Biciklistička staza Linguaglossa-Castiglione di Sicilia-Rovittello - Pista ciclabile Linguaglossa-Castiglione di Sicilia-Rovittello

Biciklistička staza Linguaglossa-Castiglione di Sicilia-Rovittello
Duljina
Visinska razlika u usponu
Razlika u podrijetlu

Biciklistička staza Linguaglossa-Castiglione di Sicilia-Rovittello je plan puta koji se razvija između Linguaglossa je Rovittello.

Uvod

To je biciklistička staza dobivena od bivše željezničke pruge Circumetnea između općina Linguaglossa je Castiglione sa Sicilije.

Zemljopisne bilješke

Staza nadilazi razlike u visini i planinama koje stoje između dva grada s nadvisenim pogledima i panoramskim pogledom.

Pozadina

Dio staze preplavljen korovom

Konačnim razgradnjom željezničke pruge Alcantara-Randazzo 2011. godine, trasa je ponovno korištena. Općina Castiglione izgradila je dionicu između Castiglionea i Rovittella na betonu, dok je dionica Linguaglossa-Castiglione, u početku stvorena kao moguća brza veza između ta dva mjesta, transformirana u biciklističku stazu kako bi se postigao veći utjecaj kompatibilnosti. Financiranje je bilo ogromno, s izgradnjom umjetničkih stupova sa lampama i popločavanjem lave, ali posao nikada nije otvoren zbog izvršnih i birokratskih problema, pa je čak i klizište stazu podijelilo na dva dijela.

Danas je staza napuštena, iako je sporadično koriste biciklisti.

Kada krenuti

Staza je prohodna u bilo koje godišnje doba, iako ljeti temperature mogu biti previsoke.

Za koga je to?

Za ljubitelje biciklizma koji vole manje poznata mjesta, ali i za planinare.

Kako doći

Automobilom

Iz Linguaglossa uz SS120 skrenite na via Territa bianca.

Faze

Nečistoća u blizini Rovittella
Pogled na Francavilla sa Sicilije sa staze

Put započinje glatko 1 preko Territa bianca u Linguaglosi odakle staza započinje, prvo uz bok dionici ceste. Staza se zatim sužava da bi postala samo za bicikle i pješake.

Usput se izmjenjuju nizovi tunela i mostova.

U 2 ovu točku, odmah na izlazu iz jednog od tunela nalazi se klizište koje sprečava nesmetan nastavak pruge. No, dalje je moguće svladavanjem klizišta bočnim putem malim zaobilaznim putem zemljanim putem.

U 3 ovu točku možete se diviti prekrasnom pogledu na okolnu dolinu. Ubrzo nakon što prođete tunel i možete mu se diviti 4 pogled na Castiglione di Sicilia. Ubrzo nakon toga možete odlučiti hoćete li skrenuti desno za posjet gradu ili nastaviti makadamskim putem koji se pridružuje drugom dijelu biciklističke staze. Za nastavak je potrebno proći podvožnjak i izaći dalje SP 7i gdje se pridružujete odmah nakon toga 5 na drugu rutu.

Ova je staza neasfaltirana i manje slikovita, razvija se duž dijelova sela. U 6 ovu točku potrebno je skrenuti desno, a zatim odmah lijevo kako biste izbjegli kratko, posebno neravninsko istezanje, a zatim se vratiti na stazu. Nažalost, ovo odstupanje nije naznačeno i može zbuniti.

Put tada čini a 7 odstupanje napuštajući drevnu željezničku liniju asfaltiranom seoskom cestom koja završava na križanju s SS120.

Sigurnost

Urušeni dio pruge

Glavni problem ove biciklističke staze je činjenica da je jako zanemaren. Na nekoliko dionica korov je narastao, a dijelovi rute napadnuti su smećem duž izlaza za Castiglione di Sicilija. Tuneli nisu osvijetljeni, dok je dionica koja se s vremenom urušila povećala jaz između dva panja na cesti. Prelazak preko ovog bicikla nije nimalo jednostavan, pa vam je potrebna pomoć druge osobe kako biste prevladali neravnine zemljanog puta.

Nema oznaka, cijela biciklistička staza nije označena, osim znaka na križanju s SP 7i.

Oko

Područje daje priliku posjetiti nekoliko atrakcija, uključujući Kubu Santa Domenica, Gurne dell'Alcantara i Gole dell'Alcantara, koje su dio Riječni park Alcantara.

Ostali projekti

2-4 zvjezdice.svgUpotrebljiv : članak poštuje karakteristike nacrta, ali uz to sadrži dovoljno podataka koji omogućuju provođenje plana puta.