Povijesni tragovi mazgi između Varenne i Esino Lario - Historic mule tracks between Varenna and Esino Lario

Povijesni tragovi mazgi između Varenne i Esino Lario je planinarski plan putovanja na području općine Varenna, Perledo i Esino Lario u talijanskoj provinciji Lecco.

Uvod

Ovaj linearni plan puta prolazi putevima kojima su se stoljećima šetali do Esino Lario na ognjištu imenjačke doline koja je započela od Varenne na obali jezera Como. Predložena ruta duga je oko 6,5 km (4 milje) i uključuje manje varijacije.

Uđi

Kako doći do Esina Lario.→ Kako doći do Varenne.

Pripremiti

Preporučuju se treking cipele. Predlaže se da ponesete malo vode. Ruta uključuje put i neasfaltirane putove koji mogu biti prepreka za ljude u nepovoljnom položaju.

Početak

U ilustrativne svrhe opisana je ruta koja započinje na željezničkoj stanici Varenna-Esino-Perledo, smještenoj u Perledu, tik uz granicu s Varennom, te uzbrdo do Esino Lario, ali to se može i nizbrdo, počevši od Esino Lario.

Plan puta

Karta povijesnih tragova mazgi između Varenne i Esino Lario(Uredi GPX)
  • 1 Željeznička stanica Varenna-Esino-Perledo - Start.
  • 2 Vezio (dvorac).
  • 3 Vezio (parking).
  • 4 Kapela Pianche.
  • 5 Stonebridge preko potoka Esino.
  • 6 Umivaonik Svetog Ivana - Esino Inferiore.
  • 7 Trg Pietro Pensa - gradska vijećnica Esino Lario.

Počevši od željeznička stanica Varenna-Esino-Perledo idite na jug u ulicu "per Esino", koja se nalazi pored potoka s imenjacima, prema jezeru. Na kraju ulice skrenite lijevo u ulicu Giovanni Polvani i nakon 50m skrenite lijevo u ulicu Vezio i na kraju opet skrenite lijevo u šumu. Nastavite pratiti stazu sve do izgrađenog područja Vezio.

U Veziju kratki zaokret s desne strane omogućuje posjet ulici dvorac. Inače, da biste nastavili prema Esinu, samo slijedite put dok ne dođete do parkiralište. Neposredno prije parkirališta, s desne strane, nalazi se početna točka variante alta del Sentiero del Viandante (Talijanski za varijacija puta Putnika). Držite stazu do prvog račvanja. Skrenite desno i na slijedećem račvanju skrenite lijevo duž staze koja prolazi napola uz padinu sve dok ne stignete do Kapela Pianche (Gesuolo delle Pianche). Ova zgrada označava granicu između teritorija općina Perledo i Esino Lario. Lokalno stanovništvo se ovdje ovdje susretalo u sušnim razdobljima moleći se za kišu.

Od kapelice slijedite drevnu stazu mazgi da biste došli do šljunka potoka pored ruševina brane koja je bila u funkciji do kasnih 1920-ih za proizvodnju električne energije za Esino. U nastavku, nakon točke na kojoj se spajaju doline Vigna i Ontragno, potok Esino može se prijeći preko 'stari kameni most, koji bi trebali graditi stari Rimljani. U blizini mosta vide se ruševine nekoliko mlinova.

Nakon kratkog, ali strmog uspona put ulazi u Esino Inferiore (talijanski za Donje Esino) ispred umivaonik svetog Ivana (Lavatoio di San Giovanni) staro fascinantno pojilo. Slijedom ceste možete doći do glavnog trga s crkvom sv. Ivana Krstitelja (San Giovanni Battista). Doći do vijećnica Esina zaobiđite crkvu i krenite ulicom Dante s lijeve strane. Hodajte ulicom do prelaska glavne ulice.

Za povratak na željezničku postaju predlaže se autobusna linija između Esina i Varenne.

Ovaj plan puta do Povijesni tragovi mazgi između Varenne i Esino Lario je obris i treba više sadržaja. Ima predložak, ali nema dovoljno podataka. Molim vas, zaronite naprijed i pomozite mu da raste!