Pješačenje do Ravensburga - Wanderung zur Ravensburg

Pješačka staza od Mühlbacha do Ravensburga i natrag

Kraichgau i Stromberg nude bogatstvo znamenitosti kojima se može pristupiti dobro razvijenim planinarskim stazama. The Pješačenje do Ravensburga primjer je jedne od brojnih raznovrsnih tura, ide kao kružno pješačenje od Steinhauerdorfa Mühlbach na Eppingen dolje preko šumovitih visina Kürnbach i kroz vinograde Schwarzrieslingdorfa do markantnog Ravensburga Sulzfeld.

priprema

Visinske razlike na putu
  • Duljina rute: približno 15 km,
  • Čisto vrijeme hodanja: oko 4 sata. Isplanirajte vrijeme za odmor u Kürnbachu i na Ravensburgu.
  • Staze: asfaltirane šumske staze, poljoprivredne staze, ponekad travnate staze moguće, ali se mogu izbjeći. Površina staza uglavnom nije prikladna za inline skijaše. Rute su također označene kao biciklističke staze.
  • Unutarnje dvorište Ravensburga obično je zatvoreno ponedjeljkom i utorkom.

Ruta se može pješačiti kao kružna ruta u oba smjera. Ovaj je smjer odabran tako da je naporan i manje zanimljiv dio na početku

stigavši ​​tamo

Izbor polazne točke: Gotovo svako mjesto na ruti jednako je prikladno kao polazna točka. Mühlbach bei Eppingen ima veliko parkiralište na rubu sela na jezeru Mühlbach, koje se koristi kao jezero za kupanje. Dolazak automobilom moguć. Alternativno: Dolaskom autobusom postoji autobusna linija iz Eppingena HNV do Mühlbacha. Pri dolasku vlakom kao polazište preporučujemo željezničku postaju Sulzfeld.

pješačenje

U Mühlbachu
Početna točka na Mühlbacher See

Od Mühlbacha do K2149

Od parkirališta staza prolazi pored Mühlbacher See, zatim pješačkom stazom na K2149 u smjeru Ochsenburga. Nakon dobrih 100 m, pješačka staza prelazi ulicu (vidi točku slike 1). U Hartwaldu ćete odmah naići na seosku cestu. S desne strane ide uzbrdo unutar šume. Ocjena: plava točka. Kratka dionica zatim prolazi rubom šume i pruža veličanstven pogled prema Sulzfeldu i Ravensburgu. Sada je gotovo uvijek ravno prema jugu. Zatim nakon ukupne udaljenosti od oko 2 km stigli ste do ruba šume i vratili se do K2149 (vidi točku 2).

• Ovdje ćete, između ostalog, pronaći označene biciklističke staze u parku prirode Stromberg-Heuchelberg i glavnu pješačku stazu 8 Udruge švapskih alba

Od K2149 do Kürnbacha

U blizini Kürnbacha
Pogled iz vinograda na Kürnbach

Staza slijedi zemljani put prema istoku. Nakon oko 400 m upoznat ćete K2060. Slijedite ovo oko 200 m zapadno, a zatim nastavite ravno asfaltiranom poljoprivrednom cestom do ruba šume. Staza sada vodi nizbrdo oko 1,2 km kroz tvrdu šumu do ruba šume (točka3).

• Na rubu šume, velika pregledna ploča općine Kürnbach ukazuje na obližnji ograđeni prostor za divlje svinje, dječje igralište i nekoliko pješačkih i biciklističkih staza.

Daljnjim putem u smjeru Kürnbacha stižete do restorana Weiß s mogućnošću odmora. Međutim, ulazak u živopisni pčelinji vrt na vlastiti ste rizik. Malo prije Kürnbacha stižete do Schlosswiesensee, retencijski bazen služi za lokalnu rekreaciju.

• U Kürnbachu postoji nekoliko odmorišta.

Od Kürnbacha do Ravensburga

Ravensburg
Na putu za Ravensburg

Najlakši je put do Austraßea ravno do Ziersdorfer Platza, nazvanog po austrijskoj partnerskoj zajednici u Weinviertelu, iz koje dolazi moćna vinska preša na ulici. Sada postoji nekoliko mogućnosti (točka 4):

• Označena je staza od Ziersdorfer Platza desno do Dorfberga, ta cesta vodi do periferije, a zatim nastavlja travnatom stazom, nakon nekoliko 100 m ide gore lijevo u vinograde. Na vrhu grebena staza označena kao biciklistička staza vodi prema istoku do ruba šume
  • Spustite se Australijom od Ziersdorfer Platza na Lindenstraße, a zatim skrenite desno na Schulstraße i odatle nastavite biciklističkom stazom kroz vinograde do šume.

Staza kroz šumu ide blago nizbrdo, nakon kratkog vremena dolazite na otvoreno polje i ispred sebe vidite Ravensburg. Neasfaltirani put vodi do ceste K3509, a zatim slijedi oko 100 m prema istoku, sada se cesta odvaja do predgrađa Sulzfelda (točka 5Put ravno završava kod Schützenhausa, slijeva se dolazi do sela i dvorca, najlakši je put desno u smjeru Seemühlea. Ubrzo nakon vrtića, posljednji i strmi dio staze vodi do dvorca.

Na putu nazad
Pogled sa stražnje strane preko vanjske ograde na Mühlbach
  • U dvorcu se nalazi restoran s čije se terase pruža prekrasan pogled na Sulzfeld. Pogled s slobodno dostupne 20 m visoke utvrde još je bolji.

Iz Ravensburga natrag u Mühlbach

Iz dvorca možete vidjeti Mühlbach na istoku. Nakon nekoliko metara dolazite do putokaza i slijedite pomalo iritantne znakove Ochsenburg. Ruta je označena kao biciklistička staza i kao Sulzfelder Panorama-Weg označena (točka 6). Sada se udaljava od vinograda i kroz šumu. Ocjena: Crveni križ. Tada se pojavljuju prve kuće u Mühlbachu, a vi se spuštate do južnog ruba sela do jezera Mühlbach i natrag do parkirališta

putovanja

Ruta prati nekoliko pješačkih staza na nekoliko mjesta, npr .:

• Eppinger Linien-Weg iz Eppingena u Pforzheim

Nekoliko biciklističkih staza također prelaze rutu, npr .:

književnost

• Barbara i Jörg-Thomas Titz: Doline Kraichgau, Heuchelberg, Stromberg, Enz i Neckar. München: Bergverlag Rother, 2011. (2. izdanje), ISBN 9783763343003 ; 158 stranica. 12,90 € U knjizi je obilazak opisan u drugom smjeru, put u blizini Sulzfelda pomalo je nejasan

Web veze

Cijeli članakOvo je cjelovit članak kako ga zajednica predviđa. Ali uvijek se ima što poboljšati i, prije svega, ažurirati. Kad imate nove informacije budi hrabar te ih dodajte i ažurirajte.