Isar biciklistička staza - Isarradweg

Na izvoru Isara

Isar je zasigurno bavarska alpska rijeka s najvećim kontrastima na obalama. S neravnih visokih planina Karwendels u metropolu München propusnost je ovdje dovoljna. Između je puno krajolika, kao i ugodnih gradova i sela za otkrivanje.

Profil rute

• Duljina: 290 km
  • Putokazi: Standardizirano s tekstom "Isarradweg" na strelicama
  • Padine: nije bitno
  • Stanje puta: Pa, puno asfaltiranih dijelova
  • Prometno opterećenje: Biciklistička staza prolazi južno od Wolfratshausena cestama s malim prometom u brdovitom terenu, inače uglavnom blizu rijeke i daleko od cesta na obično lako plovnim stazama.
  • Prikladan bicikl: Treking bicikl
  • Pogodnost za obitelj:
  • Inline prikladnost: radije ne

stigavši ​​tamo

Mittenwaldbahn u Scharnitzu

Javni prijevoz

pruga

Scharnitz, neposredno iza njemačko-austrijske granice, nalazi se na relaciji Garmisch-Partenkirchen - Innsbruck (Mittenwaldbahn KSB960) i tako se povezuje s europskom dalekom mrežom. Regionalni vlakovi (regionalni vlakovi) s biciklima polaze iz Münchena otprilike svaka dva sata, a vrijeme putovanja iz Münchena je približno 2 sata.

Opis rute sa znamenitostima

Isar biciklistička staza vodi od Scharnitza im Planine Karwendel preko Mittenwalda i oko planinskog lanca do rezervoara Sylvenstein. Ruta se nastavlja kroz podnožje Oberlanda preko Bad Tölza i duž poznatog rezervata prirode Pupplinger Au do glavnog grada države München. Iza Münchena ide mirnim Auwegeom preko Freisinga i Landshuta do ušća Isara Deggendorf. Postoji veza s Dunavskom biciklističkom stazom.

Obilazak izvora Isara: 24 km

U izvorištu Isara
Pogled na Hinterautal sa Gleirschhöhe

Iz Scharnitza možete započeti izazovnu turu do izvora Isar, udaljenog 12 km i 200 metara više. Izvor Isara nalazi se na 1162 metra nadmorske visine u Hinterautalu, prekrasnoj visokoj dolini u planinskom lancu Karwendel. Dobro razvijeni potez, većim dijelom u blizini rijeke, pruža neodoljiv pogled na visokogorsku panoramu Karwendela.

Biciklistička i planinarska staza preko Gleirschhöhe

Ostavljamo Scharnitz na Hinterautalstrasse i prolazimo pored njega Informativni centar Parka prirode Scharnitz. Nakon mosta preko pritoka Isar Karwendelbach slijedi strmi uspon do Wiesenhof (obrađeno), asfaltirana cesta ovdje završava. Nastavlja se lagano uzdižućom šljunčanom šumskom stazom do Gleirschhöhe. Nalazi se na oko 70 metara iznad rijeke i pruža prekrasan pogled na dolinu Hinterau ispred nas. Vraćamo se naniže do razine rijeke i slijedimo Isar na lagano uzdižućoj šumskoj stazi blizu rijeke do izvora. Velika ploča za prikaz usput označava izvor Isara. Stvarno područje izvora nalazi se lijevo od planinarske staze i proteže se na nekoliko stotina metara. Uske prirodne staze između mahovine i stijena mogu se istraživati ​​samo pješice.

Ako želite, tada možete biciklom prevaliti 2,5 km dalje do Hinterautala i uživati ​​u uzgoju Kastenalm Ojačajte za povratak. Bicikli nisu dozvoljeni na imanju Alma, morate ih ostaviti oko 500 metara ispred Alma. Povratak do Scharnitza je puno brži, lagano se spuštajući nizbrdo dolazimo do početne točke naše ture.

Scharnitz - Mittenwald - Lenggries: 54 km

Središte Mittenwalda, pogled na crkvu sv. Petra i Pavla

Slikovita i raznolika ruta vodi od planine Karwendel do alpskog podnožja, stalno na vrlo dobro razvijenim biciklističkim stazama ili cestama s malim prometom. Prolazimo pored turističkog središta Mittenwald, rezervoara Sylvenstein i slikovitih sela u Isarwinkel.

• Scharnitz - nalazi se usred poznatog područja zimskih sportova Olympiaregion Seefeld. Napuštamo selo stazom uz obalu Isara, presvlačimo se preko drvenog mosta lijevo na kraju sela i neprimjetno prelazimo austrijsko-njemačku granicu. S lijeve strane u šumi su ruševine Porta Claudia, granične utvrde iz Tridesetogodišnjeg rata. Nastavljamo biciklirati laganom plovnom stazom kroz prirodni rezervat Riedboden u smjeru Mittenwalda, ponovo prijeđite most i dođite do mjesta na prekrasnoj stazi uz rijeku s desne strane rijeke.
Isar u Mittenwaldu
  • Mittenwald - poznato turističko središte u podnožju planine Karwendel s gradskim središtem koje vrijedi vidjeti na lijevoj strani Isara. Fasade ukrašene Lüftlmalerei tipične su za regiju. Nakon Mittenwalda, biciklistička staza odmiče se od rijeke i dijelom slijedi B2. Prije Krüna prelazimo ispod B2 i vozimo se biciklom kroz prekrasan livadski krajolik do središta sela. Usput, uvijek se vrijedi osvrnuti na panoramu s koje se vraćate Wetterstein i Karwendel.
  • Krün - U Rezervoar Isar Krün većina vode s Isara razgranata je i preko Obernačkanal the Walchensee opskrbljena elektranom Walchensee.
Isar ispred prednje pukotine
  • Wallgau - U središtu sela prelazimo kanal Obernach. Iza seoskog trga s lijepim kućama u drvnom drvetu (Lüftlmalerei) vozimo kratko B11 (Walchenseestrasse), ubrzo skrećemo desno, pa opet lijevo i prelazimo teren za golf. Staza zatim vodi uskom, blago nagnutom i umjereno prevoženom cestom s naplatom (bez bicikala) na strmoj padini doline Isar. Sa staze se pruža prekrasan pogled na divlji krajolik sa slapovima i klisurama pritoka Isar. Nakon početne gore-dolje u šumi, spuštamo se do razine rijeke. Na desnoj strani ulice ima nekoliko parkirnih mjesta. Ako želite, odatle možete doći do rijeke uskim stazama i predahnuti na obalama svjetlucavog tirkiznog Isara.
  • U Prednja pukotina Most nas vodi na desnu stranu rijeke. Odavde moramo voziti izravno blagim usponom B307 do Sylvensteinsee. Glavna cesta nije jako prometna, ali nažalost ne nudi zasebnu biciklističku traku. S lijeve strane ceste postoje staze koje vode do šljunčane staze na strmoj obali jezera. Za ljude koji ne voze trkaći bicikl, ovo može biti atraktivna alternativa glavnoj cesti. U slučaj zatim se kratkim zavojem vratite do B307.
Sylvensteinspeicher, pogled na zapad s mosta Faller-Klamm
Biciklistička staza od Sylvensteindamma dolje u dolinu
  • Rezervoar Sylvenstein (rezervoar Sylvenstein) - stvoren je pedesetih godina prošlog stoljeća za zaštitu od poplava u dolini Isar. Također osigurava da Isar ima dovoljan protok vode tijekom sušnih razdoblja. Dvije hidroelektrane na brani koriste se za proizvodnju električne energije. Biciklistička staza prelazi rezervoar na Most Sylvenstein (most Faller Klamm) i nastavlja se B307 do brane visoke 44 metra. Na kraju brane, biciklističkim tunelom raznijet je tunel u stijenu. Strmo nagnuta biciklistička staza uz stijenu vraća vas natrag na razinu rijeke. Nastavlja blagim nagibom po dobro razvijenoj biciklističkoj stazi u dolini Isar, dijelom kroz šumska područja, a dijelom uz B13. Iza mjesto Prelazimo ispod B13 i bicikliramo stazom blizu rijeke kroz poplavna područja Isar do Lenggriesa.
  • Lenggries - slikovito selo s desne strane Isara, nekadašnje naselje splavara. Na lijevoj strani rijeke uzdiže se 1.555 metara Brauneck, na njegov se vrh može doći žičarom Brauneck ili u pješačenju od 1½ sata.

Lenggries - Bad Tölz - Wolfratshausen: 36 km

Panorama Karwendela, gledano s biciklističke staze u blizini Arzbacha

Nakon Lenggriesa, biciklistička staza nastavlja se s desne strane Isara kroz prekrasne poplavne ravnice Isar, pored "slapa Isar". U okrugu Obergries ide preko mosta s lijeve strane Arzbach prošlost, pa dalje kroz brinov vrijes do Bad Tölza.

Bad Tölz, most Isar i crkva Marijina Uznesenja
  • Bad Tölz - Lječilište i turističko središte. Vrijedan zaobilazni most preko mosta desno u povijesni stari grad. Mnogi kafići i restorani pozivaju vas na predah na Marktstrasse (pješačka zona) sa svojim veličanstvenim gradskim kućama (Lüftlmalereien). Biciklistička staza nastavlja se lijevom obalom, pored Rezervoar Isar Bad Tölz.

Između Bad Tölza i Geretsrieda, biciklistička staza se odmiče od rijeke i postoje veliki nagibi koje treba prevladati. Službena ruta vozi dijelom neasfaltiranim cestama. Inače, seoskom cestom možete voziti preko Königsdorfa.

inačica 1: Službena ruta.
Skrenite lijevo iza elektrane Isar Rothenrain skretanje. Na mirnoj seoskoj cesti ide gore-dolje kroz brdsko područje, kroz Rothenrain i dalje do ušća u veći put. Ovdje skrenite desno, nakon nekoliko stotina metara opet lijevo i kroz šumu Rothmühle i Visokoškolsko omladinsko naselje prošlost. Sljedeća ruta do Geretsrieda prolazi prirodnom šumskom stazom s malim strmim usponima. Iza omladinskog naselja Hochland skrećemo u poljski put i strmo se penjemo u šumu. Iza Dvorišni metak jasan pogled na petlju Isar oko 50 metara ispod nas otvara se (kod “Malerwinkela”) desno između drveća. Šljunčana šumska staza zatim vodi nizbrdo do Geretsrieda.
  • Geretsried - Vozimo se oko mjesta šumskom stazom, prelazimo prometnu cestu ST2369 udesno i slijedimo blago nagnutu neasfaltiranu šumsku stazu do Gartenberga.
Varijanta 2: Otprilike 3 km duže, vozi se seoskim cestama i ima manje nagiba.
Iza elektrane Isar, nastavite ravno naprijed seoskom cestom (prometnom) u smjeru Königsdorf. Iza Huppenberg desno, kroz šumu Rothmühle i Visokoškolsko omladinsko naselje preko (poput varijante 1) i nastavite cestom za Königsdorf. Ovdje desno i preko okruga travnjaci i kamen sve do Geretsrieda. Kroz Geretsried do ST2369, ovdje ponovno susrećete službenu rutu.
  • Gartenberg - Biciklistička staza vodi branom Isar na periferiji, prelazi kanal Loisach-Isar i nastavlja se lagano naginjući do Wolfratshausena.
  • Wolfratshausen - bivši grad za rafting. Povijesno središte grada vrijedi vidjeti na pritoku Isar Loisach, oko 2 km lijevo od biciklističke staze.

Wolfratshausen - München - Ismaning: 44 km

Biciklistička staza na kanalu Isar ispred Schäftlarna

U Wolfratshausenu prelazimo na desnu stranu Isara u Puppling.

• Pupljenje - Iza sela skrećemo lijevo i vozimo se asfaltnom stazom kroz rezervat prirode Pupplinger Au do sustava usana koji dijeli Isar na prirodni krak i kanal. Prolazimo ušće Loisach, ali se to ne vidi sa staze. Asfaltirana, ravna staza nastavlja se na desnoj obali kanala Isar, gdje Aumühle preko mosta do samostana Schäftlarn.
Samostan Schäftlarn
  • Samostan Schäftlarn - benediktinska opatija s samostanskom crkvom, vrtom prelata, samostanskim salonom i velikim pivskim vrtom, osnovana u 8. stoljeću, udaljena je oko 1 km s lijeve strane Isara i vrijedi je posjetiti.
Isarska biciklistička staza nastavlja se na desnoj obali kanala i savija se ispred Hidroelektrana Mühltal na katranskoj stazi desno prema Straßlach.
  • Šuma Grünwald - približno je 20 km² šumskog područja južno od Münchena i važno lokalno rekreacijsko područje u metropoli.
Službena ruta zavija se uzbrdo Straßlach lijevo u šumu i vodi preko strme, neasfaltirane šumske staze s nekoliko prebacivanja, pored 620 metara visoke rog, u šumu Grünwald. Na Rogu postoji točka s koje se po lijepom vremenu vidi sve do Zugspitzea. Alternativno, možete ostati na asfaltiranoj stazi do Straßlacha i skrenuti samo lijevo u šumu Grünwalder na rubu sela.
Jednom na vrhu vozimo se ravno do predgrađa Münchena Grünwald, dobro razvijenom, ravnom šumskom stazom.
  • Grünwald - Vrijedno je pogledati srednjovjekovni dvorac Grünwald. Biciklistička staza skreće lijevo na tržnici u smjeru dvorca, prolazi pored dvorca i nastavlja prema Isaru. Dobro razvijena, mirna biciklistička i pješačka staza na desnoj obali Isara izolirana je šumom velikog šuma šumom kosine i vodi nas do središta Münchena.
Kineski toranj u engleskom vrtu
  • München - Bavarska metropola nudi brojne znamenitosti i lako ju je istražiti biciklom. Nova gradska vijećnica, Marienkirche, Liebfrauendom, Njemački muzej, Viktualienmarkt, Engleski vrt s "Kineskim tornjem" i mnogo više.
Službena biciklistička staza Isar ostaje na desnoj obali Isara. Ako želite biciklom ući u središte grada, možete se prebaciti lijevo preko Ludwigsbrückea na muzejskom otoku. Engleski vrt atraktivna je opcija za nastavak putovanja s lijeve strane. Pređete vrt paralelno s Isarom, a zatim se vratite na desnu stranu. Možete ostati i na lijevoj strani, iz Münchena je Isar dostupan s obje strane.
  • Ismaning - Dvorac (s prekrasnim državnim sobama s početka 19. stoljeća, ali nije ga lako posjetiti, kontakt putem Muzeja dvorca, Tel. 089960900153) i njegovih povijesnih parkova, s crkvama, Kallmannovim muzejom u naranči i Muzejem dvorca (u gospodarskoj zgradi).

Ismaning - Landshut: 64 km

Landshut - Plattling: 69 km

→ Spajanje na Biciklistička staza Bockerlbahn župnim crkvama
  • Trčanje - Željeznička veza s glavnom prugom Regensburg-Passau.

Plattling - Deggendorf / Niederalteich: 23 km

Ostala mjesta za boravak

putovanja

GPS podaci

• GPS podaci službene rute u formatima .gpx, .kml, .gdb, .kmz i .ovl isarradweg.de
  • Profil rute s GPS podacima i KMZ datotekom Google Earth u Wiki biciklistička tura. Djelomično različit od službenog tečaja.

Upućivanje na literaturu i karte

• Biciklistička karta - Leporello Isarradweg, Scharnitz - Deggendorf, 1: 50 000, Publicpress-Verlag. ISBN 978-3-89920-170-3
  • Mapa koja se može povećati: OpenStreetMap · Isar biciklistička staza gotovo je u potpunosti ucrtana na karti.
  • knjiga biciklističkih bicikala: Isar biciklistička staza. Od Scharnitza do Dunava. Verlag Esterbauer, 10. izdanje, 2020. ISBN 978-3-85000-891-4

Web veze

Nacrt člankaGlavni dijelovi ovog članka još su vrlo kratki, a mnogi su dijelovi još uvijek u fazi izrade. Ako nešto znate o toj temi budi hrabar te ga uredite i proširite kako biste napravili dobar članak. Ako članak trenutno u velikoj mjeri pišu drugi autori, nemojte se odgađati i samo pomozite.