Drač - Durrës

Drač je Albanski Jadranski lučki grad. Ima trajekti do Bari u (Italija). Alternativni pravopisi imena grada su Durazzo (Talijanski), Drač (Drač, srpskohrvatski) odn Dyrrhachion (Δυρράχιον, grčki).

Uđi

Brodom

Durrës panoramski pogled

... a postoji i više trajektnih operatera kao što su Anek, GNV, European Ferries i Ventouris.

Autobusom

Autobusi i furgoni obično dolaze i polaze na autobusni kolodvor s logotipom "DURRES" na vanjskoj strani blizu željezničke stanice.

• Iz Tirana: Autobusi polaze s kružnog toka Dogona. Vožnja traje oko 45 minuta i košta 130 LEK. Autobus prometuje svakodnevno od 6:30 do 19:30 i svakih 30 minuta. Flixbus također nudi ovu rutu.
  • Iz Skoplje, Makedonija, autobusi voze kroz Drač na putu za Tiranu. Tipična karta Skoplje-Tirana košta oko 25 eura u povratku.
  • Iz Kumanovo, Makedonija, svakodnevno postoji izravna autobusna linija do Drača. Cijena ulaznica je oko 20 €.
  • Iz Priština, Kosovo, u ljetnoj sezoni ima nekoliko autobusa dnevno. Trebali biste provjeriti vozni red na autobusnom kolodvoru u Prištini, ali 2013. vozni red bio je sljedeći; 04:00, 05:00, 06:00 i 06:30, a zatim u 14:30, 15:00, 15:30, 16:00 i 23:00. Postoji barem nekoliko autobusa koji se vraćaju u 16:00 i 17:00. Povratna karta košta oko 12 €. Putovanje traje oko 4 do 5½ sata, ovisno o tome ide li kroz Prizren. Autobusi polaze i dolaze na sjeverni kraj ulice Rruga Pavaresia koja prolazi paralelno i vrlo blizu plaže.

Vlakom

• 1 Željeznička stanica, Rruga Adria. Nema veze na Tirana (koja je neko vrijeme bila bez željezničke stanice), niti međunarodne veze. Dnevni vlakovi do Kašdar (predgrađe Tirana, nekoliko usluga), Elbasan (dvaput), Librazhd, Skadar i Vlora (svi jednom) kroz pustolovni albanski željeznički sustav. Ispred željezničke stanice postavljen je vozni red. Durrës Rail Station (Q5316769) na Wikipodacima Durrës Rail Station na Wikipediji

Automobilom

Postoji put između ovdje i Tirana, SH2, za što je potrebno nešto više od pola sata. Mogao bi uletjeti u Tirana, zatim se odvežite ili uzmite taksi do Drača, a zračna luka povezuje sa SH2 SH60.

Zaobiđi se

Karta Drača

Gradsko središte u kojem se nalaze arheološka nalazišta može se obići pješice. Mnogo je taksija u Draču. Možete ih pronaći parkirane posvuda na ulicama sa simbolom taksija na vrhu automobila. Postoje i javni autobusi u narančastoj boji koji vas mogu voziti gradom, iako puno sporije

Vidjeti

Crkve

• Katolička crkva Shen Lucia (Kisha e Shën Luçia), Rruga Don Nikoll Kacorri (Centar). sagrađena 1907. godine
  • Pravoslavna crkva Shen Gjergji. Izgrađena u 19. stoljeću.
  • 1 Pravoslavna crkva Sveti Asti i Sveti Pavao (Katedralja ortodokse e Shën Palit dhe Shën Asti). Izgrađena 2001. godine.

Džamije

• 2 Fatihova džamija (Xhamia Fatih), Rruga Xhamia. Izgrađena 1503. godine. Fatihova džamija, Drač (Q1398072) na Wikipodacima Fatih džamija, Drač na Wikipediji
  • 3 Velika džamija u Draču (Xhamia e Madhe e Durresit). Velika džamija u Draču (Q18888007) na Wikipodacima Velika džamija iz Drača na Wikipediji
  • Nova džamija. Izgrađena 1937. godine.
  • 4 Mala džamija (Xhamia e Vogel).

Muzeji

• 5 Arheološki muzej (Muzeu Arkeologjik), Rruga Taulantia 32. Durrësov arheološki muzej (Q5316767) na Wikipodacima Durrësov arheološki muzej na Wikipediji
  • 6 Muzej popularne kulture, Selo Kavaje, Rruga Skuraj (J 18 km).
  • 7 Kuća muzeja Aleksandra Moissija (Shtepia e Alexander Mois).
  • Dvorana relikvija iz Drugog svjetskog rata.
  • Umjetnička galerija Koloseo. Prikazuje neka od najboljih djela lokalnih slikara.

Rimski spomenici

Drač, Rimski amfiteatar
  • 8 Amfiteatar u Draču, Rruga Kalase. Najveći na Balkanu također sadrži restaurirana ikonografska djela. Rimski amfiteatar u Draču (Q779868) na Wikipodacima Drački amfiteatar na Wikipediji
  • 9 Zid drevnog grada u Draču, Rruga Sotir Noka (pored Amfiteatra). Srednjovjekovni hamam i zdenac Tophane unutar i oko zida.
  • 10 Venecijanska kula (Rotonda, Kalaja). Kružna kula u središtu grada sagrađena u 16. stoljeću.
  • Brdo Shen Mehilli (Kodra e Shen Mehillit). Dana 18. listopada 1081. godine, bizantski car Alexios I Komnenos ovdje se suočio s normanskim pustolovom Robertom Guiscardom. Ovdje se nalazi bazilika sagrađena u 6. stoljeću nove ere s prekrasnim mozaikom.
  • Bizantski forum (Macellum). Izgrađena u 5. stoljeću nove ere i javna kupališta oko i ispod Palače kulture Aleksandra Moissija.

Drugi

Vila kralja Zoga
  • 11 Općina (Baškija), Sheshi Liria, 15.
  • 12 Vila kralja Zoga (Vila e Zogut), Rruga Kont Urani (visoki vrh brda s pogledom na grad). Ovo je nekada bio najluksuzniji krevetić u cijeloj Albaniji, ali opljačkan je u ustanku 1997. godine i sada nije otvoren za posjetitelje. Navodno princ Leka planira obnoviti vilu "u bliskoj budućnosti", ali to se izvještava već duže vrijeme. Izdržite strmi uspon uz brdo i potražite jedan od najspektakularnijih pogleda na grad. Kraljevska vila u Draču (Q13530086) na Wikipodacima Kraljevska vila u Draču na Wikipediji
  • 13 Stijena Kavaja (Škembi i Kavaješ) (JI 5 km). Povijesna znamenitost u Golemu gdje su nekada karavani prolazili duž drevnih Via Egnatia. Tu se kaže da se dogodila bitka između Pompeja i Julija Cezara.

Dalje dalje

Lezhe
  • 14 Područje zaljeva Lalzit (S 27 km). Posjetite dvorac Ishem i rezervat prirode Rrushkull (Rezervati Rrushkull)
  • 15 Dvorac Rodoni (Kalaje e Rodonit) (Rt Rodon).
  • 16 Dvorac Scanderbeg (Dvorac Sebastije), Rruga e Sebastes, selo Laç (S 33km).
  • 17 Crkva Shen Ndout (Kisha e Shna Ndout), Rruga Kisha e Shna Ndout, Laç.

Čini

• 1 Palača kulture, Bulevardi Dyrrah. Događaji
  • Večernja šetnja (šetalište). Idite u večernju šetnju šetnicom uz more ili plažom gdje možete vidjeti obitelji kako šetaju ili čak muškarce s medvjedima na povodcu ili sa zmijama ispletenim oko vrata!
  • 2 Villa Hill (Kodra e Viles), Rruga Currila. Panoramski pogled na more Drača u Currilat s vrha nedavno obnovljenog brda.
  • 3 Primorski veliki koraci (Shkallet tek Brryli), Raskrižje između Rruga Currila i Rruga Taulantia (Područje Brryli). Sjednite i divite se moru izbliza na ovim velikim stepenicama koje se spuštaju u vodu
Gradska plaža

Plaže

• 4 Plaža Lalzit Bay (Gjiri i Lalzit), u blizini sela Hamallaj (25 km sjeverno od Drača). Popularno vikend odmaralište i ekskluzivno bogato područje plaže. Ovdje se može naći malo odmaralište.
  • 5 Plaža Portez (Plazhi Portez), Bishti Palles (13 km sjeverno od Drača). Lijepa plaža, bar i drveni bungalovi sjeverno od Currilata
  • 6 Plaža Golem (Plazhi Golemit / Mali i Robit), Golem, Mali Robit, Stijena Kavaja (Shkembi i Kavajes) (slijedite SH4 i uđite na sporednu cestu na kružnom toku Plepat (SH56, SH85) ili nastavite duž SH4 i izađite na izlazu Golem / Mali Robit). Ovo je glavno primorsko ljetovalište južno od Drača s dugim pješčanim plažama popularnim među Albancima i strancima. Stanovnici Tirane imaju svoje plaže i vile na tom području za vikend i ljetna odmarališta.

Ronjenje

Događaji

Kupiti

• Vino Kokomani
  • Suveniri

Jesti

• Bar Restorant Kajser (u blizini vile kralja Zoga). odozgo se pruža panoramski pogled na Drač. Ukusne sladoledne kombinacije uključuju pečeni sladoled (400 leka), špagete, ribu i pečenu janjetinu.
  • 1 Restoran Piazza (Restorant Piazza), Rruga Taulantia 1 (u blizini luke), 355 52 237601. 08:00-23:00.
  • 2 Splendid restoran, Ulična Egnatija (od ulice Adria, prema ulici Adria; na kružnom toku 1. izlaza na šetnicu Egnatia; dođite na šetnicu Egnatia s lijeve strane, možete pronaći restoran Splendid), 355 692824222. Lokalno poznat po ribi. Sve je svježe, ukusno i posluženo na najprofesionalniji način. Cijene su nešto više od prosjeka za Albaniju, ali za cijelo iskustvo jedenja koje tamo stignete vrijedi svaki cent.
  • Restoran Nepsi (od željezničke stanice u Draču krenite ulicom Adria prema ulici J.Ballhysa, polukružno skrenite i ostanite na ulici Adria; na kružnom toku skrenite na 2. izlaz na šetalište Egnatia. Na kružnom toku idite na izlaz 1.; skrenite desno na šetnicu Taulantia; naziv puta se mijenja u ulici Currila i tamo možete pronaći restoran Nepsi), 355694609111. 07:00-23:30. Restoran u industrijskom stilu u blizini mora.
  • 3 Restoran Sema (Krenite ulicom Adria prema ulici J.Ballhysa. Napravite polukružno skretanje da biste ostali na ulici Adria, negdje oko 2. izlaza na šetalište Egnatia. Skrenite desno na ulicu H.Troplini. Skrenite desno da biste ostali na ulici H.Troplini. Držite se ravno na cesti. Dolazak s desne strane. Tu je restoran Sema.), 355672033224. 07:00-23:59.
  • Pekara Pelikan, Ulica Pavaresia (u blizini hotela Adriatic), 355683095270. Možete jesti različite slatkiše.
  • 4 Restoran Fly, Ulica Erazmi, 355684058103, . 08:00-23:00. Ovaj restoran ima prekrasan pogled s 15. / zadnjeg kata.
  • 5 Kuća Mema, Ulica Taulantia (Krenite prema istoku ulicom Adria prema ulici J.Ballhysa. Napravite zaokret da biste ostali u ulici Adria. Na kružnom toku izadite na izlaz 2. za šetalište Egnatia. Na sljedećem kružnom toku idite na 1. izlaz i skrenite desno na šetalište Taulantia), 355697541068, . 08:00-22:00.

Piće

• Bar Venecijanske kule (Rotonda) (na vrhu venecijanske kule). Nudi lijep pogled na Drač i njegovu obalu.
  • 1 788 koktel bar u Draču (Krenite ulicom Adria prema ulici J.Ballhysa, polukružno skrenite i ostanite ulicom Adria u blizini, krenite na 2. put na šetalište Egnatia. Skrenite desno, a zatim desno na ulicu H.Troplini. Skrenite lijevo na ulicu Dok Margariti. Skrenite desno na ulicu De Rada, a zatim odmah desno na ulicu Epidamni. Skrenite lijevo u uličnu džamiju), 355692121788, . Lijepa glazba, izvrsni kokteli i onaj primorski ljetni povjetarac. Tijekom zime, umjesto toga, živa glazba, različiti događaji i lokalne aktivnosti.
  • Bonsai Caffe (od željezničke stanice Durrës, idite desnom ulicom Adria, nastavljajući ulicom Martyrs; zavaren Kerol Bar), 355674999111, . 07:00-23:00. Lijep izbor pića i vrlo ugodno okruženje.
  • 2 Vinski bar Portiku (od željezničke stanice, krenuti ulicom Adria prema ulici J.Ballhysa, polukružno skrenuti da biste ostali na ulici Adria, na kružnom toku, skrenuti na drugi izlaz na šetalište Egnatia tamo na kružnom toku skrenuti na 1. izlaz. Skrenite desno u ulicu Epidamni), 355686080666. M-Z 09: 00-23: 30, Čet 09: 00-23: 00, Ž 09: 00-23: 45, Su Ne 09: 00-00: 00.

Spavati

• 1 Hotel Lido Drač, Lagja.2; Rruga Aleksander Goga, 355 52 227941.
  • 2 Hotel Nais, Lagia 1, Rruga Naim Frasheri br.46 (od luke: 100 metara prema centru grada; lijevo u ulici Naim Frasheri, iza kule). Provjeri: 11:00. Lako je pronaći hotel s tri zvjezdice, tik uz glavnu ulicu. Blizu radnje, ali tiho. Doručak je uključen u cijenu. Duplo 40 €.
  • 3 Hotel Arvi, Rruga Taulantia 16 (Centar), 355 52 230403. Prijava: 12:00-22:00, provjeri: 07:00-11:00. Jednokrevetna od 60 € (2014.jun).
  • 4 Hotel Adriatik, Lagjia 13, Rruga Pavaresia, Plazh Durrës (blizu plaže), 355 52 260850, faks: 355 52 260855, . Od 80 € (svibanj 2014).
  • 5 Hotel Pepeto, Mbreti MONUM br.3, Rruga Ramazan Jella, 355 52 224190.
  • 6 Hotel i restoran Arragosta, Naselje 1, ulica Taulantia, Currila (Od željezničke stanice pođite ulicom Adria prema ulici J.Ballhysa. Napravite polukružno skretanje da biste ostali na ulici Adria. Na kružnom toku idite na drugi izlaz na šetalište Egnatia. Na kružnom toku skrenite na 1. izlaz. Skrenite desno na šetnicu Taulantia. Naziv ceste se mijenja u Currilinu ulicu. Skrenite lijevo na cestu. Dođite lijevo i tamo ćete pronaći hotel i restoran Arragosta), 355 52 226 477, .

Idi dalje

• Tirana (J 40 km). Glavni grad. Drveće i planine okružuju grad. Mt. Dajt je popularno turističko mjesto za prekrasan pogled na grad.
  • 2 Lezhe (Lezha, Lezhë) (S 35 km). - mali gradski dom Skenderbegove grobnice, panoramski dvorac Lezhe i nekoliko obnovljenih crkava
  • Fier - Živahni primorski grad i udaljen samo oko 8 km (5,0 mi) od ruševina drevnog ilirskog grada Apolonija. Većina ovog drevnog grada i dalje ostaje pokopana pod brdima.
  • Kruje
  • Velipoje (Velipojë, Velipoja) (S 90 km). Primorski grad u blizini Ade Bojane južno od Skadra poznat po ljekovitom pijesku na plaži. Plaža je duga i široka, a mnogi hoteli nude lijepe sobe. Međutim, na plažama je gužva u kolovozu. Ako više volite tiše plaže, trebali biste otići u južnu Albaniju
Ovaj gradski turistički vodič za Drač je iskoristiv članak. Ima informacije o tome kako doći tamo, kao i o restoranima i hotelima. Avanturistična osoba mogla bi koristiti ovaj članak, ali slobodno ga poboljšajte uređivanjem stranice.