Nacionalni spomenik Colorado - Wikivoyage, besplatni vodič za turistička i turistička putovanja - Monument national du Colorado — Wikivoyage, le guide de voyage et de tourisme collaboratif gratuit

Nacionalni spomenik u Koloradu
​((u)Nacionalni spomenik u Koloradu)
CONM Spomenik neovisnosti 2.jpg
Mjesto
39 ° 2 ′ 33 ″ S 108 ° 41 ′ 10 ″ Z
Službena stranica

the Nacionalni spomenik u Koloradu je prirodni prostor smješteno u državi Colorado do Sjedinjene Američke Države.

Shvati

Nacionalni spomenik Colorado prirodni je prostor koji čine kanjoni i visoravni. Uzvišene visoravni nude panoramski pogled na daleke horizonte, dok udaljeni kanjoni omogućuju osjećaj duboke izolacije. Na ovom području boravi mnogo divljih životinja, posebno ovaca, kojoti, planinski lavovi i zlatni orlovi. Tu su i kaktusi, smreke, borovi i cijela specifična flora. Na početku XXe stoljeća, John Otto, uvjereni branitelj prirodne baštine, otkrio je ovo mjesto, tamo je trasirao prvu stazu i postavio američku zastavu na najviši monolit koji je pronašao. Borio se za to da ovaj prostor bude klasificiran kao spomenik prirode, što je učinjeno 1911. godine.

Ići

Park se nalazi u blizini grada Grand Junction. Informativni centar nalazi se u blizini naplatnih vrata zapadnog ulaza. Stoga je poželjno putovati parkom od zapada prema istoku.

Ulaznina

Kao i kod svakog nacionalnog parka, na ulazu se naplaćuje pristupnina. Probudi se u 10 $ po vozilu u razdoblju od 7 dana uzastopni. Također je moguće nabaviti i koristiti karticu Amerika lijepa po cijeni od 80 $ koja daje pristup svima Nacionalni parkovi Sjedinjenih Država na razdoblje od jedne godine.

Automobilom

Autocesta I-70 vodi do Parka izlazeći na izlaze 19 (Fruita, izlaz preporučen za posjet Parku) i 31 (Horizon Drive).

• 1 Zapadna ulazna vrata (Fruita) – Do 19 km od Grand Junction i za 19 km od Fruita i izlaz 19 s rute 70
  • 2 Istočna ulazna vrata (Grand Junction) – Do 6 km od Grand Junction

Avionom

• 3 Regionalna zračna luka Grand Junction (Regionalna zračna luka Grand Junction) Logotip koji označava vezu do web mjesta – Mnoge domaće rute iz Allegianta, American Airlinesa, Delta Airlinesa, United Airlinesa i US Airwaysa opslužuju ovu zračnu luku.

Vlakom

• 4 Amtrak Logotip koji označava vezu do web mjesta 339 S 1st St, Grand Junction, Logotip koji označava telefonski broj  1 800 872-7245 (besplatan broj) – Linija vlaka Kalifornijski zefir služi gradu Grand Junction.

Bicikl

Moguće je biciklirati samo cestom Rim Rock Drive prelazeći Park, poštujući obavezna sigurnosna pravila. Osobito je obavezno imati osvjetljenje i voziti se u jednoj datoteci.

Taksijem

• 5 Posjetitelj i kongresni ured Grand Junction Logotip koji označava vezu do web mjesta 740 Horizon Drive, Grand Junction, Logotip koji označava telefonski broj  1 970 244-1480 – Lokalni turistički ured nudi brojne usluge, uključujući rezervaciju taksija.

Javnim prijevozom

• 6 Tranzit Grand Valley Logotip koji označava vezu do web mjesta 525 S. 6. ulica, prvi kat, Grand Junction – Ova tvrtka ne opslužuje izravno park, već područje Grand Junction.

Kružite

Automobilom ili biciklom

Put Rim Rock Drive prelazi Park od Istoka prema Zapadu. Jedina je os odobrena za automobile i bicikle.

Hodati

Park nije predviđen za putovanje u potpunosti pješice. Međutim, brojne pješačke staze omogućuju vam vježbanje hodanja.

Vidjeti

Trajanje posjeta

Pola dana omogućuje vam da istražite cijeli park automobilom, a zaustavljate se na različitim vidikovcima. Na kraju dana, osvjetljenje posebno ističe kamenje i kanjone.

Ako imate više vremena, zanimljivo je pregledavati planinarske staze koje vam omogućuju ulazak u kanjon i tako mu se diviti iz drugog kuta.

Ako imamo manje vremena, moramo privilegirati stajališta Uravnotežena stijena, kanjon Fruita, spomenik neovisnosti, Grand View i Rec Canyon.

Informativni centar

• 1 Informativni centar Saddlehorn (Centar za posjetitelje Saddlehorn) Logotip koji označava redove vožnje Ljeti h - 18 h. – Ovaj informativni centar ima karte i brošure za istraživanje parka. The čuvari prisutni su kako bi pružili savjete i informacije o raznim ponuđenim aktivnostima. Edukativni izlošci omogućuju produbljivanje znanja o parku, kao i dva filma u trajanju 12 min svaki.

Panorame

• 2 Pogled na Redlands  – S ove točke gledišta možemo jasno vidjeti kvar na zemljinoj kori koji je bio posebno aktivan prije 40 do 70 milijuna godina.
  • 3 Uravnoteženi pogled na stijenu  – Pogledajte dalje Uravnoteženi rock, velika stijena koja je, čini se, u nestabilnoj ravnoteži.
  • 4 Povijesni pogled na stazu  – Izgrađeni od strane lokalnih uzgajivača 1880-ih godina, put koji se s ove točke gledišta može vidjeti sa suprotnog kanjona omogućio je trasiranje rute koja omogućava prekomjerno rast stada. Međutim, trebalo je nekoliko dana (i noći) da pređe cijelu stazu. 1907. poboljšano je nošenje cijevi za izgradnju vodovoda koji opskrbljuje dno doline. Danas je ova staza namijenjena planinarima.
  • 5 Pogled na daljinu  – Ovo vam mjesto omogućuje uživanje u panorami doline s rijekom Colorado u središtu.
  • 6 Pogled na kanjon Fruite  – Pogled na kanjon Fruita ispod koje cesta vijuga kroz Park.
  • Spomenik neovisnosti
    7 Pogled na spomenik neovisnosti  – Pogledajte dalje Spomenik neovisnosti, amblematični monolit Parka kojim se John Otto popeo da bi tamo zasadio američku zastavu, tradicija koja traje do danas na Dan neovisnosti 4. srpnja.
  • 8 Pogled na litice knjiga  – Ovo se gledište nalazi uz kratku stazu, omogućava vam vidjeti okolne litice.
  • Grand View
    9 Grand View  – Pogled na litice i monolite koji čine glavni kanjon Parka, a u pozadini su dolina i rijeka Colorado.
  • 10 Pogled na kanjon spomenika  – Pogled na kanjon Spomenik s dolinom u pozadini.
  • 11 Pregledaju koksare  – Pogled na geološke formacije uslijed erozije, koje su oblikovane poput peći u koje je postavljen ugljen da bi se pretvorio u koks, materijal koji stvara vrlo malo plina kad gori.
  • 12 Poanta umjetnika  – Pogled na kanjon s vrlo živopisnim krajolikom.
  • 13 Highland View  – Pogled na najširi dio parka sa dolje vidljivim kanjonima.
  • 14 Pogled na gornji kanjon Ute  – Pogled na kanjon Ute, čije je ime pleme koje je živjelo na ovom mjestu.
  • 15 Previdjeli pad Fallen Rock  – Pogled na istoimenu stijenu.
  • 16 Pogled na kanjon Ute  – Pogled na kanjon Ute, s objašnjenjima o formiranju ovog kanjona uzastopnim poplavama.
  • Crveni kanjon
    17 Crveni kanjon s pogledom  – Pogled na vrlo određeni kanjon, budući da se na njegovom dnu, u obliku prilično širokog U, nalazi još jedan kanjon, u obliku slova V, uži.
  • 18 Point of Cold Shivers  – Pogled na kanjon Kolumbo, čije su stijene sivije nego u ostatku Parka.

Čini

Trek

• 1 Staza Crnog grebena  – Tri pristupne točke: (1) ispred Centar za posjetitelje Sjeverno. (2) dostupno putem C.C.C. Staza Do 6,1 km istočno od Centar za posjetitelje stazom s desne strane. (3) i do 10,3 km istočno od Centar za posjetitelje stazom s lijeve strane; također možete pristupiti Staza slobode kape ovim putem. Dugo 8,8 km, srednje težine, prosječno trajanje h. Viša staza u parku s nesmetanim pogledom na zapad prema područjima kanjona Utah, istočno do Grand Valley i južno do planina San Juan. Prati izravnavanje tla Crni greben. ruta prelazi prostor Nacionalni rezervat kanjona McInnis.
  • 2 Kanjon Rim staza (Počinje iza Centar za posjetitelje a završava na panorami Pogled na litice) – 0,8 km, laka poteškoća, srednje trajanje 30 min. Put koji slijedi rub litice. Izniman pogled na krajolik i faunu.
  • 3 Prirodna staza Alcove (Neposredno ispred Centar za posjetitelje.) – 0,8 km, laka poteškoća, prosječno trajanje 30 min. Staza koja vodi u nišu u kanjonu: Detaljni opisi dostupni su na vrhu staze i u centru za posjetitelje. Dobar uvod u neke biljke, životinje i stijene spomenika. Idealno za obitelji s djecom.
  • 4 Ottov put (Iz Centar za posjetitelje, skrenite lijevo Rim Rock Drive i nastaviti dalje 1,6 km na početku staze s lijeve strane.) – 0,8 km, laka poteškoća, prosječno trajanje 30 min. Blago nagnuta staza koja vodi kroz šumu edulis-kleke do vidikovca s kojeg se pruža pogled na Sentinel Spire, Orgulje cijevi, Molitvene ruke, i Spomenik neovisnosti.
  • 5 C.C.C. Staza (Iz Centar za posjetitelje, skrenite lijevo Rim Rock Drive i nastaviti dalje 6,1 km. Staza je desno - potražite oglasnu ploču. Nastavite dalje i parkirajte na parkiralištu s lijeve strane.) – 1,2 km, umjerena poteškoća, srednje trajanje h . To je jedna od tri rute kojima se pridružuju Staza Crnog grebena. Također se koristi za pričvršćivanje Staza Crnog grebena s Staza kanjona spomenika.
  • 6 Staza peći koksa (Iz Centar za posjetitelje, skrenite lijevo Rim Rock Drive i nastaviti dalje 6,1 km na početku staze s lijeve strane) – To je ujedno i početak staze za Staza kanjona spomenika. 0,8 km, lako difuzno, prosječno trajanje 30 min. Ruta se postupno spušta i vodi paralelno s brdom koje vodi do vidikovca. Pogledajte zaobljene krevete Koksa peći, ilustracija utjecaja vremena i vremena na tlu Wingate.
  • Staza kanjona spomenika  – Dvije pristupne točke: (1) od početne točke Staza kuhanja peći i (2) od zapadne naplatne postaje spomenika, skrenite desno na put 340 i poslije 3,4 km skrenite desno odmah iza točke 5 na zemljani put koji izgleda kao prilaz; nastaviti 0,2 km na početku staze. Duljina 6,7 km, umjerena do velika težina, srednje trajanje h . Od gornje točke, krenite 180 metara niz visoravan u Nacionalni spomenik Colorado, gdje možete proći pored mnogih velikih kamenih rezbarija u parku: Spomenik neovisnosti, Ljubljeni par, i Koksa peći.
  • 7 Staza slobode kape  – Tri pristupne točke: (1) od sporazuma o naplati sa zapada, skrenite desno na rutu 340 i nastavite 10,5 km zatim skrenite desno na semaforu na Južni Broadway, nastaviti 1,9 km i skrenite lijevo Wildwood pogon, od ove točke do kotrljanja 0,8 km i pažljivo pripazite na smeđi znak staze s desne strane onoga što se čini da je prošlo; skrenite ovom trakom do glave staze. (2) od Istočne naplatne postaje, vozite se sjeverno cestom Monument Road 1,0 km i skrenite lijevo South Camp Road; svitak 4,2 km do njegovog spoja sa Južni Broadway; skrenite lijevo tijekom 0,8 km; skrenite lijevo Wildwood pogon i kotrljati se 0,8 km; pažljivo pripazite na smeđi znak staze s desne strane onoga što se čini da je prošlo; skrenite ovom trakom do glave staze. (3) iz Centar za posjetitelje, skrenite lijevo Rim Rock Drive i kotrljati se 10,3 km na početku staze s lijeve strane. Ova pristupna točka dijeli se s Staza Crnog grebena. Pristupne točke (1) i (2) dijele se s Staza kanjona Ute i Staza vadičepa. 11,3 km, lagan kurs i sadrži vrlo strme dijelove, prosječno trajanje 4 ili h .
  • 8 Staza kanjona Ute  – Tri pristupne točke: (1) od Centar za posjetitelje, skrenite lijevo Rim Rock Drive i kotrljati se 15,0 km na početku staze s lijeve strane, (2) od naplatne postaje spomenik zapad, skrenite desno na autocestu 340 (istok); nakon 10,5 km, skrenite desno na semaforu na Južni Broadway; Nastaviti 1,9 km i skrenite lijevo Wildwood pogon; pažljivo pripazite na smeđi znak staze s desne strane, na 0,8 km skrenite na cestu do staze; (3) od istočne naplatne postaje, nastavite prema sjeveru na Spomenička cesta1,0 km, skrenite lijevo South Camp Road; kotrljati se 4,2 km do spajanja s modelom: Lng; skrenite lijevo i poslije 0,8 km skrenite lijevo Wildwood pogon i nastavi dalje 0,8 km; pažljivo pripazite na smeđi znak staze s desne strane do onoga što se čini da je prošlo, a zatim skrenite tom trakom do glave staze. Posljednje dvije pristupne točke dijele se s Staza kapice slobode i Staza vadičepa. teška poteškoća, 11,3 km prosječno trajanje 4 do h . Težak i uski silazak s visoravni jer prati primitivnu stazu. Zatim tečaj prati potok sa sadašnjim i bazenima omeđenim topolama i sezonskim vrbama. Mogu se vidjeti neki lukovi. neodržavana ruta.
  • 9 Zmijin trag (Od ulaza na istočnu naplatnu rampu, vozite 0,3 km. Ograničeno vrijeme parkiranja je s lijeve strane. Za duže parkiranje skrenite desno u izletište.) – 2,8 km, poteškoće zbog prisutnosti stepenica. Trajanje približno 1 sat. Ova povijesna staza nazvana "najkrivljivom cestom na svijetu" ima 16 zavoja. Staza se neprestano penje od istoka prema zapadu kroz stijene Wingatea. Izgrađena početkom 1900-ih, ova je cesta bila dio glavne ceste do 1950.
  • 10 Staza vražje kuhinje (DO 0,3 km od istočne naplatne postaje. Ograničeno parkiralište je s lijeve strane. Za duže parkiranje skrenite desno u Izletište.) – Početak staze dijele dvije druge staze: Nema staze kanjona uske ceste i Staza starog Gordona. Pristup Trag zmija je na cesti. 1,2 km, umjerena poteškoća, prosječno trajanje 1 sat. Postupni uspon prema kružnom prirodnom otvoru koji čine ogromne okomite stijene. Na prvom račvanju idite desno. Na drugom račvanju skrenite lijevo. Slijedite stazu kroz pranje. Dalje kad uđete u kanjon vidjet ćete veliku stjenovitu špilju koja je Vražja kuhinja. Nastavite utvrđenom stazom i slijedite stepenice uklesane u stijeni. Kako se približavate dnu formacije stijene, idite lijevo oko nje i uđite u otvor u stijeni.

Eskalacija

Penjanje unutar parka, izvan zaštićenih područja, moguće je vježbati poštujući pravila objavljena od strane Nacionalne službe za parkove. Dolje navedenim tvrtkama odobreno je organiziranje penjačkih seansi unutar parka.

• APEX planinska škola Logotip koji označava vezu do web mjesta 51 Eagle Road, br. 1, Avon, Logotip koji označava telefonski broj  1 970 949-9111
  • Alpske i pustinjske pustolovine u Koloradu Logotip koji označava vezu do web mjesta Poštanski pretinac 2803, Grand Junction, Logotip koji označava telefonski broj  1 970 245-8513
  • Nacionalna škola vodstva na otvorenom Logotip koji označava vezu do web mjesta 502 Lincoln Street, Lander, Logotip koji označava telefonski broj  1 307 332-9900
  • Vršni planinski vodiči Logotip koji označava vezu do web mjesta Poštanski pretinac 1025, OUray, Logotip koji označava telefonski broj  1 970 325-7342

Kupiti

• 1 Informativni centar Saddlehorn (Centar za posjetitelje Saddlehorn) Logotip koji označava redove vožnje Ljeti h - 18 h. – Informativni centar je jedino mjesto u Parku gdje je moguće vršiti kupnje. Ima suvenirnicu i knjižaru.

Jesti

U sklopu parka nema restorana, ali grad Grand Junction, u neposrednoj blizini, nudi brojne mogućnosti obnove.

Piknik

• 1 Izletište za knjige Cliffs
  • 2 Izletište za vražju kuhinju  – Pristup, bez pomoći, osobama s smanjenom pokretljivošću

Popijte piće / izađite

Park nema restoran ili bar. Grad Grand Junction međutim nudi sve sadržaje u neposrednoj blizini.

Kućište

Kampiranje

• 1 Kamp Saddlehorn Logotip koji označava vezu do web mjesta 1750 Rim Rock Drive, Fruita, Logotip koji označava telefonski broj  1 970 858-3617biti pušten prije 11 h. Logotip koji označava tarife 20 $. – Jedini kamp smješten unutar parka, ima zonu parcela dodijeljenih prvim dolascima i drugu zonu čije se parcele mogu rezervirati do 6 mjeseci unaprijed. Opremljen je toaletima, ljeti je tamo dostupna tekuća voda. Svaka lokacija ima stol za piknik, roštilj na drveni ugljen i parkiralište.

Oko

• 1 Crni kanjon nacionalnog parka Gunnison  – Vrlo dubok i vrlo uski kanjon na čijem dnu teče rijeka s vrlo važnim protokom.
  • 2 Nacionalni spomenik dinosauru  – Brojni fosili dinosaura, petroglifi i slikovit pogon u ovom prostoru smještenom usred pustinje na granici Kolorada i Utaha.
Cjelovit popis ostalih članaka u regiji: Colorado
Logotip predstavlja 2 zlatne i 1 sivu zvijezdu
Članak o ovom parku je vodič. Sadrži detaljne informacije koje pokrivaju čitav park. Proširite ga i učinite ga zvjezdanim člankom!