Pješačenje u Bad Frankenhausenu - Wanderung Bad Frankenhausen

Pješačenje: Bad Frankenhausen - Barbarossahöhle - Kyffhäuser - Kelbra

Kratak opis

Za visoko učinkovite planinare prilično sportsko pješačenje od oko 25 km nudi pravi izazov. Vodi od Bad Frankenhausena preko špilje Barbarossa i Kyffhäusera do Kelbre. To daje mogućnost nadopunjavanja pješačenja odgovarajućim posjetima. Zbog vremenskih ograničenja, nije moguće pješačiti rutu i posjetiti špilju Barbarossa i spomenik Kyffhäuser.

Pješačenje započinje na Ljutnji od Bad Frankenhausen. Prvi vrhunac je prekrasna staza na brežuljku od bijele kuhinje do Eschenecka. Ubrzo nakon toga slijede dvije špilje, Prinzenhöhle i Barbarossaöhle. Apsolutno vam treba dobra svjetiljka za Prinzenhöhle! Ako želite, možete se pridružiti jednosatnoj turi (svakih punih sat vremena) u špilji Barbarossa. Topla odjeća je preduvjet. Na Rathsfeldu se nalazi kamenjar. Ovdje su izložene i objašnjene različite (ima ih jako puno) stijena planina Kyffhäuser. Slijedi područje Kyffhäuserburg ili spomenik Kaiser Wilhelm. Uz slobodno dostupan donji dvorac, ovdje se mogu posjetiti i spomenik Kyffhäuser i mali muzej. Također je moguć pogled u najdublji zamak na svijetu. U Kelbri također postoje atrakcije za posjetiti. U prostorijama turističko informativnog ureda nalazi se zavičajni muzej.

Dio staze prolazi novom i dobro osmišljenom poučnom stazom. Dežurni autobus vozi između Bad Frankenhausena i Kelbre. Povratak mora biti dobro isplaniran.

početiBad Frankenhausen
Visinski spust (ukupno)-562m
Turističke atrakcijeBarbarossahöhle, spomenik Kyffhäuser
OsvježenjeŠpilja Barbarossa, Rathsfeld, spomenik Kyffhäuser
pogodno za djecuda, ako djeca žele trčati toliko daleko i vole puzati kroz špilje
pogodno za brdske biciklisteda, ali samo za one najteže
Lokalni prijevozdvije autobusne stanice na putu
preferirana sezonatijekom cijele godine, osim zimi
Kraticedostupno

Budite sigurni da je Kyffhäuser park prirode!

Upute

Uputekmocjena
Pješačenje započinje tržišnim trgom Bad Frankenhausen. Ako vam i dalje trebaju informacije, u turističkim informacijama na istočnoj strani trga možete saznati sve moguće stvari. Iznad ureda za turističke informacije skrenite lijevo u Rosengasse. Na kraju ovoga postoji pravo na Kleine Wipper. Odatle slijedite oznaku "Kyffhäuserweg".0Ne
Nakon nekoliko minuta napuštate grad na "Hohenecku". Tamo gdje ograda završava s desne strane, skrenite desno! Mala, ali vrlo lijepa staza vodi kroz prekrasne šume. Nakon otprilike 30 minuta vratit ćete se na "Kyffhäuserweg". Na raskrižju se lagano popnite lijevom klancu s desne strane. Na sljedećem raskrižju ponovo skrenite lijevo.1,0Kyffhäuserweg
Put koji slijedi mnogi planinari smatraju najljepšim u planinama Kyffhäuser. Posebno je zanimljivo tamo gdje se pored prekrasne prirode pružaju i prekrasni pogledi. Imate pogled na žrtvene špilje, s dobrom vidljivošću možete vidjeti i Michelsberg u blizini Göllingena.3,3Kyffhäuserweg
U Eschenecku se držite oznaka u smjeru Barbarossahöhlea. Opet je lako uzbrdo. Da biste posjetili Prinzenhöhle, na trenutak morate napustiti označenu glavnu pješačku stazu. Hohlweg (još uvijek Kyffhäuserweg) prolazi pored male smrekove šume s lijeve strane. Odmah na kraju nalazi se križanje u 5 smjerova. Ovdje idete pola lijevo šumskom cestom prema jugu. Već nakon nekoliko metara ovo postaje mala šumska staza kojom idete lijevo. Sada prolazi kroz bukove šume do velike gipsane grbe, a zatim desno u malu dolinu. Nešto prije ruba šume, u brezovoj šumi (s lijeve strane je veliki pojedinačni bor) slijedite lijevu stazu paralelnu s padinom do Prinzenhöhlea. Od Prinzenhöhle-a staza se nastavlja u dolinu. Tamo morate slijediti ulicu desno oko 100m. Jednom ostanite ovdje s desne strane ceste! Područje je vrlo zbunjujuće! Nekoliko metara dalje nailazite na označene planinarske staze.4,71Kyffhäuserweg
Od Rottlebener Dreiangel slijedite Barbarossaweg u smjeru Barbarossahöhle.6,87Barbarossaweg
Iznad špilje Barbarossa ide na sjever. Sada slijedite glavnu planinarsku stazu. Prvo se pojavljuje tipični kraški krajolik (velike i male gipsane grbe). Vrlo različite vrste šuma čine planinarenje stvarnim doživljajem prirode.8,52Glavna planinarska staza
Prolazi pored "Velikog odmorišta". Na staroj i djelomično popločanoj komunikacijskoj stazi, nakon lijeve krivine, dolazi se do "Speierlinga". Ubrzo nakon toga staza ima malu donju točku. Ovdje skrećete lijevo na neuglednu šumsku stazu. Odlazi do Bingena.10,8Rottleben - Rahtsfeld
Slijedite ovu stazu u desnoj krivini oko male planine. Uskoro će ići malo nizbrdo. Tamo ćete pronaći dobro očuvani bingen. Kad stignete u dolinu, opet krenite pravom šumskom stazom uzbrdo. Nakon 700m ponovno ćete doći do komunikacijske staze.12,0Ne
Jednom na vrhu slijedite lijevu stazu. Šetajući ponovno između Bingena stižete do Rathsfelda. Kratko preko B 85, ​​a zatim odmah lijevo, stižete do kamenjara ili parkirališta za pješačenje.13,7Fitnes staza
Iz Rathsfelda nastavite prema Kyffhäuserwegu u smjeru Kyffhäusera. Kratki dio koji slijedi slijedi mrtvu ravnu šumsku stazu do ribnjaka s patkama. Međutim, da biste to učinili, morate napustiti Kyffhäuserweg na sljedećem raskrižju.14,0Kyffhäuserweg
Odavde slijedite markaciju Uzda put. Ide lagano uzbrdo, a zatim se nakratko vraća natrag do Ribnjak s patkama.14,5Uzda put
Od ribnjaka s patkama opet imate vrhunsku pješačku stazu ispod cipela. Vodi pravim krivudavim putem u Lange Tal, a zatim na još ljepšem dijelu dolazi do Kyffhäusera. Ako vam je dovoljno, možete (ako ste rezervirali!) Putovanje kući započeti autobusom na malom okretištu.

Posjet povijesnom Reichsburgu i spomeniku Kaiser Wilhelm traje najmanje dva sata. Bezopasnija i besplatna mala varijanta sastoji se od posjeta donjem dvorcu.

15,9Glavna planinarska staza
Uvijek je bolje nastaviti hodati, jer odavde staze nisu samo lijepe, već sada postoji i nekoliko udaljenih pogleda. Staza slijedi sjevernu padinu obrazovnom šumskom stazom (tome su pridonijeli studenti iz Bad Frankenhausena) u smjeru Rothenburga. Ovdje se može puno naučiti i iskusiti, posebno za djecu.18,5Glavna planinarska staza
Nakon nekoliko zavoja, u lijevom zavoju s lijeve strane pojavljuje se mali zeleni zaklon (otvor za vjetar). Ovdje slijedite pravi put u dolinu. Nakon nekoliko metara ponovo skrenimo lijevo i onda dolazimo do divlje i romantične kamene doline. Budući da je Steintal ukupna rezerva "R", morate se popeti malo preko srušenih stabala. Ovdje možete vidjeti kamenolome, koji su izvanredni za one koji se bave geologijom, s obje strane. Planina koja se sada nalazi s desne strane (Wilder Mann) poseban je vrhunac za ljubitelje prirode (iskrivljeni hrastovi!). Pomalo težak put vodi preko križanja u dolinu.21,2Ne
Tu stižete do Grenzwega (državne granice) do Kelbre. Skrenite ulijevo, još nekoliko pogleda na Goldene Aue pa prema južnom Harzu, divnoj aveniji lipa, pored automehanične radnje, i već ste na autobusnoj stanici u Kelbri.22,9Grenzweg

Profil nadmorske visine

karta

planinarska karta

Izvor i licenca: CC-BY-SA

Planinarska karta: OSMC karta za planinarenje i jahanje

GPS podaci

GPX datoteku možete zatražiti od planinarskog dječaka. Samo ostavite poruku na stranici za razgovor.

Slike planinarenja

Ovdje su najvažnije slike planinarenja.

glupglupglup
Put od Hohenecka do bijele kuhinje, km 1,0 ... 3.3Put do Eschenecka, km 3,3… 4.71Bukova šuma i krajolik gipsane humke nalik dvorani, km 8,52… 10.8
Ploče škriljevca na pingenu, km 12,0 ... 13,7Donji dvorac Reichsburg Kyffhausen, zaobilazni put na kilometru 18.5Goldene Aue, Rothenburg gore desno, gotovo točno 25,2 km

Važne putne točke

Sada se nudi malo podrške za neke putne točke.

glupglupglup
desno do ograde, km 1.1Malo prije bijele kuhinje skrenite lijevo na stazu uzbrdo u smjeru Eschecka, km 3.1nakon klanca gore lijevo, odmah opet lijevo u smjeru velike Gipskuppe, km 5.8
neposredno prije ruba šume (lijevo je veliki bor) krenite malom stazom slijeva, km 6.2nedugo nakon Speierlinga, u udubljenju na stazi, skrenite lijevo na šumsku stazu, km 12kod malog utočišta desno dolje, pa odmah opet lijevo, km 21,2

Osvježenje

Puno je prilika za zaustavljanje Špilja Barbarossa dva su načina da se ojačate. U toploj sezoni tamo je otvoren snack (uključujući roštilj). Rustikalni restoran nudi klasičnu njemačku kuhinju tijekom cijele godine Rathsfeld postoji izletnički restoran "Zum Rathsfeld". Sljedeće mogućnosti su na Kyffhauser. Tu je i snack bar pored "Burghofa", u koji naravno možete i otići Kelbra zaustavi se.

Web veze

Tko tijekom širenja pješačenja nešto na tu temu Špilja prinčeva želite dobro čitati, možete to učiniti ovdje Krška planinarska staza napraviti. Ovdje također Kyopen o maloj se špilji može mnogo toga naći.

Ostale web poveznice:

Dodatne informacije o regiji mogu se naći na web mjestu Turističke informacije Kyffhäuser ukloniti.

Prijevozna sredstva

Dežurni autobus (tel. 01805-331010) mora se naručiti najkasnije dva sata (od sezone 2010) prije polaska navedenog u voznom redu! NASA

Regionalne informacije

Korisni članakOvo je koristan članak. Još uvijek postoje neka mjesta na kojima nedostaju informacije. Ako imate što dodati budi hrabar i dovršite ih.