Samoeng - Samoeng

Samoeng (สะเมิง) unutra je Pokrajina Chiang Mai, oko 50 km zapadno-sjeverozapadno od Chiang Maija. Njegove tvrdnje o slavi su njegove jagode, za koje je pravedno hvaljena, i tzv Petlja Samoeng, 100-km krug kroz planine od Chiang Maija, dobro poznat i ljubiteljima biciklizma i motociklizma. Grad je otprilike što je moguće tajlandski, a na vidiku mu je tek poneki zapadnjak.

Shvati

Samoeng je mala poljoprivredna zajednica s možda 5000 stanovnika. Leži u ljupkoj dolini s dnom doline na nadmorskoj visini od oko 550 m.

Nema posebnog razloga za posjet Samoengu jer on sadrži malo interesa (osim njegove autentičnosti) za turiste s malo vremena. Pretežno, zapadni posjetitelji dolaze ovdje na svojoj orbiti oko Samoeng Loop-a. Pet kilometara od petlje, otprilike je pola puta, tako da je dobro mjesto za odmor, natočenje goriva i opuštanje sat vremena.

Uđi

Karta Samoenga

Uz rijetke iznimke, vozit ćete se do Samoenga Rte 1269, jednim od tri načina ulaska u grad. Na dnu duge ocjene doći ćete do dna doline i T-raskrsnice. Ovaj spoj služi kao navigacijska referentna točka. Od ove točke možete ići lijevo ili desno. Bilo koji smjer omogućit će vam da napravite 5 km krug grada duž ceste koja se proteže uz planine koje uokviruju dno doline.

Skretanje ulijevo:

• ... i dalje ravno: odvest će vas do 7-Eleven (ATM), Bangkok Bank (ATM); Thailand Post; i (bez imena) noćenja s doručkom (500 m) i benzina (1,5 km). Osim toga, cesta se nastavlja sve dok se ne pretvori u neoznačeni zemljani put (4,5 km) koji je najbolje prepustiti mještanima.
  • ... i skretanje gotovo odmah desno (25 m): gradska tržnica bit će s vaše lijeve strane. Ravno ćete doći do banke BAAC (ATM) (200 m od T-raskrsnice); automat za benzin (300 m s desne strane); Internet kafić (400 m s desne strane); Gostionica Samoeng (900 m slijeva); Pansion Forest (1,8 km s lijeve strane); i odmaralište Samoeng (2,6 km s lijeve strane). U odmaralištu Samoeng nalazi se spoj s 3 račvanja. Ako skrenete desno, vratit ćete se do Samoenga.

Skretanje udesno: ovaj je smjer označen Rte 1349 do Pai (170 km). Dovest će vas do policijske postaje (200 m s desne strane); Samoeng masaža (600 m lijevo); Farma jagoda Samoeng (1,7 km s lijeve strane); Benzinska postaja PT (2,2 km s lijeve strane); cestovno čvorište gdje se Rte 1349 razilazi (2,4 km). Na ovom raskrižju, odmaralište Samoeng (2,5 km) nalazi se točno ispred vas. Na ovom raskrižju skrenite lijevo i nastavite natrag do Samoenga. Pansion Forest nalazi se s vaše desne strane na 3,3 km; pansion Samoeng na 4,2 km. Tamošnji putokazi ukazuju na to da je Rte 1349 (do Pai, 170 km) desno.

Žuta pjesmarica iz Chiang Maija (autobusni kolodvor Chang Phuak) košta 60 bahta, a do Samoenga će trebati otprilike 90 minuta. Songthaew Chiang Mai-Samoeng možete uhvatiti s autobusnog kolodvora Chang Phuak u 09:00, 10:25, 11:50, 13:15, 14:30 i 16:00. Žute pjesmice Samoengu također polaze s tržnice Warorot.

Zaobiđi se

Morate se osloniti na vlastiti prijevoz u Samoengu. Iako postoji služba pjesama za susjedne zajednice, teško je to odgonetnuti.

Vidjeti

• Kraljevska poljoprivredna stanica Pang Da, Pang Da Rd, Samoeng Tai, Samoeng 50250 (na Rte 1269 između km3 i km4). Dnevno. Specijalizirao se za umjereno razmnožavanje usjeva. Usredotočite se na tropsko voće, cvijeće, grah, vetiver i šume s brzim rastom. Razvoj karijere dosegnut je za lokalne poljoprivrednike. Sadržaji za posjetitelje ograničeni. Besplatno.

Čini

Pogled s ulice
  • [ranije mrtva veza]Odmaralište i lječilište Pong Kwao Hot Springs, 66 86 0123771, . Predivna vruća vrela. 150 bahta dobiva vam ručnike, oblog i ulaz u malo privatno kupalište s vlastitim bazenom koji okružuje bazen s vrućom vodom zidom opasan stijenama, približno veličine vruće kade. Ostanite koliko god želite. Zemljište je lijepo, s restoranom / barom na licu mjesta i onim što izgleda kao da tek započinje škola kuhanja sa smještajem (upražnjeno prema njihovom izgledu). Gotovo trideset kilometara od Samoenga, preko ceste koja je povremeno sjajna, a zatim užasna. Najam šatora za kampiranje na licu mjesta, 350 bahta. 150 bahta za korištenje privatne kupaonice, ručnik, sarong.
  • Petlja Samoeng (Petlja jagoda). Petlja Samoeng je grozničav planinski krug od oko 100 kilometara, poznat među biciklistima i motociklistima. Polazna točka je obično Chiang Mai. Odatle se uputite prema Mae Rimu ili Hang Dongu (ovisno o tome želite li krug raditi u smjeru kazaljke na satu ili u smjeru suprotnom od kazaljke na satu), a zatim se uputite prema gradu Samoeng, približno središnjoj točki putovanja (iako je Samoeng udaljen 5 km od sklop). Poznata je i pod nazivom "Strawberry Loop" jer je regija poznata po njima, što će pokazati brojni štandovi uz ceste.
  • Masaža Samoeng (desno na T-raskrsnici, idite 600 m, s vaše lijeve strane). 09:00-21:00. 1 sat tajlandske masaže, 150 bahta; 1 sat masaže stopala, 200 bahta.
  • Festival jagoda Samoeng, Samoeng, provincija Chiang Mai, 66 84 3632781, faks: 66 52 080806. Najveći festival jagoda na Tajlandu. Godišnji festival poklapa se s Valentinovim i nekoliko dana s bilo koje strane. Parada (subota), glazba, ples, dobavljači u izobilju (hrana i ostalo), okrunjenje gospođe Jagode. Vaša osnovna fešta u malom gradu.
  • Predajte engleski. Samoengovoj školi Pittayakhom uvijek su potrebni izvorni govornici engleskog kako bi pomogli osoblju koje govori strane jezike. Dva školska termina traju od studenog do ožujka i od svibnja do listopada. Volonteri su smješteni putem švicarsko-tajlandske nevladine organizacije, Dječji san. Za detalje ih kontaktirajte

Kupiti

• Bankomati. U gradu postoje 4 bankomata:
  1. Bangkok banka (glavna ulica, preko puta 7-Eleven)
  2. Državna štedionica (u 7-Eleven, preko puta Bangkok banke)
  3. BAAC (lijevo na T-raskrsnici, prvo desno skretanje, desno 100 m)
  4. Krung Thai Bank (desno na T-spoju, znak 25 m zdesna. Stroj ispred okružnog ureda).
  • Brojne male trgovine - potražite ih zdesna dok ulazite u grad - prodaju proizvode proizvedene u Samoengu. Uključuje sve jagode: vino, rakiju, pekmez, suho voće i, naravno, svježe jagode u sezoni. U gradu postoji i poduzeće za proizvodnju čipsa od banane, koje proizvodi čips od banane, slatki čips od banane i više okusa.
  • Svježe tržište (ตลาดสด dtà ~ làat-sòt) (lijevo na T-raskrsnici, s vaše desne oko 50 m). Svakodnevno, važi kako dan odmiče. Raznolikost svježe i pripremljene hrane. S lijeve stražnje strane nalazi se javni zahod dok ste s glavne ulice okrenuti prema tržnici.
  • Jutarnja tržnica (ตลาด เช้า dtà ~ làat-cháao). Samo za M, 07: 00-12: 00. * Svakog ponedjeljka ujutro u središtu grada postoji jutarnja tržnica na kojoj se prodaju novi predmeti: odjeća, kućanski predmeti, DVD itd.
  • 7-jedanaest (lijevo na T-raskrsnici, s vaše lijeve strane oko 150 m). 24/7. Podsjetnik da 7-Elevens alkohol prodaje samo između 11: 00-14: 00 i 17: 00-24: 00, iako susjedne trgovine ne obraćaju pažnju na ovo ograničenje.

Jesti

U Samoengu ima mnogo malih restorana. Ušavši u grad, skrenite lijevo na T-raskrsnici i idite oko 100 m. Ovdje ćete pronaći svježe tržište (talat sot), otvoren svakodnevno, prodaja pripremljene hrane, voća i povrća i slično. U blizini tržnice nalazi se nekoliko malih restorana.

• Ban Rabiang Lom (บ้าน ระ เบี ง ลม) (Kad uđete u grad na Rte 1269, između km2 i km1), 66 81 1120420. 11:00-23:00. Ukusan čisti restoran na štulama baš kad uđete u Samoeng. Jelovnici na tajlandskom i engleskom jeziku. Snažan Wi-Fi. Hrana dobra i jeftina, ali porcije male. Naručite dva od svega. Prekrasan vlasnik zove se Oi. U niskoj sezoni čini se da se otvara tek oko 17:00. Pivo, 39 bahta; Plavi Havaji, 89 bahta; Latte, 39 bahta; 2 tanjura khao pat gai i veliko Leo pivo, 119 bahta.
  • Restoran Supanee (สุ พรรณี) (malo prije T-raskrsnice koja ulazi u grad, s desne strane ceste, malo iznad nasada jagoda; postoji veliki znak, ali samo na tajlandskom). 07:00-16:00. Poslužuje ono svinjsko indijsko pileće meso i češnjak u golemim porcijama po nepravedno niskim cijenama.

Piće

U Samoengu sami po sebi nema barova. Pijenje se odvija u restoranima, kod kuće ili u nekim karaoke zglobovima, nepoznato mjesto.

• Farma jagoda Samoeng (ไร่ สต รอ เบ อ รี่ สะเมิง) (skrenite desno na T-raskrsnici i prijeđite oko 1,7 km; Jagoda Samoeng je s vaše lijeve strane, dvoetažna salama od bambusa), 66 86 4267468, 66 53 378112, . Možete dobiti dobru šalicu kave u hotelu Strawberry Samoeng, a tu je i restoran. Prodaju liker od jagoda, vino od jagoda i druge lokalne proizvode. Besplatni WiFi.

Spavati

• 1 [mrtva veza]Koliba i restoran Baan Lhong Doi (dolazeći u grad na Rte 1269 s vaše desne strane između km4 i km3), 66 84 4813358. Usmjeren na tajlandsku klijentelu. Bungalovi lijepog izgleda tik uz cestu. Atraktivan restoran.
  • 2 Odmaralište jagoda Doi Nok, 191 M1 T Samoengtai, A Samoeng (Pogledajte kartu na Facebooku - Doi Nok Strawberry Resort), 66 53 487289, . Prijava: fleksibilno, provjeri: fleksibilno. Kolibe su u tradicionalnom tajlandskom stilu, ali prema zapadnim standardima, smještene su u velikom tradicionalnom zidu od cigle od terakote s pogledom na polje jagoda / suncokreta i šumu. Imaju klima uređaj, Wi-Fi, hladnjak, televizore s ravnim ekranom, velike krevete, vrući tuš i restoran. Odmaralište ima priručnik o aktivnostima na tom području. Posjetitelji, uključujući one koji ne borave u odmaralištu, mogu se dogovoriti da u sezoni beru organske jagode na polju. Menadžer govori engleski / francuski / tajlandski. 3.000 bahta / noć.
  • 3 Gostinjska kuća Forest (1,3 km od T-raskrsnice), 66 84 3715055, besplatni: 66 84 3715055. Funky zbirka rustikalnih kabina na padini brda na zapadnoj strani doline Samoeng. Vlasnik je neponovljivi Kanita. Sve o boravku ovdje je po dogovoru: cijena, prijava, odjava, obroci. Spremna je ponuditi satove tajlandskog kuhanja, ponašati se kao vaš lokalni vodič i raditi druge stvari kako bi poboljšala vaš boravak. 300-3000 bahta.
  • 4 Lhong Khao Samoeng (ห ลอง ข้าว สะเมิง), 241 Moo 9 (u Samoengu. Skrenite lijevo na T-raskrsnici; ravno pored 7-Eleven, na ~ 300 m, s vaše desne strane, dobro označeno), 66 86 977 1719. Sebe naziva noćenje s doručkom, ali to je i puno više od toga. Naplaćuje se kao "organski dom", što god to bilo. 30 slatkih soba različitih veličina (tajlandski sjeverni stil), sve s super kupaonicom. Svi kreveti imaju mreže protiv komaraca koje krevetima daju romantičnu auru. Na 12 rai vrtova, zakrpe jagoda i polja riže koja se protežu do obližnjih brda. Besplatni WiFi. Doručak je (tajlandska) pure riža sa svinjetinom. Domaćin je angažirana mlada dama po imenu "Khun Taew" koja izvrsno govori engleski jezik. 1.700-5.000 bahta, ovisno o sobi i sezoni.
  • Pansion Rai Napa-Phupa, 203 Moo 10 (dolazak u grad na Rte 1269, između km3 i km2, oko 100 m od ceste; označeno je), 66 53 378414-5, 66 81 6039800. Opet, uglavnom tajlandska klijentela. Čini se da imaju bungalove. Oglašavaju svoj kafić.
  • 5 Gostionica Samoeng (900 m od T-spoja; na T skrenite lijevo, a zatim gotovo odmah desno skrenite, nastavite oko petlje dok je ne vidite s lijeve strane), 66 53 487069.
  • 6 Odmaralište Samoeng, 79 Moo 2, Samoengtai (skrenite desno na T-raskrsnici, nastavite 2,5 km do raskrižja; odmaralište je točno ispred vas), 66 85 2540271, . Odmaralište i centar za promatranje prirode Samoeng eko-je avanturistički dom i centar za povlačenje smješten u dolini Samoeng u blizini nacionalnog parka Khun Khan.

Spojiti

• Internet Pum Pai (400 m od T-raskrsnice: lijevo, prvo desno, desno ~ 300 m). 10: 00-22: 30 školskim danima, 24:00 vikendom. Često su ga posjećivali mladi seoski dječaci ovisni o igrama putem Interneta. Moguće je skočiti i pročitati e-poštu.
  • Tajlandska pošta (ไปรษณีย์ ไทย) (lijevo na T-raskrsnici koja dolazi u grad, niz cestu ~ 150 m s desne strane). M-Ž, 08: 30-16: 30.

Snaći se

Benzin / benzin

U Samoengu postoje najmanje 4 mjesta za kupnju plina, a vjerojatno i više. Cijene prelaze 50 bahta po litri:

1. Stanica koja dolazi u grad na Rte 1269, slijeva, otprilike km3.
  2. Automat za plin na prvoj sekundarnoj cesti koja ide prema zapadu od glavne ulice.
  3. Stanica slijeva od Rte 1349 prema Pai. Na T-raskrižju skrenite desno, putujete ~ 1,5 km.
  4. Ručno pumpan plin oko 1,5 km niz ulicu s vaše desne strane nakon skretanja ulijevo na T-raskrsnici.

Praonica

• Usluga pranja rublja (lijevo straga od svježeg tržnog trga u jednoj od pročelja trgovina koja definira granicu trga. Dok stojite na glavnoj cesti prema tržnici, krenite prema trgovini straga, krajnje lijevo, u susjedstvu javnih zahoda.). Jeftin..

Idi dalje

Pai—Via Rte 1349. Ova cesta vodi do Pai, iako je cesta užasna. Lokalno stanovništvo gotovo nikad ne ide ovom rutom do Paija. Vraćaju se do Mae Rim i nastavljaju od tamo. Ako ste neustrašivi, planirajte cjelovit, dug dan.

Ovaj gradski turistički vodič za Samoeng je obris i treba više sadržaja. Ima predložak, ali nema dovoljno podataka. Molim vas, zaronite naprijed i pomozite mu da raste!