Loup Valley - Loup Valley

Ovaj je članak o Loup rijeka u Primorski Alpi, Francuska. Tu je i Rijeka Loup u Nebraska, SAD. i Rivière-du-Loup u Quebec, Kanada.

Rijeka Loup(izgovara se LOO) je u Primorski Alpi, Francuska. Duljina je 49 km (30 milja). Izvor mu je travnata udubina u Vallon de l'Audibergue. Hrane se potocima koji se slijevaju sjevernom stranom rijeke Montagne de l'Audibergue. Protječe kroz neke od najljepših krajolika u Provansa i prolazi kroz Klisure du Loup, a zatim se ulijeva u Sredozemno more na Bouches-du-Loup.

Shvati

Riječ loup je često zamišljeno kao značenje vuk, ali na jugu Francuske to također znači a bas. Ovo je vjerojatnije izvođenje. Ipak, ova je riba dobila ime po vuku zbog svoje proždrljivosti.

Od svog izvora u Vallon de l'Audibergue Loup teče kroz četiri vrste krajolika.

1, The Gornja Loup dolina teče prema istoku od izvora blizu Andon s planinama s obje strane. L'Audibergue (1642 m), Cheiron (1778 m).
2, At Cipières rijeka skreće prema jugu i teče uskim kanjonom zvanim Klisure du Loup.
3, Nakon sela Pont-du-Loup skreće na istok i teče kroz širu šumu Klisure Inferieur du Loup prema La Colle-sur-Loup.
4, Napokon skreće prema jugoistoku i teče ravnicama Villeneuve-Loubet gdje ulazi u Mediteran.

Gradovi i sela uz Loup jesu Andon, Thorenc, Gréolières, Cipières, Courmes, Gourdon, Pont-du-Loup, Tourrettes-sur-Loup, Le Bar-sur-Loup, La Colle-sur-Loup, Villeneuve-Loubet i Cagnes-sur-Mer. Također vrijedi posjetiti u blizini, vrlo je popularna Sveti Paul de Vence.

Uđi

Zrakom

Najbliža zračna luka: Lijepa Azurna obala.

Cestom

Za posjet Gorges du Loup

Iz autoputa A8

Ili izlaz 42(Cannes-centar). Skrenite lijevo prema Grasse, a zatim uzmite D3 do Valbonne i dalje do Châteauneuf-de-Grasse, a zatim krenite prema Le Bar-sur-Loup i Pont-du-Loup. Da biste ušli u Klisure, skrenite lijevo na D6 odmah nakon sela Pont-du-Loup.
Ili izlaz 47 (Villeneuve-Loubet). Slijedite znakove do Saint-Paul zatim La Colle-sur-Loup. Na La Colle slijedite Châteauneuf-de-Grasse/ Le Bar-sur-Loup oko 2 km, a zatim skrenite desno na D6 prema Gréolières/ Pont-du-Loup. U ovom ćete trenutku ući u Donje ždrijelo du Loup. Da biste ušli u same klisure du Loup, nastavite D6 idući ravno preko križanja u blizini sela Pont du Loup.
  • Iz Italija, Monako ili Lijepo (prema zapadu) izlaz 48 (Cagnes-sur-Mer). Idite ravno i krenite prema La Colle-sur-Loup. Na La Colle slijedite Châteauneuf-de-Grasse / Le Bar-sur-Loup oko 2 km, a zatim skrenite desno na D6 prema Gréolières / Pont-du-Loup. U ovom ćete trenutku ući u Donje ždrijelo du Loup. Da biste ušli u Gorges du Loup, nastavite D6 idući ravno preko križanja u blizini sela Pont du Loup.
  • Alternativni put od 'izlazi 47 ili 48 je krenuti prema Vence, a zatim uzmite D2210 do Tourrettes-sur-Loup. Nakon posjeta Tourrettesu možete nastaviti prema Pont-du-Loup. Da biste ušli u Gorges du Loup, skrenite desno neposredno prije sela Pont-du-Loup.

Posjetiti Villeneuve-Loubet, Cagnes-sur-Me i plaže

Čini

Događaji

ožujak

Fête des Violettes na Tourrettes-sur-Loup: Provansalska pijaca i povorka sa karnevalskim plovcima.

Kupiti

Jesti

Piće

Idi dalje

Ovaj je članak o regiji izvanhijerarhijska regija, opisujući regiju koja se ne uklapa u hijerarhiju koju Wikivoyage koristi za organiziranje većine članaka. Ovi dodatni članci obično pružaju samo osnovne informacije i veze do članaka u hijerarhiji. Ovaj se članak može proširiti ako su podaci specifični za stranicu; inače bi novi tekst općenito trebao ići u odgovarajućem članku o regiji ili gradu.