Obilazak jezera Gruyère - Wikivoyage, besplatni turistički vodič za putovanja i putovanja - Tour du lac de la Gruyère — Wikivoyage, le guide de voyage et de tourisme collaboratif gratuit

Staza jezera Gruyère

Mjesto
46 ° 39 ′ 0 ″ S 7 ° 6 ′ 0 ″ E
: JSON sadržaj nije GeoJSON simplestyle kompatibilan

The Trek oko Jezero Gruyère, obilazi umjetno jezero koje se proteže od Broca do Rossensa.

Shvati

Ovo jezero je najveća umjetna vodena površina u Švicarskoj. Rezultat je izgradnje brane Rossens podignute 1949. Sadrži otok (Ile d'Ogoz), dostupan pješice kad je vodostaj nizak (u proljeće).

• 1 ASLG udruga Staza Lac de la Gruyère Logotip koji označava vezu do web mjesta Corbieres (1647), e-mail:  – Skupina od 12 općina osnovala je Udrugu
  • 2 Turistički ured Relais de la Gruyère
  • 3 Turistički ured Bulle

Ići

Mjehurić je povezan sa Freiburg Gdje Lozana A12 ili kantonalnom cestom i vlakom linijom Fribourg - Bulle, Romont / Palézieux - Lausanne.

Bacač povezan je vlakom ili autobusom s Bulleom svakih sat vremena u minutama 38 i 58.

Koraci

• Staza Lac de la Gruyère Logotip koji označava vezu do web mjesta – Zemljovid izradio Association du Sentier du Lac de la Gruyère (ASLG)

12 gradova Sentier du Lac de la Gruyère su:

• Stijena
  • Pont-la-Ville

Kružite

Ovdje spomenuto pješačenje odnosi se samo na južni dio jezera, od stanice Bulle do Broca. Ispred stanice Bulle pređite kružni tok desno i krenite ulicom nasuprot. Nastavite ravno do glavne ulice. Kad stignete tamo, skrenite lijevo, ali skrenite prvom desno. Staza koja prolazi prema dvorcu nalazi se s desne strane. Predajte se tome. Na kružnom toku pređite ga prema Chemin de Bouleyres (3e izlaz) i ostanite na njemu. Nakon stadiona nastavite ravno u šumu. Na razmeđi četiri puta, 400 metara nakon ulaska u šumu, uzmite onu s desne strane. Pridružuje se maloj cesti. Ne zadržavajte se tamo i skrenite prvo lijevo, pa odmah desno. Nastavite ovim putem. Stigli na čistinu, skrenite desno i pridružite se većoj ulici, Route de la Forêt. Nastavite i spustite se u šumu, prema Brocu. Pređite željezničku prugu i siđite prema glavnoj ulici. Kad stignete tamo, krenite rampom nasuprot i pređite mali most preko Sarina. Kad dođete do ceste, krenite ulicom nasuprot Les Chenevières-a i nastavite dalje. Na raskrižju skrenite lijevo na Chemin de la Charrière. Nastavite glavnom cestom za 50 m zatim skrenite lijevo u rue du Bourg de l'Auge. Nastaviti. Nakon što prođete malo drvo, krenite stazom desno. Prema tvornici pređite glavnu cestu pa skrenite desno. Nastavite ulicom. Nakon što prijeđete Jogne, krenite stazom desno i odmah nakon toga skrenite natrag udesno. Nastavite vrlo kratkom cestom pa uđite u šumu. Po izlasku skrenite na prvu lijevu stranu. Idite do jezera i krenite stazom desno. Hodajte uzvodno. Na kraju staze krenite lijevo i pređite most. Skrenite lijevo i krenite stazom uz jezero. Krenite cestom na kraju potoka. Prođite Sarine i nastavite. Put se spaja s tvornicom Broc. Vratite se na Bulle ili na Broc slijedeći prethodne indikacije u suprotnom smjeru.

Vidjeti

• 1 Tvornica čokolade Nestlé Cailler Broc-tvornica – Posjet i kušanje muzeja, sudjelujuća radionica čokolade (po dogovoru) i trgovina. Tvornica (bez posjeta).
  • 2 Otok Ogoz

Popijte piće / izađite

Kućište

Oko

• Mjehurić - Prefektura Okrug Gruyère.
  • Gruyères - Srednjovjekovna tvrđava sa svojim dvorcem i tipičnim selom.
  • Intyamon - dolina između planina, (izađite iz glavne osi Bulle-Gstaad i) doživjet ćete prirodu Gruyèrea, posebno kroz Estavannens-le-haut et le-sous i od Grandvillarda do Lessoca ...
  • Val de Charmey
Logotip predstavlja 1 zvijezdu pola zlatne i sive i 2 sive zvjezdice
Članak na ovoj ruti je skica i treba više sadržaja. Članak je strukturiran prema preporukama Priručnika za stil, ali nema podataka. Treba mu tvoja pomoć. Samo naprijed i poboljšajte ga!
Cjelovit popis ostalih članaka iz regije: Fribourg (regija)