Na sjeveru doline smrti - Im Norden des Tal des Todes

Jednodnevni izlet sjevernim dijelom Nacionalni parkovi Doline smrti (Dolina smrti) vodi iz Beatty, Nevada preko lanca Panamint i natrag do Beattyja.

pozadini

Nacionalni park Dolina smrti toliko je velik da treba nekoliko dana da ga dublje posjetite. Ovo opisuje putovanje sjevernim dijelom.

priprema

Cijene noćenja u dolini su vrlo visoke. Na rubu parka ima jeftinijeg smještaja. Beatty, Nv je idealno mjesto za ovdje opisanu jednodnevnu turneju.

stigavši ​​tamo

SAD 95 vodi iz Nevade, Ca 190 iz Kalifornije, a zatim Daylight Pass Road do Beattyja.

bivša zgrada kolodvora

Voziti

Riolit

Nv 374 vodi iz Beattyja i slijedi ga u smjeru Kalifornije četiri milje. Asfaltirana cesta odvaja se desno Riolit iz. Oko 1910. grad je imao više od 10 000 stanovnika s brojnim hotelima, salonima, bankama, operom, poštom i željezničkom postajom. Nakon što su mine završile, ljudi su napustili grad. Danas su tu ruševine banke i nekih drugih zgrada te gotovo u potpunosti očuvana željeznička stanica. Mnoge od ovih znamenitosti objašnjene su na znakovima.

Kanjon Tita

Natrag na Nv 394, nakon 2,4 km, doći ćete do raskrižja s kanjonom Titus s desne strane. U dobrim vremenima, kada MUP dobro posluje, tamo je putokaz. Ulica je jednosmjerna i sljedećih nekoliko kilometara vodi ravno do planinskog lanca. Prelazi ga - već u Kaliforniji - na bezimenom prijevoju, a zatim, nakon strmog spusta i uspona, vodi preko serpentina preko lanca Grapevine do Crvenog prijevoja na nadmorskoj visini od oko 1700 m. Odavde putnik ima dobar pogled na voženi i put kojim se treba putovati. Put vodi nizbrdo preko serpentina u dolinu pritoke Titus Wash-a. Ako već dulje vrijeme nije izravnavan, osušeni potoci moraju se prelaziti s posebnom pažnjom. Nakon 5 km stići ćete do Leadfielda.

Leadfield, Kalifornija
Uska točka u kanjonu Tita

Leadfield je bio špekulativni rudarski grad osnovan 1926. godine, baveći se bakrom i olovom. Već 1927. špekulativni mjehur je pukao i grad je odustao. Danas možete vidjeti ostatke tri zgrade. Na nalazištu se nalazi bezbroj napuštenih minskih okna.

Nakon pola milje, cesta dolazi do Titusa Wash-a i slijedi je još osam milja. Uglavnom prolazi dnom potoka i lako se kreće. Na nekim mjestima kameni zidovi prilaze cesti na takav način da se može govoriti o kanjonu s prorezima za automobile. Ulica tada nije šira od pet metara. Kraj kanjona za putnika je potpuno neočekivan i čovjek gleda u široku dolinu Wash of Valley Death. Od izlaza iz kanjona cesta je prohodna u oba smjera. Silazi nizbrdo i nakon 4,3 km stiže do Scotty's Castle Road. Visinska razlika od Crvenog prijevoja do ovdje iznosi više od 1600 m.

Krater Ubehebe

Pogled u krater Ubehebe

Slijedite asfaltiranu Scotty's Castle Road, skrećući desno, polako uzbrdo 18,5 milja do spoja za krater Ubehebe. Ovdje skrećete lijevo i nakon još šest milja dolazite do parkirališta ispod kratera. Pješačka staza vodi do ruba kratera. Odavde možete prošetati kraterom Ubehebe (otprilike 1,5 km), nastaviti pješačiti do kratera Little Hebe i drugih malih kratera (otprilike jednu milju) ili se spustiti u krater dubok 183 m. Pješačenje se odvija preko crnog pepela lave i klasificirano je kao lako unatoč usponu do ruba kratera. Put u krater je jednostavan, ali povratak naporan je zbog pepela lave. Na rubu kratera često puše olujni vjetar koji je obično nekoliko stupnjeva hladniji nego u ostatku nacionalnog parka. Rub kratera nudi širok pogled na okolni pustinjski krajolik, koji je u početku prekriven crnim pepelom lave od posljednje erupcije, a u daljini se mijenja u pustinjsku žutu boju parka.

Trkalište

Spoj Teakettle

Da biste došli do križanja za Racetrack Valley Road, nastavite jednosmjernom ulicom od parkirališta i ponovo skrenite lijevo do parkirališta. Nakon 0,5 km, Racetrack Valley Road odvaja se udesno. Vodi u općenito južnom smjeru između podnožja lanca Posljednje šanse i planina Cottonwood kontinuirano uzbrdo do sedla na oko 1500 m nadmorske visine. Ovdje je suho jezero.

planinarske stijene na trkalištu

Nakon napuštanja kratera Ubehebe, cesta u početku vodi oko kilometar preko crnog pepela lave koja se lako vozi. Zatim slijedi pranje i postaje grubo i kamenito. Čak i ako je poravnat, to je valovito željezo, a kamenje je vrlo šiljato i oštro. Jezero je udaljeno oko 12 kilometara kroz monotonu pustinju. Put se nastavlja nizbrdo sljedećih 7,5 km do čvora Teakettle. Do 2011. godine znak se sastojao od stupa i dva znaka na koja su putnici pričvršćivali čajnike. Tada je uprava nacionalnog parka zamijenila putokaz s trenutnom konstrukcijom. Cesta nastavlja ravno do trkališta Playa, koje se nakon milje vidi u daljini. Nakon još pet milja stižete do Tribine, bizarne stijene formirane od crnog bazalta u jezeru. Sada su do playa još dvije milje. Ovdje možete vidjeti kamenje u pokretu o čijem se kretanju nalazi nekoliko znanstvenih stavova. Jedna od posljednjih provedenih studija prati kretanje kamenja natrag na ponekad smrznutu površinu suhog jezera. Ako je površina jezera vlažna, na nju se ne smije ni koračati, ni odlaziti na tribinu ni na igralište . S jedne strane postoji rizik da duboko utonete, s druge strane uništavate osjetljivu površinu.

Racetrack Valley Road poznat je po gužvi. Gume bi stoga trebale imati dobru dubinu profila, a stil vožnje treba prilagoditi lošim uvjetima na cesti. Minimalno vrijeme putovanja od kratera Ubehebe do trkališta Playa je 1½ sata.

Planina lovac

Put do planine Hunter odvaja se od ceste Racetrack Valley desno na raskrsnici Teakettle. Do križanja se može doći nakon 15-20 minuta vožnje prema sjeveru. Jedna i pol milja na planinskoj cesti Hunter kroz Izgubljeni Burro Gap i u Skrivenu dolinu. Nakon još jedne i pol milje, staza do Rudnika izgubljenih grana odvaja se desno. Put prolazi 4,7 km preko većinom isušenog Suhog jezera Skrivene doline. Zbog ispuhane prašine ovdje bi trebali biti zatvoreni svi otvori za ventilaciju na automobilu. Nakon prelaska jezera, nakon dvije milje cesta vodi do skoka do stana Ulida. Dok se vozite Skrivenom dolinom, drveće Joshua s obje strane ceste postaje sve veće i veće. Dolina se sada zamjetno sužava i nakon 7 km dolazite do raskrižja. S lijeve strane cesta vodi u rudarsku četvrt Goldbelt s nizom uglavnom napuštenih mina. Ova se cesta nakon dvije i pol milje vraća na planinsku cestu Hunter.

Putnik ostaje na desnoj i desnoj strani nakon 1,3 km. Cesta sada vodi strmo uzbrdo i nizbrdo preko nekih planinskih lanaca, često u serpentinama. S njih se pruža prekrasan pogled na sjeverozapad preko sjeverne doline smrti s planinama vinove loze u pozadini. 27 km od čvora Teakettle, na nadmorskoj visini od više od 2100 metara, nalazi se krak desno do sjevernog ruba planina Hunter. Planinska cesta Hunter ide ravno gore-dolje blago preko platoa planina Hunter kroz borove šume Ponderosa. Nakon 7,5 km doći ćete do izvora Jackass i sada slijedite kanjon nizvodno. Prije izlaska iz kanjona, nakon 1,3 km, na desnoj strani doline mogu se vidjeti nekoliko petroglifa. Borove šume ostaju iza putnika, a cesta se spušta na oko 1.850 m. Nakon 2,5 km dolazi se do Južnog prijevoja i slijedi cestu Saline Valley s lijeve strane.

Cestovna površina planinske ceste Hunter sastoji se uglavnom od šljunka ili gline bez likova valovitog željeza; samo je na Suhom jezeru Skrivene doline pjeskovito. U nekoliko potoka koji treba prijeći često ima većeg kamenja, posebno nakon poplava. Zbog strmih uspona i spuštanja na planinskoj visoravni Hunter, preporučuje se korištenje vozila na sve kotače. Snijeg je zimi vrlo čest oko i na planini Hunter. Tijekom i nakon otapanja snijega, cesta na planini Hunter je blatnjava, a otapanje snijega stvara odljeve na platou. Lanci za snijeg stoga se preporučuju za vožnju preko planine Hunter zimi.

Od Južnog prijevoja do slapova Darwin

Pogled na dolinu Panamint
Darwin Falls

Ubrzo nakon prelaska Južnog prijevoja, nekoliko se pogleda otvara uz kanjon Mlina lijevo preko doline Panamint, za lijepog vremena s vrhom teleskopa (3368 m) u pozadini. Cesta sada prelazi južno podnožje lanca Nelson. Za lijepog vremena možete vidjeti često zasniježeni vrh Olancha (3698 m) u južnoj Sierra Nevadi u smjeru jugozapada. Nakon 7 km, cesta se spušta u Lee Flat, pored kojeg prolazi mnoštvo stabala Joshua. Još jednom ide nizbrdicama, brežuljcima Santa Rosa i nakon 10 km stižete do raskrižja prije nego što uopće vozite preko pranja Santa Rosa Wash. Slijedite cestu - Saline Valley Alternate - lijevo i vozite kroz stan Santa Rosa. Jednom prijeđete pranje Santa Rosa. Krajolik postaje sve više nalik pustinji, a broj Joshua drveća se smanjuje. Napokon, nakon 15,6 milja dolazite do Ca 190 na nadmorskoj visini od približno 1500 m. Saline Valley Rd dobro je razvijena makadamska cesta.

Putovanje sada vodi Ca 190 prema istoku. Nakon 9 km, doći ćete do asfaltiranog parkirališta s lijeve strane kod oca Crowley Viste Pointa. Ovdje postoje javni zahodi. Ako želite uživati ​​u nesmetanom pogledu na dolinu Panamint, preporučujemo da nastavite zemljanom cestom na desnom kraju parkirališta do Vistine Pointa, udaljene pola milje. Pogled ide kanjonom Duge preko doline Panamint do planina Cottonwood kao dio lanca Panamint.

Natrag na parkiralištu, slijedite vijugavu Ca 190, 11 km. Prije nego što stignete do Panamint Springsa - motela i kampa odobrenog u nacionalnom parku - cesta do vodopada Darwin skreće udesno. Put je obično vrlo kamenit, ovisno o korištenju grejdera. Automobil je parkiran na pregradi nakon 4,6 km. Staza, koja je prikladna samo za vozila s pogonom na sva četiri kotača i koja skreće blago ulijevo, vodi do Darwina u istoimenim brdima. Planinar prati uglavnom suho pranje uzvodno oko 20 minuta i iznenada stoji u maloj zelenoj oazi s tekućom vodom i padovima.

Aguereberry Point (1961 m)

Pogled s Aguereberry Pointa na bazen Badwater

Aguereberry Point je vidikovac u lancu Panamint. Do njega se može doći ovdje opisanom rutom, ali i ljepšom rutom putem Wildrose Road - koja je, međutim, bila zatvorena u vrijeme kada je ovo jednodnevno putovanje kreirano u lipnju 2014.

Dakle, slijedite Ca 190 dalje na istok. Nakon prelaska prijevoja Townes (1500 m) preko planina Cottonwood, nakon 22,3 milje sjeverni dio Wildrose Road vodi kroz Iseljenički kanjon udesno. Na ovoj asfaltiranoj cesti ruta vodi uzbrdo prema jugoistoku do lanca Panamint. Nakon otprilike šest milja, zemljani put skreće lijevo do Skidooa, nekadašnjeg rudarskog naselja kojemu je preostalo samo nekoliko okna. Nakon još dvije milje, zemljani, dobro održavani put vodi lijevo do Aguereberry Pointa. Nakon otprilike kilometra s desne strane ugledat ćete malo izduženo brdo. Ako ovdje skrenete desno i na pola puta oko brda, dođete do ostataka rudnika Eureka koje vrijedi vidjeti.

Put do Aguereberry Pointa završava na parkiralištu s prekrasnim pogledom na Dolinu smrti. Vrijedno je ići kratkom stazom lijevo od parkirališta do stvarnog vidikovca. Odatle možete vidjeti s ranča Furnace Creek preko golf igrališta Devils i daleko do bazena Badwater. Možete vidjeti Artists Drive i Dantes View i vidjeti cijelu dolinu iz druge perspektive - ne samo one uobičajene s Dantes Viewa. Ponekad ovdje upoznate i ljude. Vožnja do točke također se može obaviti oprezno automobilom.

Ako u ovom trenutku još ima vremena, preporučuje se vožnja putem Wildrose Road dalje jugoistočno preko emigrantskog prijevoja, a zatim do sušara za ugljen. Ovo vrijeme autoru više nije bilo dostupno.

Pješčane dine u Stovepipe Wells

Ruta vodi natrag do Ca 190, koju putnik slijedi istočno (desno) 11,2 milje. Nakon vožnje pored Stovepipe Wells, staza do parkirališta na pješčanim dinama skreće lijevo. Ove su pješčane dine jedan od vrhunaca nacionalnog parka i lijepo je odvojiti malo vremena ovdje.

Odavde je lako doći do početne točke: putnik slijedi Ca 190 do sljedećeg trokuta i skreće lijevo na cestu do Scotty's Castle. Nakon nekoliko stotina metara, Daylight Pass Road vodi istočno (desno) natrag do Beattyja.

sigurnost

putovanja

književnost

Korisni članakOvo je koristan članak. Još uvijek postoje neka mjesta na kojima nedostaju informacije. Ako imate što dodati budi hrabar i dovršite ih.