolazite jedan 34 Područje za piknik Uz kamin i mogućnosti za igru ​​djece (ovdje su i parkirališta) na makadamskoj cesti "Sandgrubenreute" do Wutacha. Na posljednjem dijelu putovanja, put postaje jedan 35 Pješačka staza i dođete do Wutacha, istočno / lijevo vraćate se na rutu Schluchtensteig pored izlaza Wutach do čvora na "Kanadiersteg" i natrag do Wutachmühlea.

Alternativna klisura Gauchach:
Umjesto da se za kružno pješačenje odvojite u uski klanac, možete koristiti Klisura Gauchach također može nastaviti prema gore do doma Grünburg (odavde do Unadingena) ili čak dalje do 7 Unadingen Posthaus parkiralište za planinaregdje kod gostionice "Altes Posthaus" također zaustavlja pješački autobus ili se pješice možete vratiti u Bachheim.

Alternativa Bachheim - Bad Boll (Jednodnevna tura, približno 22 km):
Oni koji žele proširiti kružno pješačenje mogu nastaviti od seoskog kioska Bachheim asfaltiranom cestom, 36 Zečja jama prijeći i proći šljunčanicu Reiselfingen i na vidiku uzletišta jedrilica Reiselfingen (jedrilice se i dalje vuku u zrak s vitlom) pored šumskog područja 37 Bikovi Pješačenje prema Wutachu.

The 38 silazak Nije teško pronaći klisuru Wutach: pješačka staza vodi do mosta i prelazi Wutach u visini nekadašnjeg Bad Bollla. Na povratku do Wutachmühlea možete uživati ​​u najspektakularnijim dijelovima pozornice Schluchtensteig u klancu Wutach.

• Pješačko parkiralište Wutachmühle, Autobusna stanica pješačkog autobusa
  • 8 Parkiralište Drei Schluchten Halle
  • 3 Naturfreundehaus Burgmühle
  • 4 Seoski kiosk Bachheim
  • 5 Gostionica Altes Posthaus

Ako nije planirano kružno pješačenje, možete autobusom Südbadenbus Koristite red vožnje za planinarski autobus SBG (linije 7259 i 7344, samo vikendom) na web mjestu www.wutachschlucht.de.

kuhinja

• Gasthaus Schattenmühle, detalje pogledajte gore
  • Male stvari možete dobiti u Naturfreundehaus Burgmühle i na seoskom kiosku Bachheim ("sa srcem")
Märzenbecher u klancu Wutach
anegdota Cvijet Märzenbechera
Ne biste trebali propustiti cvjetanje Märzenbechera u drugoj polovici ožujka, kada se cvijeće niže uz obale Wutacha (npr. Iznad Wutachmühlea)

noćni život

Ako tražite noćni život, u prirodnom rezervatu klanca Wutach sigurno nema mjesta (kupanje je zabranjeno), besplatno kampiranje,

sigurnost

Na području planinarskih staza u klancu Wutach ima posvuda Sektori za spašavanje označava koje treba navesti u slučaju hitnog izvještaja kako bi spasitelji mogli pronaći mjesto nesreće. Na dnu kanjona prijem mobitela često je oslabljen ili nema signala.U slučaju nužde, najbolje je unajmiti pomoćnika da se popne na rub kanjona i odatle poslati hitnu poruku, navodeći mjesto nesreće i sektor spašavanja.

Nakon obilnih kiša, a posebno zimi nakon pojave prvih snježnih padalina, sve dok se snijeg ne otopi, staze kanjona uz Wutach i u Engeschluchtu su neprohodne. Na wutachschlucht.de služba čuvara obavještava o pristupačnosti ruta.

klima

U južnom Schwarzwaldu često se akumuliraju kumulirani oblaci, čak i sredinom ljeta, a iznenada se mogu pojaviti grmljavinske oluje koje teško možete vidjeti na dnu klisure; aplikacija s kišnim radarom pomaže u planiranju putovanja.

književnost

• Planinarska karta W259 1:25 000 Blumberg: Klisura Wutach, Donaueschingen; LGL Baden-Württemberg; ISBN 978-3863984854
  • Planinarska karta KOMPASS Wutachschlucht - Waldshut - Tiengen 1: 25000; ISBN 978-3850265263

Web veze

Cijeli članakOvo je cjelovit članak kako ga zajednica predviđa. Ali uvijek se ima što poboljšati i, prije svega, ažurirati. Kad imate nove informacije budi hrabar te ih dodajte i ažurirajte.