Planinarski dom (Idaho) - Mountain Home (Idaho)

Planinarski dom je grad u Jugozapadni Idaho.

Uđi

I-84 istočno od Boisea, Idaha i Oregona I-84 zapadno od Twin slapova, IdahoHighway 20 silazi sa sjevera blizu Sun ValleyHighway 51 Dolazi iz Elka, NevadaHighway 67 dolazi iz Mountain Home AFB-a i Grandview-a, Idaho

Zračna luka Boise udaljena je cca. 45 minuta od planinarskog doma.

Salt Lake Express nudi uslugu međugradskog autobusa.

Zaobiđi se

Vidjeti

Čini

• Teren za golf Desert Canyon. Vrlo jeftin tečaj za igranje i nikad spakiran. Dođite radnim danom i nastavite tečaj za sebe. Staza nema bunkere s pijeskom i ima vrlo malo prepreka što čini zabavu za početnika golfera. Prednja devetka prvi je put prilagođena igraču, ali stražnja devetka ima nekoliko rupa u kojima se morate odvojiti preko kanjona. $18.
  • Mountain Home Supercross staza (Slijedite cestu zračne baze i skrenite desno na ulicu brijestova na raskrižju sa ševronom. Slijedite tu cestu do raskrižja "T" i skrenite lijevo. staza će biti s vaše desne strane.). Otvoreni od lipnja do rujna za treninge i utrke. 20 USD naknada za trening. Kratka, ali slatka pjesma. Ima nekoliko ploča stolova dužine otprilike 40-50 stopa i dvostrukog srednje veličine na sredini staze s razmakom od 30-40 stopa. Prosječni jahač ovu stazu može savladati u roku od nekoliko krugova. Svakako se isplati zbog blizine grada Mountain Homea.

Kupiti

Savij seBoise W SAD 20.svg E CareyMjesečevi krateri
PrinevilleBoise W SAD 26.svg E GoodingMjesečevi krateri
DallesimaBoise W SAD 30.svg E BuhlTwin Falls
Ovaj gradski turistički vodič za Planinarski dom je obris i treba više sadržaja. Ima predložak, ali nema dovoljno podataka. Molim vas, zaronite naprijed i pomozite mu da raste!