Kameni krajolik - Un paesaggio di pietra

Početak
kraj
Duljina

Kameni krajolik to je plan puta koji se uglavnom odvija duž biciklističke staze koja povezuje Maleško do Druogno u Val Vigezzo.

Uvod

Ovaj linearni plan puta, s ograničenom razlikom u visini, sastoji se od brdskog puta koji vam omogućuje da se divite krajoliku Val Vigezza, zemlje odabrane za proizvodnju sapuna. Predviđena ruta vijuga uglavnom u borovoj šumi planine Santa Maria Maggiore na asfaltiranom biciklističkom putu. Što se tiče vanjskog putovanja, ruta je dugačka oko 7,7 km; možete se vratiti istom rutom kojom ste se kretali vanjskim putovanjem ili željezničkom vezom između stanica Druogno je Maleško.

Kako doći

Izvrsno-kfind.pngDa biste saznali više, pogledajte: Kako doći do Malesca.

Plan putovanja može započeti s bilo koje točke Maleško. Ovdje opisujemo rutu koja započinje od trga fontane bosiljka.

Pripreme

Ruta ne predstavlja posebne poteškoće i može se riješiti pješice ili biciklom. U drugom slučaju možete koristiti uslugu dijeljenja bicikla koja vam omogućuje da bicikl uzmete na stanici Malesco i vratite ga na onaj Druogno (ili obrnuto).

Faze

• 1 Fontana Basilisk (Početna točka Maleško)
  • 2 Župna crkva svetih apostola Petra i Pavla
  • 3 Muzej nacionalnog parka Val Grande
  • 4 Stari Grad Santa Maria Maggiore (odstupanje)
  • 5 Muzej UniversiCà (mjesto dolaska Druogno)

Počinje od crkvenog trga na kojem se nalazi fontana bazilika. Na trgu se možete diviti župnoj crkvi svetih apostola Petra i Pavla s dragocjenim interijerom u neobaroknom stilu. Na poleđini crkve nalazi se zgrada u kojoj se nalazi stara praonica, koja se danas koristi kao izložbeno mjesto.

Napuštate crkveni trg prateći glavnu cestu držeći vjersku zgradu s desne strane, na prvom raskrižju skrenite lijevo u preko Trabucchi. Otprilike na pola ulice, s desne strane, malim pješačkim uličicama dolazite do muzeja nacionalnog parka Val Grande koji svakako vrijedi posjetiti. Nastavite još 200 metara i skrenite lijevo u preko Mellerio do piazze Sostine s koje se ide preko dei Monti. Nakon što pređete pješački most preko spektakularnog vodopada, ulazite u borovu šumu koja se nastavlja do Santa Marije.

Nakon otprilike 2 km biciklistička staza prolazi kroz dječje igralište, u kojem trenutku možete skrenuti desno i posjetiti elegantno povijesno središte Santa Maria Maggiore. Vraćajući se svojim koracima, nastavite biciklističkom stazom do Druogna.

Jednom u Druognu, u istočnom krilu kuće za odmor, možete posjetiti Muzej UniversiCà, multimedijski muzej koji prikuplja dokaze o tradiciji doline. Možete se vratiti na Maleško duž iste ulice ili linijom Domodossola-Locarno koja ima stajalište u blizini muzeja.

Sigurnost

Oko

1-4 zvjezdice.svgNacrt : članak poštuje standardni predložak i ima barem jedan odjeljak s korisnim informacijama (iako nekoliko redaka). Zaglavlje i podnožje ispravno su popunjeni.