Randonnée du Mont-Terri - Wikivoyage, besplatni suradnički vodič za putovanja i turizam - Randonnée du Mont-Terri — Wikivoyage, le guide de voyage et de tourisme collaboratif gratuit

Preko Jure

Regija
Mjesto
47 ° 23 ′ 28 ″ S 7 ° 9 ′ 40 ″ E

Ovaj put, srednje težine, ide od Porrentruy Do Saint-Ursanne.

Shvati

Ovo pješačenje je etapa staze Via Jura od Porrentruya do St-Ursannea, prolazak preko Mont-Terrija, starog oppiduma u narodu poznatog kao Logor Julija Cezara.

Koraci

Porrentruy - Courgenay - Courtemautruy - Mont-Terri - Outremont - Col de la Croix - Saint-Ursanne

Na izlasku iz stanice skrenite lijevo i pridružite se ulici rue du Jura. Nakon kružnog toka nastavite Courgenay cestom koju ćete napustiti 500 metara dalje, uzimajući slijeva. Slijedite ulicu i zatim dođite do drugog kružnog toka. Pređite ga u smjeru Courgenaya, 100 m dalje, idite ulicom ispod autoceste, s lijeve strane. Obiđite brdo i krenite ravno. Nećete dugo stići do sela Courgenay. Na kraju ulice pridružite se glavnoj cesti. Nakon centra grada, nakon crkve, skrenite desno na cestu Courtemautruy, ali samo je nastavite 100 m i nastavite ravno na prvom raskrižju. Slijedite ovu ulicu za 300 m zatim račvati udesno. Po izlasku iz sela krenite stazom s lijeve strane. Nastavite još više od 500 m, a zatim se pridružite maloj cesti kako biste stigli do Courtemautruya. Kad dođete do glavne ceste, skrenite lijevo i slijedite je dalje 60 m. Zatim skrenite desno na asfaltiranu stazu. Krenite stazom nasuprot prvom zavoju. 400 m poslije se staza ponovo pridruži cesti. Nastavite i krenite suprotnom stazom. Nastavite ovom stazom i ostavite je nakon približno desne 2 km, ispod Mont-Terrija. Pridružite se prometnoj cesti. Skrenite desno nakon 600 m. Neposredno prije kuće, na isti način skrenite desno. Nastavite ovom stazom prema gore Outremont. Na raskrižju skrenite desno prema vrhu. Nakon potonjeg, vratite se dolje i krenite na izvediviji put desno. 1 km nakon toga skrenite lijevo i krenite cestom kroz šumu. Pređite Col de la Croix i spustite se do Saint-Ursannea.

Ići

Automobilom: Iz Biela, Basela ili Delémonta, A16, izađite iz Porrentruy-Esta, a zatim slijedite znakove za "Gare". Iz Francuske (Montbéliard, Belfort) krenite autocestom A16Swiss.svg do Burea, pa smjer Courtedoux.
Vlakom: Iz Biela, Basela ili Delémonta, krenite Intercitésima (ICN ili RE) do Delémonta, a zatim R ili RE vlakom do Porrentruya. Iz Francuske krenite regionalnim vlakom u Delle ili Boncourt prema Porrentruyu.

• 1 Porrentruy
  • 2 Curgenay
  • 1 Planina Terri
  • 2 Col de la Croix
  • 3 Saint-Ursanne

Vidjeti

Lokalitet Outremont nudi panoramu jaza Belfort i Clos-du-Doubs. Saint-Ursanne je malo srednjovjekovno selo u kojem mnoge zanimljivosti probude oko.

Čini

Kupiti

Razne trgovine su prisutne u Porrentruyu, Courgenayu ili Saint-Ursanneu.

Jesti

Popijte piće / izađite

Sigurnost

Oko

Logotip predstavlja 1 zvijezdu pola zlatne i sive i 2 sive zvjezdice
Članak na ovoj ruti je skica i treba više sadržaja. Članak je strukturiran prema preporukama Priručnika za stil, ali nema podataka. Treba mu tvoja pomoć. Samo naprijed i poboljšajte ga!
Cjelovit popis ostalih članaka iz regije: Švicarska jura